vaakaN ja rapuM

toimiiko?

Tapasin kolmisen kuukautta sitten miehen, joka on rapu. Olen ymmärtänyt, etteivät vaaka ja rapu sovi yhteen, mutta...
Pidän TODELLA paljon miehestäni ja haluan ensimmäistä kertaa elämässäni jotain oikeasti tapahtuvan tässä suhteessa.
Huomaan usein miettivÄni, kuinka menen naimisiin hänen kanssaan, haluan hänen olevan isä lapsilleni ja olen yhtäkkiä huomannut, että olen rakastunut jo nyt tähän mieheen... Hän on sanonut ihania asioita, kuten, että olen tehnyt hänen elämästään kokonaisen, ja että saatamme viettää loppuelämämme yhdessä.
Tiedän, että hänellä on suuri tarve löytää Se Oikea ja haluaisin kovasti olla se.
Onko meilä kuitekaan astronomisesti tulevaisuutta?
KOMMENTTEJA??????

4

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä

      ei ole mitään merkitystä, että onko se mies rapu tai mikä hyvänsä.
      Riittää, että olet vaaka. Astronomisesti mahdoton yhtälö.

      Tuo asetelma, että mies haluaa löytää sen oikean, kenen kanssa elää lopun elämänsä ja sinä haluaisit olla se nainen tämän miehen elämässä.
      Se kuulostaa liian tutulta, eikä toimi.
      Jossain vaiheessa, kun tulee ratkaisujen hetki, niin käännät tuon asetelman miestäsi vastaan, kuinka eletäänkin hänen elämäänsä. Ja susta tuleekin kaikkien suureksi hämmästykseksi uhri.
      Vaikka kuinka sitä halusitkin.
      Ahdistut ja pakenet vaakamaiseen tapaan. Teet oman ratkaisun ja tunnet hallitsevasi näin omaa elämääsi. Joku toinen yritti siihen vaikuttaa, mutta viime hetkellä onneksi ymmärsit puhaltaa pelin poikki.

      Vaaka elää aina päässään, muttei oikeasti.
      Niinkuin sanoit jo miettiväsi, kuinka menette naimisiin ja saatte lapsia..

      Anteeksi pessimistinen kommentti.

    • Toisen miehen vaimo

      Puhtaasta sydämmestä ja kokemuksesta voin kertoa, että ennakkoluulot suhteesta voi pahentaa asioita. Vaakanaisena uskoin puhtaseen rakkauteen ja 16-vuotiaana tapasin rapumiehen. 13 vuotta oltiin yhdessä ja kolme lasta tehtiin tähän maailmaan. Vanhin lapsista tuli juuri täysi-ikäiseksi. Vaikka erottiin ja elämä ei ole ollut helppoa, mutta usein keskusteltu exän kanssa meidän välisestä suhteesta. Jos oltaisiin oltu vähän vanhempia tavatessamme, niin varmasti rakkautemme olisi kantanut vaikeidenkin asioiden yli. Mutta en usko, että koskaan voin tuntea samanlaista rakkautta ketään muuta kohtaan kuin häntä ja hänelle minäkin olen aina ollut se ainut, vaikka hänkin monta vuotta seurustellut jo uuden avovaimonsa kanssa. Meidän erilaisuutemme täydensivät toisiaan, mutta nuoruus on aikaa jolloin kokeillaan ja eletään ja silloin myös loukkaa toista tietämättään. Näin vanhempana olisi voinut monet murheet ymmärtää ja antaa anteeksi, mutta nuorena tunteet eivät ole niin vakaita. Kaikkea hyvää teille, jos tunteet ovat aidot!!!

    • vaakanainen

      No voi Tsiisus sentään! Vaikka horoskoopeissa on toki jotain perää aina joskus, niin ei nyt elämäänsä kannata elää horoskooppien mukaan! Ja vaikka kuka sanoisi mitä ravun ja vaa'an sopivuudesta/sopimattomuudesta toisilleen, niin onko sillä nyt väliä jos kuitenkin synkkaa? Ota riski ja rakastu rapuun (tai kehen vaan)!

    • Libra77

      Ihastuin siihen parissa viikossa niin että ns. korvissa hääkellojen kilinä kuului, olin jo valmis muuttaan yhteen ja perustaan perheen jne! Itse puhui samantyyppisiä että haluaisi myös.. Olin kai liian hätiköivä ja parin kuukauden jälkeen kerroin hänelle tunteistani mikä oli kohtalokas virhe. Jätti täysin yllättäen ilman mitään ennakkovarotusta. Tuli kai sittenki pakokuhu tai jotain..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      636
      3909
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1722
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1507
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      40
      1465
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1436
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1328
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1126
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1066
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      1011
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    Aihe