Interstitielli kystiitti (IC) ja siihen liittyvä tiheävirsaisuus näyttää koskevan etupäässä naisia. Urologit ovat hoitaneet kovia polttavia kipuja virtsarakossani IC:nä. En koe mitään tiheävirsaisuutta vaivana, vaan ne kivut ja toisaalta olen mieshenkilö (57V), joten epäilen diagnoosia. Löytyykö yhtään vastaavaa tapausta. Olen selannut eri palstoja tuloksetta. Jos vaikka joku olisi saanut olon helpottumaan, niin olisi mukava kuulla.
Urologi, kipulääkäri ja psykiatri ovat kyllä yrittäneet. Viimeisenä keinona määrättiin OxyContin ja OxyNorm opiaatit kipuun. Käytin niitä yli puoli vuotta ja lopettelin käytön pari viikkoa siten. Tramadol helpottaa vieroitusoireita. Pärjääminen on ainaista taistelua, joten pidän opiaatit vielä varalla. Onko kenenelläkään tietoa opiaattien vieroitusoireiden kestosta? Vierousoireet kestän, mutta se rakkokipu pelottaa.
IC?
juoksen vielä
1
729
Vastaukset
- Syksyilta
Hei, olen 52-vuotias nainen. Sairastuin jo nuorena tiheävirtsaisuuteen ja rakkokipuihin. Lääkärit epäilivät syyksi interstitielli cystiittiä. Sain paljon erilaisia hoitoja. Tällä hetkellä minulla ei ole mitään kipuja, käyn kuitenkin usein vessassa, alkoholia en voi käyttää lainkaan. Elän aika eristäytynyttä elämää. Olisin hyvin hyvin iloinen, jos voisin jonkun kohtalotoverin kanssa kirjoitella sairaudesta ja hoidoista. Minulle voi kirjoittaa sähköpostiini osoitteella [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4385603Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.93654Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1783394Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982901- 712278
- 452244
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!552195- 921937
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei121651MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171523