Maija Ja Ari

Maria_!

Miks ihmeessä täällä koko ajan haukutaan maijan ääntä, jos nyt mietitään niin ari koivunenkin huutaa laulaessaan ja nyt häntä ylistetään jo jumalien lailla... Vai onko niin että mies laulajat saa edelleen käyttää ääntä ja naislaulajien pitää laulaa yhtäsievästi kuin jonkun ihQd44 britneyn... se on se genre ja siihen kuuluu määkiminen, rääkyminen ja kiikaaminen ja me digataan... ja jos teillä "pissaliisoilla" ei ole muuta sanottavaa kuin haukkua niin laittakaa omaan playeriin kivaa teknopoppia jota lauletaan prikuulleen laulunopettajan ohjeiden mukaan... se on laulantaa mutta maija myös esiintyy ja eläytyy, se on jo paljon enemmän...

6

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "pissis"

      Taidat olla itse aikamoinen pissaliisa, kun noin vedät hernettä nenääsi suosikkilaulajasi arvosteluista. Kaikki ei diggaa kaikesta, nääs. Kaikkia arvostellaan täällä suomi24-sivuilla aika rankasti. Ei niistä kannata välittää. Käyppä vaikka vertailun vuoksi lukemassa Antti Tuiskun palstaa, vaikka sieltäkin on räävittömimmät haukkumiset ylläpidon toimesta poistettu.

      Niin, ja Maija rulaa. Ole huoleti, et ole ainut joka tykkää Maijan biiseistä.

    • Jeanne , 31 vuotias pissisP...

      se on se iskelmä-kansa joka kuvittelee että
      se ei oo musaa jos välillä rääkyy tai kiljuu
      vaan ne luulee että vain sillanpäällä nukkuva
      marco on musiikkia kun taas rääkyjät
      on vain sillanalla nuokkuvia pultsareita
      eikä musiikkia ja siksi he täällä haukkuvat
      ja kauhistelevat Maijaa.

      tää ihan sama meininki on jenkeissäkin,
      siellä sitä tosin kutsutaan raamattu-kansaksi
      eikä iskelmä-kansaksi.

      • m a i ja rules!

        Maija on todella lahjakas!


    • kovistysy

      Niinhän se on jokainen tykkää jostaki. Mutta Vilkkumaan Maija ei osaa laulaa, se ois muussa ammatissa paljon parempi.Sympaattinen ja mukava ihminen se kyllä on. olen nähnyt sen livenä. Mutta laulajana ei hyvä. Laulut on kyllä kanssa hyviä. Ari Koivunen on taas ainutlaatunen tapaus, ainutlaatunen ääni. Oma itsensä:), joskus huonolla menestyksellä.Aika monen mielestä se on just päinvastoin miten sä kirjoitit asiasta. Mut mielipiteitä on monelaisia, koska ihmiset on erillaisia. T:K-K

    • Niin justiinsa!!!

      Ihan samaa mieltä! Moni hevi ja rokkibändi suorastaan karjuu mikkiin (esim lordi) Ja te haukutte maijaa että se huutaa? O_o Vai onko nyt tosiaan kyse siitä että kyseessä on Nainen yli 30v?
      Tosiaan joo. On moni muuki lauja (menestynyt sellanen) täyttäny jo yli 40, Ja vielä vetää salit ja fesarit käyteen kuuntelioita!

      • hölmöö

        Minä tykkään just noista kummastakin laulajasta, just ton äänen takia. Maijalle lisä pisteet siitä, että sanoitukset on todella hyvää lyriikkaa.

        mot.Yksi kusipää vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe