on nyt ens lauantaina klo 22.30 Tampereella Tammerfestissa..Liput 15 egee..
Grand Slamin konsertti
7
769
Vastaukset
- :(((( (
Ilman Juicea :((
- volans
hengessä on mukana...
- kyllä
volans kirjoitti:
hengessä on mukana...
kova keikka!
- juuso
kyllä kirjoitti:
kova keikka!
ehkä vähämn lyuhyt mutta muuten mahtava meininki, tuntu paikoitellen jopa paremmalta kun Puntti ja Ila vaan lauloivat...meinaan kun Juicen ääni ei ollu kaksinen
- tuoppi
juuso kirjoitti:
ehkä vähämn lyuhyt mutta muuten mahtava meininki, tuntu paikoitellen jopa paremmalta kun Puntti ja Ila vaan lauloivat...meinaan kun Juicen ääni ei ollu kaksinen
oli ihan mukava kuulla pitkästä aikaa GL:n soundeja. Se Tikanmäen kumikana ei täysin mulle valjennut samoinkuin alussa ollut tervehtimisspektaakkeli. Ilan äänessä soi edelleen Dylan, Gillan ja Milan. Mukava oli myös kuulla Syksyn sävelen kitarasoolo Puntin ja Yliahon yhteisesti soittamana.
- Grand Slamin
tuoppi kirjoitti:
oli ihan mukava kuulla pitkästä aikaa GL:n soundeja. Se Tikanmäen kumikana ei täysin mulle valjennut samoinkuin alussa ollut tervehtimisspektaakkeli. Ilan äänessä soi edelleen Dylan, Gillan ja Milan. Mukava oli myös kuulla Syksyn sävelen kitarasoolo Puntin ja Yliahon yhteisesti soittamana.
tämän kesän yhtään keikkaa televisioitu tai tulossa dvdlle?
- Outoon valoon
..kesän keikoista paikalla olleet. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873835
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813350Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713247On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli522412Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,522114- 671943
- 421931
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718