Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksista seksistä ulkona sekä julkisilla paikoilla tai vähän piilossa..
Itse olen tyttöystäväni kanssa harrastanut seksiä tai olemme toisiamme hyväilleet aika estottamasti monissa paikoissa ja tietääksemme emme ole vielä jääneet kiinni (tietääksemme siis ;) Perus elokuvateatteria on kokeiltu jossa kultani on hyväillyt minua ensin housujen alta ja lopuksi ottanut vähän kaluani esillekin kun olen ollut saamaisillani. Kerran myös baarissa vähän sivummalla olen saanut nauttia samanmoisesta hyväilystä.
Erikoisempia ja hieman myös rohkaisua vaatineita hetkiä on ollut kylpylän poreammeessa sylikkäin vaikka muita ihmisiä oli aika vieressä. Kultani on myös hyväillyt itseään porealtaassa orgasmiin saakka sylissäni samalla kun hyväilin hänen rintojaan ja kuiskin korvaan pervouksia. Ehkä erikoisinta mitä ollaan tyttöystäväni kanssa tehty tapahtui laivalla isossa baarissa hiljaisemmalla puolella sohvalla jossa kultani tuli hajareisin minihame päällä syliini ja työnnyin hänen sisäänsä ja hitaasti liikuimme lähekkäin. Tällöin ei tehty loppuun saakka vaan menimme jatkamaan kannelle jossa pystyimme rajummin sekstailemaan kenenkään näkemättä :)
Tyttöäni olen myös nuollut monesti parvekkeella sekä hän on joskus runkannut etelän hiekkarannalla mahallaan maaten minä hänen vieressään. Nämä ovat yleensä jännittävempiä ja kiihottavampia hetkiä koska kultani alkaa saamispisteessään olla niin kiihkossa yleensä että voihkintaa alkaa kuulua ja lantio liikkua vähän liikaa :P
Mutta kertokaas muut omista kokemuksista. Onko samanlaisia tai täysin uusia mistä voisi ottaa mallia jos uskaltaa ;)
Kokemuksia seksistä julkisella paikalla?
10
8177
Vastaukset
- J Jokunen
Jonkin verran on kokemuksia, mm. uimarannan lähettyvillä heinikossa, parvekkeella ja useammissa eri vessoissa esim. junassa ja baarissa. Taksissa on myös pari hoitoa ottanut poskeen. Kiihottavinta on kuitenkin ylivoimaisesti ollut se, kun joku yhdenillan hoito nosti toisen jalan taksikuskin penkin selkänöjaa vasten minihame päälle ja runkkaili siinä itseään. Tuijotteli muo silmiin ja välillä nuoli märkiä sormiaan. Sillon oli vähällä tulla ns. reisille!
- Gudaa
Onhan noita kokemuksia. laivan kannella ja vaikka missä. Jännittävin tietysti Hesassa ,
ravintola Gamel , jossa "laukaisimme" toisemme vaikka ravintolassa oli paljon muitakin. Tyttöni otti namun suuhunsa ja minä taas hiplasin hänet
sormin. kaisaniemen puisto on myös ollut lemmen näyttämänä. makeeta.....
- ....
julkisia paikkoja tullut harrastettua...ihan kyllästymiseen asti, sillä yksityisiä, rauhallisia paikkoja ei ole ollut kuin harvoin lähettyvillä.
Vessoissa, hotelliparvekkeella, autossa parkkipaikoilla, uimarannalla (kauniina kesäpäivänä), keskellä kaupunkia( yöllä)...
Onpahan näitä kokeiltu kaikkia, vaan olen silti äärimmäisen ujo näissä suhdejutuissa. Sitä ei uskoisi, kun tällaisia kertoilee...- bängis
julkiset paikat, kiinni jäämisen vaara ja eläimellinen hetkeen tarttuminen tuovat seksiin kivaa lisä potkua, on koettu niin tyttöystävän(Nyk. ex) ja hoitojen kanssa. mm. vieraan talon hississä yllätetty ja päiväkodin pihalla saanut.
- hauskaa =))
Olin viime kesänä silloisen poikaystäväni kanssa Tukholmassa Ågestabadetin nakurannalla (lähellä Farstaa) ja kivaa oli =))
Useimmilla oli mukanaan viiniä ym ja meininki oli rentoa ja muuttui yhä rennomaksi mitä enemmän ihmiset olivat nauttineet. Siellä sekä naiset että miehet tulivat lähelle toisiaan ja "vilauttelivat" = näyttelivät suloimpiaan. Ei siinä voinut kiihottumatta katsella kun eräälläkin vanhemmalla herralla oli tosi iso, ja hän vain antoi sen paisua kun me muut katselimme. Kyllä kaikkia naisia (ja homoja, joita olkin aika paljon) kiinnosti kovasti papan komea vehje ja illaan mittaan "näyttely" muuttui rohkeammaksi niin että kyllä mekin hyväilimme itseämme ja toisiamme kun vanha herra alkoi hyväillä omaa komeuttaan, ja ihanaa oli =))- lisää
..toi kuullosti hyvältä, kerro lisää
- uimarannalla
Viime kesänä uimaranalla ihan meidän vieressä pariskunta harrasti seksiä ilman mitään näkösuojaa. Pari oli ns lusikka-asennossa, mies takaapäin. Vaikka ranta oli täpötäys porukkaa niin näytti ettei kukaan huomaa mitään. Kun sen tekee huomiota herättämättä niin sen näköjään voi tehdä vaikka ihmisten keskellä.
- uimarannalla.
Niin joo. Ranta täynnä väkeä, mutta kukaan muu kuin sinä ei nähnyt. Tämä johtuu siitä, että näit unta.
- kirkolla
vaimon kans tehtiin se jyväskylässä kirkon portailla aamuyöstä neste rallin aikaan,jotkut huomas jotkut ei.Oli ihan sika kiihottavaa ku porukka katto...
- Anonyymi
Mä olen maannut
- rekan kuormatilassa
- metsässä
- lastaus sillalla
- uimarannalla
- bileissä muiden nähden
- sovitus kopissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611010Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ140910Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694