Neitsyt N ja Kauris M???

CryzNeitsytN

Tiedustelisin sellaista asiaa että sopiiko mahdollisesti Neitsyt-nainen ja Kauris-mies yhteen?

Tämä Kaurismies on kyllä aikamoinen huithapeli, ja minä taas ställainen vähän vetäytyvä(tosin nousevalta merkiltäni Skorpioni joka näkyy myös ulospäin toisinaan), syvällisiä pohtiva taitelijanplanttu... (tuli todistetuksi tälläkin palstalla)...

Tuntuu etten millään löydä sielunkumppania ja kuin ykskaks jostain puskasta putkahti syliini tällainen Kaurismies...
Numeroita vaihdettu, ei soiteltu sen enempää(enkä minäkänä viitsi poloista kiusata)... jotain "arkipäiväistä" viestitelty...

...mutta sydämeeni jäi niin suuri kaipuu vellomaan... *herkistelijä*
...toinen muuttui aika tylyksi yhtäkkiä... en tiedä mitä tehdä, muuta kuin sekä odottaa, että elää omaa elämääni eteenpäin niiinkuin se jäi tuona iltana... :)

3

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkakynsi

      Itselläni toisin päin. Olen kauris ja miesystäväni on neitsyt. Vedetään toisiamme puoleen kuin liimapaperi. Yhdessä ollaan oltu jo reilu vuosi ja edelleen ollaan umpirakastuneita...Tai ainakin luulen niin. Yksi"ongelma"kuitenkin on putkahtanut pintaan...olemme molemmat toisistamme aika mustasukkaisia ja se itseäni hieman hämmentää... Katsotaan nyt kuinka tässä tulee käymään...

    • Katinka

      Minä olen elänyt 7 vuotta tässä vaikeassa suhteessa.
      Mies on kuin vuoristorata; välillä todella etäinen, välinpitämätön, omissa oloissaan ja sitten taas kuin pikkupoika, jonka kanssa pitäisi olla niin rakastunut että!
      Jokainen päivä on yllätys...
      En oikein jaksa tällaista, haluaisin että elämä olisi tasaista. Harmi vaan, meillä on yhteinen lapsi ja mieli tekisi lähteä.
      Olen paljon miettinyt, että voisiko ailahtelujen takana olla uskottomuus... Voi kun tietäisinkin!!

    • Neitsytn_lähes 40v

      Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta ja naimisissa 8 vuotta, eikä loppua näy. Mies on kauris, itse neitsyt, molemmat ollaan nousevia skorppareita ja kuu-merkitkin sopii loistavasti yhteen. Ollaan löydetty toisissamme sen, mitä ollaan etsitty. Monia kaurismiehiä, kuten yleensäkin kaikkia ihmisiä, monet, erilaiset kokemukset muokkaavat luonnetta, niin omaa kaurismiestäni on muokannut elämä ja siinä tapahtuneet seikat, minun onnekseni :-) Itse olen ekaa kertaa naimisissa, saatika kihloissa olin ekaa kertaa tämän kauriini kanssa, mieheni on ollut aiemmin jo naimisissa ja liitosta on lapsia. Ikäeromme on lähes 9 vuotta kaurismiehen ollessa vanhempi.

      Juuri ennen kuin tapasin tämän nykyisen kauriini, tapailin kahta muuta kaurismiestä ja toinen heistä oli kummallinen: soitti päivittäin iltaisin ja puhuttiin monta tuntia puhelimessa. Sitten tavattiin kerran ja tuntui, että tämä suhde on ok, mutta samantien jostain syystä hän muuttui täysin torjuvaksi eikä enää soitellut eikä mitään. Syytä en tänäkään päivänä tiedä, enkä enää tietty edes ole syistä kiinnostunutkaan. Sanoisin kylläkin, että kaurismiehissä on vaikeita tapauksia. Itse kriittisenä neitsyenä olen onnellinen, kun oma kaurismieheni on se, joka saa minut nauramaan ja näkemään asioita valoisammalta puolelta. Meistä moni on sanonut, että olemme kuin luodut toisillemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe