mikä saa sinut nauramaan

hömötintti

Mikä sinua naurattaa tai mistä tulet hyvälle
tuulelle; vitsistä,jonkun kompastumsesta?

27

4156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usiampi asia

Omakin kompastelu :D

• naura koskaan kenenkään vahingolle.

• kotikiusattu

pienten eläinten touhujen seuraaminen,ja se jos saan oman hölmöyteni paljastamalla jonkun hymyilemään.

• leikkiminen,

ja tilannevitsit naurattaa. Ikinä ei kenenkään kompurointi naurata.

• kirjoitin

moka paikkaan.

• tammikuun likka

tilannekomiikka. Miten sitä on joutunutkin niin monasti siihen tilanteeseen, et itte on sanonut jotakin hassusti johonkin aivan asialliseen juttuun ja nauruhan siitä on tullu ja kyllä sitä on joutunu ittelleen nauramaan :) Sitä tulee mieleen yhtä ja toista, heh :))

• kotikiusattu
        tammikuun likka kirjoitti:

tilannekomiikka. Miten sitä on joutunutkin niin monasti siihen tilanteeseen, et itte on sanonut jotakin hassusti johonkin aivan asialliseen juttuun ja nauruhan siitä on tullu ja kyllä sitä on joutunu ittelleen nauramaan :) Sitä tulee mieleen yhtä ja toista, heh :))

nimen omaan tahaton tilannekomiikka, itselle nauraminen on eräänlainen taitolaji.

• Akaton mies
        tammikuun likka kirjoitti:

Nua ukoot tuolla pajaas ja niiren jutuut. En tierä onko kaikki erees tosia, niin monenmoosta sitä oon kuullu. Väliäkö sillä ny on, hyvä vaan notta karavaani kulukoo. Aurinkoki hymyylöö taas tuolta piliven rakoosesta ihan koko nammallahan. Tiitu pikkuusen toheloonnille kans saa välihin nauraa ja nauru pirentää ikää, sanotahan. Jos ei ny ihan kuollakseen naura. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.

• tammikuun likka
        Akaton mies kirjoitti:

Nua ukoot tuolla pajaas ja niiren jutuut. En tierä onko kaikki erees tosia, niin monenmoosta sitä oon kuullu. Väliäkö sillä ny on, hyvä vaan notta karavaani kulukoo. Aurinkoki hymyylöö taas tuolta piliven rakoosesta ihan koko nammallahan. Tiitu pikkuusen toheloonnille kans saa välihin nauraa ja nauru pirentää ikää, sanotahan. Jos ei ny ihan kuollakseen naura. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.

Moi vaan teille kummallekin, kiusatulle ja akattomalle.
        Eilen päivällä sattu hauska juttu, kun olimme syöneet Jaden kanssa ja hän oli sitä mieltä, että pitää heti imuroida ja siivota eikä mennä päivälevolle. No mua sitten väsytti aivan mahottomasti ja menin sänkyyn ja huutelin tytön viekkuun pikkusen lepäämään. Tulihan hän siihen kirjan kanssa, mutta sanoin ettei mummu ny millään jaksa lukea. Sitten käännyin toiselle kyljelleni, jottei tyttö heti huomaa silmien kiinni menemistä. Ei se mitään auttanu, kun tyttö luuraa olan takaa ja kysyy "mitä sää mummu ny teet, ekkai nuku". Emmää ny nuku sanoin ja laiton silmät kiinni. Tyttö nousi sängystä ylös ja alko "siivoomaan". Huuteli mennessään, että ny mummu siivotaan. Eihän meillä ny siihen aikaan mitään siivottavaa ollu. Tyttö vei kirjansa kaappiin ja lelut paikoilleen, järjesti kengät hyllyyn ja komensi mummun keittään kahvia "jotta sää piristyt". Siinä kohtaa alko leuka väpättämään ja oli pakko nauraa piilossa. Niin oli tomera neiti, että ittensä siinä näki. Joo, keitin kahveet :)))

• teerenpilkkuja

nauran usein väärissä paikoin. Minulle vain tulee silmiin "kuvia" ihmisisistä , esineistä..Kuinka jonkun kertomat ihmiset, minulle täysin tuntemattomat, piirtyvät silmiin nopeasti, aseinmiten vielä karikatyylisinä. Käy vain sellainen nopea häivähdys kun aivan elävinä siinä olisivat.

Tai sitten ne sananmuunnokset , ne kun kääntyvät sen kummenpia kääntämäti, ja taas tulee tirskahdus väärään paikkaan. Ihmiset katsoo kummissaan , vieraille ei auta mitään selitellä ja joillekin ne muunnnokset ei avaudu selittämälläkään. Siaren tytär ymmärtää, taitaapi olla puhjennut hällekin sama tauti, siskon uusi kumppani vain parahti minut muutaman kerran tavattuaan: Voiko suvussa olla kaksi hullua !

• Tyhmänä blondina minä nauran myös usein väärässä paikkaa. Ja silloin kun, ei sais nauraa ja vaikkei sais nauraa, niin minä kyllä tunnustan, että minua naurattaa omat ja muiden mokat.

• naurattaa

minut saa hyvälle tuulelle savolaisvitsit.

• äkkilliset tilanteet

Naurettavia tilanteita ovat äkkiä sattuvat, äkilliset hauskat kömmähdykset. Parasta olis myös nauraa itselleen ja koko elämälle.

• Pirre*

dauni naisen pyöreä naurava naama ilmestyi sohvan nojan takaa, oli noussut polvilleen sohvalle ja kysyi "kehnooko sie" :)) - hän on niin mainion ilmeinen.

• lausahdus

kehnooko sie ? ei oikein avaudu idea, kun ei ymmärrä tekstiä kuin vain osin.

• Pirre*
        lausahdus kirjoitti:

kehnooko sie ? ei oikein avaudu idea, kun ei ymmärrä tekstiä kuin vain osin.

mitä minä täällä koneella teen, - tosin se ei ole se huvittavin pointi, vaan se kun pyöreä naurava "daunis" -naama ilmestyy yht äkkiä sohvan korkean selkänojan takaa, - he ovat niin huvittavia :)

• tutkittu,
        Pirre* kirjoitti:

mitä minä täällä koneella teen, - tosin se ei ole se huvittavin pointi, vaan se kun pyöreä naurava "daunis" -naama ilmestyy yht äkkiä sohvan korkean selkänojan takaa, - he ovat niin huvittavia :)

kun kaikki sanovat heidän olevan erikoisen iloisia, ja elämänmyönteisiä?

tv. sivustaseuraaja

• Pirre*
        tutkittu, kirjoitti:

kun kaikki sanovat heidän olevan erikoisen iloisia, ja elämänmyönteisiä?

tv. sivustaseuraaja

En tiedä onko sen kummemmin tutkittu, mutta kai tietyt luonteenpiirteekin, niinkuin ulkoiset tunnusmerkitkin kuuluvat tämän lajin kehitysvammaisuuteen.

Osaavat olle muuten itsepäisiäkin, kun sille päälle sattuvat :)

• vaitiolo
        Pirre* kirjoitti:

En tiedä onko sen kummemmin tutkittu, mutta kai tietyt luonteenpiirteekin, niinkuin ulkoiset tunnusmerkitkin kuuluvat tämän lajin kehitysvammaisuuteen.

Osaavat olle muuten itsepäisiäkin, kun sille päälle sattuvat :)

Onko sinulla lupa kirjoitella hoidettavistasi asiakkaista? Hoitoalalla on vaitiolo.

• Pirre*
        vaitiolo kirjoitti:

Onko sinulla lupa kirjoitella hoidettavistasi asiakkaista? Hoitoalalla on vaitiolo.

kenestä puhun, omistani vai naapurin keh.vammaisesta joka on tullut kylään. :)

• vaitiolo
        Pirre* kirjoitti:

kenestä puhun, omistani vai naapurin keh.vammaisesta joka on tullut kylään. :)

Onko sinulla omia kehitysvammaisia lapsia ja myös vammainen mies?

• Pirre*
        vaitiolo kirjoitti:

voi olla :)

• Pirre*
        vaitiolo kirjoitti:

vammainen; ei vammainen ole sairas.

• kirjoitettuna ulkomaalaisilla näppäimillä, esim. jenkkilästä...
      Sanaleikit, musta huumori, kehitellyt jutut jossa se juju tulee äkkiä viimetipalla niinkuin silmille, brittihuumori.
      Vähemmän; tilannekomiikka, kermakakkutörmäily, jenkkihuumori tyyppi kotivideot jättävät mun täysin vakavaksi.

T.
      Paloma

• Pirre*

Jope Ruonansuu :)

• yks kottarainen

eniten omat kommellukset ja usein pikkulasten toilailut. Hyvät vitsit ja jopa tuo nimimerkki Akaton mies kirjoittaa vallan mainioita juttuja, jotka usein saa nauramaan. hih

• henri.2

tulee kohellettua, johtuu kait siitä kun on hätäinen niinkuin suutarinsoosi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1309
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      869
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      29
      607
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      548
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      493
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      492
    Aihe