Minä, Lotta ja Milla

*minä*

Oli upea iltapäivä.Olin yksin kotona ja kuuntelin musiikkia.Odottelin parhaan ystäväni Lotan tuloa. Olisi tarkoitus juhlia hänen synttäreitään. Meidän oman porukan kanssa. Lotta on lyhyt,uhkea brunetti,vaikka hän on meistä nuorin hänellä on todella uhkeat rinnat,joita mielelläni katselin aina yhdessä ollessamme.Milla taas on sporttinen pakkaus.Rinnat ovat pienet,mutta pylly tiukasti treenattu.Meillä kaikilla on miesystävät,eikä keneltäkään löydy kokemusta naisista.Minusta kyllä löytyisi kokeilun halua,jos Milla tai Lotta jotain ehdottaisi.

Odottellassani Lottaa, työnsin käteni housuihin ja tiukkaan reikääni,joka oli ihan kosteana kiimasta.Mietin tuntemiani naisia ja koskettelin isoja rintojani.Kuulin kun ovikello soi ja vetäisin äkkiä käteni pois housuista ja menin avaamaan ovea.Ovella seisoi Lotta.Hänellä oli kireä valkoinen toppi ja minihame päällään.Söin häntä silmilläni ja toivotin tervetulleeksi.

Ei kulunut aikaakaan,kun ovikello soi toistamiseen ja Milla oli oven takana.Hänellä oli reppu täynnä juomaa ja tiukat mustat pyöräilyshortsit jalassaan,hän kumartui laittamaan reppuaan maahan tullessaan eteiseen ja minulla oli upeat näkymät,kun hän pyllisteli edessäni.Lauloimme Lotalle ja siirryimme olohuoneeseen juomien kanssa.

Kun olimme jo juoneet juomamme ja jokainen oli kännissä,päätimme lähteä saunaan.Milla meni edeltä ja minä jäin auttamaan Lottaa,kun hän ei saanut vaatteita yltään.Nostin Lotan pesukoneen päälle ja riisuin hänen toppinsa.Topin alta paljastuivat isot ja kauniit rinnat.Katsoin hetken niitä ja kävin kiinni,eikä Lotta estellyt.Imin ja näykin rintoja ja Lotta ulisi nautinnosta.Siirryin alemmas ja otin hameen pois.Näkymä oli ihana,hänellä ei ollut alkkareita.Hänen tiukka posliininsä odotti suutani.Työnsin kieltäni hänen reikäänsä ja hieroin samalla klitorista.Eikä mennyt aikaakaan,kun Lotta huusi orgasmin valloissa.

Milla tuli saunasta katsomaan,mitä Lotta huusi.Ensin hän hämmästyi näkemäänsä,mutta ensijärkytyksen jälkeen,hän pyysi minua nuolemaan häntäkin.Siirryimme Millan kanssa saunaan.Menimme kuusysiin ja aloin nuolemaan Millan reisiä.Hän nosteli lantiotaan suutani vasten ja lopulta imin hänen klitoristaan ja työsin peukaloani hänen sisäänsä.Samaan aikaan Milla kosketteli häpyhuuliani ja työnsi kieltään reikääni.Tunsin kuinka orgasmi oli tulossa ja aloin nuolemaan Millaa nopemmin,kunnes räjähdimme yhdessä valtavaan orgasmiin.Suutelimme ja menimme suihkuun,jossa Lotta oli,mutta se onkin jo eri juttu ;)

0

7677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 170
        4993
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        126
        4533
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        26
        2911
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        30
        1937
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1794
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1719
      7. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        108
        1706
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1700
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1613
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1561
      Aihe