Leijona ja oinas

Lionnnn

Haluaisin tietää minkälaisia kokemuksia teillä on leijonan ja oinaan suhteesta..? Ja kuinka kauan suhteet ovat suunnilleen kestäneet. Ovatko molemmat tuli- merkkisiä..? Voiko se vaikuttaa jotenkin suhteeseen..? En tiedä paljookaan näistä horoskooppi asioista..

9

3967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etkä osaa

      lukea! katso pari riviä alemmaksi niin ei olis tarvinnut aloittaa taas uutta aloitusta.

    • kokemuksia on

      On hyviä kokemuksia, vaikka ne oinaat ovatkin ehdottomasti hankalimpia ja haastavimpia merkkejä eläinradan ensimmäisinä merkkeinä. Jostain kummasta syystä oinas ja leijona sopivat silti todella hyvin yhteen, leijona on niitä harvoja joka pystyy todella käsittelemään oinasta. Ei niissä oinaissa nyt niin hirveitä vikoja ole muuta kun että ovat mielettömän itsepäisiä ja tekevät tasan niinkuin tahtovat, sen takia niihin on vaikeaa aloittaa suhteen luominen kun ovat myös sellaisia että ovat mielummin yksin kuin keskinkertaisessa seurassa yms. Alku on niiden kanssa hankalaa kun leijona haluaa olla kuningatar(tai kuningas) mutta oinas ei tanssi kuin oman pillinsä mukaan. Sitten vasta kun oinaalla on tunteita jotakuta kohtaan ne kuuntelevat sitä ihmistä ja ottavat huomioon mitä se rakas haluaa. Mutta siitä ne ovat hyviä, että jos oinaan saa rakastumaan itseensä niin sitten oinas on mitä puolustavin ja rakastava kumppani ja puolustaa rakastaan ihan mitä ja ketä tahansa vastaan. Sellaisissa tilanteissa se oinaan sotaisuus tulee muuten esiin. Voivat muuten olla ihan rauhallisiakin mutta annas olla jos joku loukkaa oinaalle rakasta ihmistä. Olen todistanut tätä käytännössä, jos loukkaa oinaan rakasta se on ihan sama kun että pistäisi niihin adrenaliinia ja antaisi kirveen käteen.
      Leijonassa on paljon samoja piirteitä kuin oinaissakin siksi ne on hyvä pari. Kyllä molemmat tuli merkkisiä, luultavasti näkyy siinä että molemmat ovat intohimoisia, seksuaalisia, pohjimmiltaan kiivaita ja voimakas luontoisia.
      Leijona kaipaa ihailua, oinaalta ei todellakaan sitä saa ellei oinas koe että henkilö on ansainnut sen. Eli päälipuolinen suhde oinaaseen ei luultavasti ole leijonalle hyvä koska siinä ei välttämättä saa ihailua ja oinasta ei siis oikeen voi hallita kuin sisältä käsin.
      Summarum: Alkuhankaluuksien arvoista, helpottuu paljon siinä vaiheessa kun oinas rakastuu.

      Itsellä kestäny suhde oinaaseen jo noin 2 v. Isovanhemmat oli noita merkeiltään, ja olivat koko elämänsä yhdessä. Sisko oinas ja ollut naimisissa leijonamiehen kanssa vajaa 5 v.

      • oinaz78

        Kukapa tämmöseen horoskooppi hömpötykseen uskoisi.. Tuskinpa edes pitävät paikkansa. Horoskoopit pitävät yhtä hyvin paikkansa kuin se, että kanat osaavat lentää. Ja, mitä väliä sillä on jos aloittaa alusta keskustelun.. tuleepahan kertausta..


      • täälä!

        Täälä siis myös hyviä kokemuksia suhteesta oinaaseen eikä ne mitenkään hankalua ole. Oinaani on ystävällinen, huolehtiva, rauhallinen, rakastava...
        Hän ei ole hankala ihminen, se hankala olen minä leijona :D
        Joo jos oinas ei tunne tiettyä ihmistä kohtaan romanttisia tunteita ei se sitten tunne niitä millään. Niissä ei saa herätettyä niitä jos niitä ei ole valmiksi. Se on mun mielestä kunnioitettavaa eikä mitää hankaluutta. Siis se että ne pitää niin kiinni omista tuntemuksistaan eikä anna ulkoisten juttujen viedä. Oinaat ovat periaatteellisia ja pitävät periaatteista kiinni tiukkaan. Jos se jonkun mielestä on hankaluutta...
        Mun mielestä ne ei tod oo hankalia, ehkä se johtuu siitä että oon leijona. Joku vesimerkki saattaiskin kokea ne hankalina kun ei osaa käsitellä.


    • tyttö maalta

      paras mahdollinen yhdistelmä.

    • ikuset tulet

      Loistava yhdistelmä Leijona Ja Oinas. Me olemme olleet yhdessä 12v todella harmoonista ja sopivasti tulista, riitoja ei ole ollut koska molemmat ovat vauhdikkaita,tulisia mm sexin suhteen, uteliaita ja luontoa rakastavia.Kannattaa kokeilla aika ei todellakaan tule pitkäksi, poikkeuksena näkisin ainoastaan sen että jos on kysymyksessä itsekäs kimallusta rakastava leijona silloin liitto ei varmasti suju,hoivaava koti Leijona on sopivin.

      • Huoh

        Voi olla täydellinen pari..tai sitten täysi katastrofi. Luulin ensin että olisimme ikuisesti yhdessä, mutta sitten tajusin että kaksi jääräpäätä on yhessä kuin umpisolmu. Kumpikin päättää jotain eikä lipsu siitä, ja tuloksena umpikuja. Suhteemme kaatui siihen.


      • toffeekissanen

        molemmat haluavat loistaa! oinas on 'hyveellinen' ja leijona 'täydellinen' ja jos annetaan tilaisuus molemmille, niin onpa upeaa - aika täydellistä.


    • oinaan kanssa

      ja olen itse leijonanainen.

      Suhteemme intohimo säilyi viimeisiin päiviin saakka eikä vauhtia ja toimintaa suhteestamme puuttunut. Olimme kuin linnun selässä, aamulla ei tiennyt missä illalla ollaan.

      Lopulta oinasmieheni jätti minut toisen leijona naisen takia. Vuosi myöhemmin oli sekin suhde kuollut ja oinas olisi tullut takaisin "kotiin." en ottanut. vielä tänäkin päivänä oinas soittelee minulle. harvakseltaan mutta soittaa kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe