Olin kotona pelaamassa tietokonetta, kun ovikello soi. Ihmettelin kuka siellä on kun ei minulla ole kavereita. Mutta olinhan siellä Juha, jota Alziksi kutsuttiin.
"Voinko tulla sisään, näin ikkunasta että häplit munaasi" Alzi kysyi. "no kyllähän tuo kelpaa, vähän häplin ja venyttelin" -Plastyk
Alzi sanoi "on sinulla kyllä aika keho, painat n.30kg?
"joo, 31kg, oon lihonu! "
SEpä mukavaa. sitten harrastettiin suikkelijuttuja muttei niistä enempää.
Olemme alzin kanssa friends 4 eva!
Ihanaa
Myös peppupanot otimme..
Alzin kanssa...
PLaSTyk
3
3071
Vastaukset
- Mikko v.
Ihanaa että jotkut ovat noin vapaita , tekee mieli taas poikia. Soitanpa plastykille.
=)- PLaStyk
Soita mieluummin alzille, kun oon häpliny tänää nii paljo munaani että täytyy jakssaa huomennakin...
Mut alzi jaksaa aina =D mulla on kokemusta =D - Mikko v.
PLaStyk kirjoitti:
Soita mieluummin alzille, kun oon häpliny tänää nii paljo munaani että täytyy jakssaa huomennakin...
Mut alzi jaksaa aina =D mulla on kokemusta =DIhana että täältä löytyy poikia joiden munaa voin Häpliä ja venytellä. Ja ottaa vähän Su-Su-Su-Su-Su-Suiikkkeellii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069