Antakaahan ehdotuksia, mitä voisin laulaa siskoni häissä, jotain suomen kielistä ja ei kovin kulunutta, mutta silti kaunista...
Mitä voisin laulaa sisareni häissä?
9
2065
Vastaukset
- Nippe
Mun mielestä ihan ehdottoman ihana laulu ja kohtalaisen helppo laulaakin olis Toiset meistä
Säv: Rauno Lehtinen
Sanat: Mikko Haljoki
:) - Tuula**
Kaksi onnellista lasta auringon
- Täti
En tiedä, onko kulunut,
mutta kaunis tämä ainakin on :)- Rehveli
Tuo sinänsä kaunis laulu kertoo JUUTALAISISTA häämenoista eikä näin ollen sovi ev.lut. kirkkoon.
- prest
Rehveli kirjoitti:
Tuo sinänsä kaunis laulu kertoo JUUTALAISISTA häämenoista eikä näin ollen sovi ev.lut. kirkkoon.
Aloittaja kyllä kirjoitti häistä eikä nimenomaan kirkollisesta vihkitilaisuudesta. Se vapauttaa valinnoissa aika tavalla.
- Romanssi-laulu
on itkettävä kaunis
- se vaikuttaa asiaan paljonkin
Kirkossa laulettavan laulun tulisi olla hengellinen. Joissain seurakunnissa saa laulaa muutakin, mutta yleisesti ottaen kirkossa laulettavan laulun tulisi "ottaa huomioon toimituksen jumalanpalvelusluonne".
Muutenkin kirkossa esitettävästä musiikista olisi syytä sopia kanttorin kanssa.
Hääjuhlassa saapi sitten tehdä ja laulaa ihan mitä itse haluaa. - nykyinen vaimo
Mun mielestä yks näteimmistä biiseistä häihin on Juha Tapion "Vuodet vieriä saa". Tosi nätti ja ihanat sanat. Mun siskot laulo sen meijän häissä.
- :))
Finlanderssin "Oikeesti" -biisissä on todella hyvä sanoitus! :)
Myös "Tää päivä on teidän" on ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428