Tui Nordic

MaijaPoppis

Olen hakenut Finskille ja Airprolle (rekrytoivat vissiin Tui Nordicille) lentoemännäksi. Finnairista täällä puhutaan paljon, mutta osaako kukaan kertoa millainen Tui Nordic on työnantajana?

51

14680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuiFly

      Työnantaja on kuitekin Airpro eli heidän ehdoillaan mennään?

      Tietysti mielenkiintoista olisi kuulla millanen meininki TuiFly:lla on.

    • ex-tui

      Tui Nordic on muissa pohjoismaissa hyvä työnantaja, tosin alussa palkka on huono ja töitä tehdään todella paljon. Vastapainoksi saat kuitenkin erittäin hyvän kurssituksen ja se on arvokasta jos aiot alalle pidemmäksi aikaa. Ruotsinkielen taito on Tuilla ehdottoman tärkeä, koska tod.näk kurssi on ruotsiksi ja tulet tekemään paljon töitä ruotsalaisten ja norjalaisten kanssa. Tämä siis Tui Nordic.

      Jos Suomessa meinaat Tuille lentää olet AirPron palveluksessa, palkkasi kaikkine lisineen on noin puolet ruotsalaisen kolleegasi palkasta, vaikka vierekkäin siinä samaa työtä teette. Jos tämän sulatat, niin varmasti on kiva työ ja turvallinen työnantaja irtisanomisajan puitteissa, älä suunnittele uraasi yhtään sen pidemälle, ala on hyvin suhdanneherkkä. AirProsta työnantajana muuten en tiedä mitään, ammatissa kuitenkin pitkään olleena en hakisi heidän palvelukseensa lähinna huonon palkan takia, rekrytointifirma on usein jo lentoemäntänä työskentelevälle se viimeinen vaihtoehto, yhtiöille haetaan suoraan.

      • MaijaPoppis

        Kiitos vastauksesta!

        Ykkösvaihtoehtona minulla olisi tietenkin Finnair, mutta koska minulle ei ole aikaisempaa kokomusta alalta, en jätä tätä yhden kortin varaan. Tuin tarjoama "talven yli töitä" aikataulu sopisi minulle hyvin. Pääsisi testaamaan, onko tämä se mitä haluan.


        Mulla oli pari tuttua viime talvena Tuilla (Airpron kautta siis). Kumpikin sanoi, että ruotsin kielessä ei tarvitse olla kovin hyvä pärjätäkseen. Ilmeisesti Airprolle riittää kun osaa kiitää ruotsiksi.

        Osaako kukaan vielä sanoa kuinka paljon pienemmät palkat Airpron kautta palkattavilla on? Mitä jää käteen?


      • Haastattelussa?
        MaijaPoppis kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!

        Ykkösvaihtoehtona minulla olisi tietenkin Finnair, mutta koska minulle ei ole aikaisempaa kokomusta alalta, en jätä tätä yhden kortin varaan. Tuin tarjoama "talven yli töitä" aikataulu sopisi minulle hyvin. Pääsisi testaamaan, onko tämä se mitä haluan.


        Mulla oli pari tuttua viime talvena Tuilla (Airpron kautta siis). Kumpikin sanoi, että ruotsin kielessä ei tarvitse olla kovin hyvä pärjätäkseen. Ilmeisesti Airprolle riittää kun osaa kiitää ruotsiksi.

        Osaako kukaan vielä sanoa kuinka paljon pienemmät palkat Airpron kautta palkattavilla on? Mitä jää käteen?

        Olitko jo Airpron haastattelussa?


      • jatkosta tietoa?
        Haastattelussa? kirjoitti:

        Olitko jo Airpron haastattelussa?

        moij!
        olin viime viikolla airpron haastattelussa..
        nyt vaan odottelen kuumeisesti jatkohaastatteluita. onko kukaan saanut jatkosta tietoa?
        Infotilaisuudessa sanoivat, että palkkaus olisi nettona kuussa vähintään 1800-2200 €


      • ...
        jatkosta tietoa? kirjoitti:

        moij!
        olin viime viikolla airpron haastattelussa..
        nyt vaan odottelen kuumeisesti jatkohaastatteluita. onko kukaan saanut jatkosta tietoa?
        Infotilaisuudessa sanoivat, että palkkaus olisi nettona kuussa vähintään 1800-2200 €

        Olin myös viime viikolla haastatteluissa :) tällä viikolla on vielä muutamia haastatteluita jäjellä, joten luulisin että toiseen vaiheeseen kutsutaan ensi viikon alussa, koska sanoivat että toinen haastattelu järjestetään heti elokuun alkupuolella ja koulutuskin alkaa jo elokuussa. Toinen haastishan on kokonaan Ruotsiksi :)


      • kielestä...
        jatkosta tietoa? kirjoitti:

        moij!
        olin viime viikolla airpron haastattelussa..
        nyt vaan odottelen kuumeisesti jatkohaastatteluita. onko kukaan saanut jatkosta tietoa?
        Infotilaisuudessa sanoivat, että palkkaus olisi nettona kuussa vähintään 1800-2200 €

        Itse TUIlla lentäneenä sanoisin, että heikolla ruotsilla läpäisee haastattelut. Se ruotsin kieli mitataan vasta siinä vaiheessa kun ollaan kurssilla(testeissä) ja sen jälkeen ilmassa. Kolleegat ovat ruotsalaisia, ja heidän kanssaan puhutaan ruotsia. He olettavat meidän suomalaisten puhuvan ruotsia.


      • MaijaPoppis
        kielestä... kirjoitti:

        Itse TUIlla lentäneenä sanoisin, että heikolla ruotsilla läpäisee haastattelut. Se ruotsin kieli mitataan vasta siinä vaiheessa kun ollaan kurssilla(testeissä) ja sen jälkeen ilmassa. Kolleegat ovat ruotsalaisia, ja heidän kanssaan puhutaan ruotsia. He olettavat meidän suomalaisten puhuvan ruotsia.

        Menen haastatteluun huomenna. Mulle tarjottiin silloin alkuun haastatteluaikaa edellisviikolle, mutta koska en olisi päässyt heillä oli onneksi lisää aikoja.

        Mä ymmärrän luettuna ruotsia melko hyvin. Ongelmia tulee siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa puhumaan kovin hienosäätö ruotsia. IIK
        No huomenna sen näkee miten meni.


      • ruotsiksi
        MaijaPoppis kirjoitti:

        Menen haastatteluun huomenna. Mulle tarjottiin silloin alkuun haastatteluaikaa edellisviikolle, mutta koska en olisi päässyt heillä oli onneksi lisää aikoja.

        Mä ymmärrän luettuna ruotsia melko hyvin. Ongelmia tulee siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa puhumaan kovin hienosäätö ruotsia. IIK
        No huomenna sen näkee miten meni.

        kutsu tuli toiseen vaiheeseen... ja ruotsalaiset haastattelijat vastassa joten tiukat paikat tulossa. :) tsemppiä kaikille.


      • kesto?
        MaijaPoppis kirjoitti:

        Menen haastatteluun huomenna. Mulle tarjottiin silloin alkuun haastatteluaikaa edellisviikolle, mutta koska en olisi päässyt heillä oli onneksi lisää aikoja.

        Mä ymmärrän luettuna ruotsia melko hyvin. Ongelmia tulee siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa puhumaan kovin hienosäätö ruotsia. IIK
        No huomenna sen näkee miten meni.

        Kuinkahan kauan nyt meneillään oleva haku on päällä? Ilmeisesti kursseja tullee olemaan useampi?


      • kutsu haastatteluun
        ruotsiksi kirjoitti:

        kutsu tuli toiseen vaiheeseen... ja ruotsalaiset haastattelijat vastassa joten tiukat paikat tulossa. :) tsemppiä kaikille.

        Tänne kans!

        Sanoivat, et 30 pääsee tähän haastatteluun josta valitaan 20-25. Ihanaa :)


      • kurssille
        kutsu haastatteluun kirjoitti:

        Tänne kans!

        Sanoivat, et 30 pääsee tähän haastatteluun josta valitaan 20-25. Ihanaa :)

        Siis lähes kaikki siis pääsevät jotka on valittu nyt toiseen vaiheeseen asti :)


      • 2. vaiheeseen
        kesto? kirjoitti:

        Kuinkahan kauan nyt meneillään oleva haku on päällä? Ilmeisesti kursseja tullee olemaan useampi?

        Sain myös kutsun 2. vaiheeseen. Eipä sieltä sitten enää moni putoa. Mulle ainakin sanottiin, että kursseja on kaksi, toinen alkaa joskus syyskuun puolessa välissä. Tsemppiä kaikille!


      • Myös :)
        2. vaiheeseen kirjoitti:

        Sain myös kutsun 2. vaiheeseen. Eipä sieltä sitten enää moni putoa. Mulle ainakin sanottiin, että kursseja on kaksi, toinen alkaa joskus syyskuun puolessa välissä. Tsemppiä kaikille!

        Tuli kutsu toiseen vaiheeseen ;)
        Vähän jänskättää mutta kyllä se hyvin menee :)


      • osaaminen?
        Myös :) kirjoitti:

        Tuli kutsu toiseen vaiheeseen ;)
        Vähän jänskättää mutta kyllä se hyvin menee :)

        Kuinka vahva ruotsinkieli kakkos haastatteluvaiheeseen päässeillä on? Itselläni ei ole kovin vahva, joten vähän jännittää tuo haastattelu koska haastattelijathan ovat kaikki Ruotsista.


      • realisti eikä odottaa liikoja
        jatkosta tietoa? kirjoitti:

        moij!
        olin viime viikolla airpron haastattelussa..
        nyt vaan odottelen kuumeisesti jatkohaastatteluita. onko kukaan saanut jatkosta tietoa?
        Infotilaisuudessa sanoivat, että palkkaus olisi nettona kuussa vähintään 1800-2200 €

        Kovasti saat lentää jos meinaat noille ansioille päästä, sillä Airpron peruspalkka on n. 1100 € ja lisiä saat n. 150 € ja myyntiprovikoita ehkä 250- 300 € eli yhteensä 1500-1550 bruttona, todennäköisesti verojen jälkeen jää käteen jotain 1200 € eli aika kaukana on lupaukset. Kerrottiinko sinulle, että vapaapäiviä sinulla tulee olemaan max 8 kuukaudessa ja että joudut lentämään ilman työnantajan järjestämää ruokailua, vaikka 12 tunnin työpäivän omien eväiden varassa ? Päivärahathan eivät ole palkkaa vaikka niin ehkä sinulle kerrottiin.


      • on pakko
        realisti eikä odottaa liikoja kirjoitti:

        Kovasti saat lentää jos meinaat noille ansioille päästä, sillä Airpron peruspalkka on n. 1100 € ja lisiä saat n. 150 € ja myyntiprovikoita ehkä 250- 300 € eli yhteensä 1500-1550 bruttona, todennäköisesti verojen jälkeen jää käteen jotain 1200 € eli aika kaukana on lupaukset. Kerrottiinko sinulle, että vapaapäiviä sinulla tulee olemaan max 8 kuukaudessa ja että joudut lentämään ilman työnantajan järjestämää ruokailua, vaikka 12 tunnin työpäivän omien eväiden varassa ? Päivärahathan eivät ole palkkaa vaikka niin ehkä sinulle kerrottiin.

        On pakko vähän kommentoida. Elikkä peruspalkka on sen n.1100 ja lisät ja provikat suurin piirtein ton verran. Unohdit kuitenkin, että varsinkin talvella kun ei lennetä turn around-lentoja vaan kaikki on yöpyviä, niin maksetaan myös verotonta päivärahaa maakohtaisesti.Mä en käsitä tota, mulle ne on ainakin palkkaa. Eli talvella jää väkisinkin käteen reilusti yli tuo mainitsemasi summa. Kesällä palkka jää huomattavasti pienemmäksi kun yöpyviä lentoja ei ole. Niin ja miehistö saa automaattisesti kaksi ruokaa kaukolennoilla, oli ruotsalainen tai suomalainen. Euroopan(kanaria ym) lennoilla ei ole miehistöruokaa, valitettavsti. Niin ja vapaapäiviä on noin 8 eli ihan normaalisti. Eikös perus virastotyöntekijöilläkin ole se 2 vapaapäivää per viikko.


      • .......
        osaaminen? kirjoitti:

        Kuinka vahva ruotsinkieli kakkos haastatteluvaiheeseen päässeillä on? Itselläni ei ole kovin vahva, joten vähän jännittää tuo haastattelu koska haastattelijathan ovat kaikki Ruotsista.

        Huhhuh mikä haastattelu!! hengissä selvittiin ;)


      • Kysyn vielä...
        on pakko kirjoitti:

        On pakko vähän kommentoida. Elikkä peruspalkka on sen n.1100 ja lisät ja provikat suurin piirtein ton verran. Unohdit kuitenkin, että varsinkin talvella kun ei lennetä turn around-lentoja vaan kaikki on yöpyviä, niin maksetaan myös verotonta päivärahaa maakohtaisesti.Mä en käsitä tota, mulle ne on ainakin palkkaa. Eli talvella jää väkisinkin käteen reilusti yli tuo mainitsemasi summa. Kesällä palkka jää huomattavasti pienemmäksi kun yöpyviä lentoja ei ole. Niin ja miehistö saa automaattisesti kaksi ruokaa kaukolennoilla, oli ruotsalainen tai suomalainen. Euroopan(kanaria ym) lennoilla ei ole miehistöruokaa, valitettavsti. Niin ja vapaapäiviä on noin 8 eli ihan normaalisti. Eikös perus virastotyöntekijöilläkin ole se 2 vapaapäivää per viikko.

        Tietääkö kukaan milloin se toinen ruotsinkielisten haastattelujen päivä on?

        Mitä siellä kyseltiin, kestitkö kauan?


      • oli ainakin
        Kysyn vielä... kirjoitti:

        Tietääkö kukaan milloin se toinen ruotsinkielisten haastattelujen päivä on?

        Mitä siellä kyseltiin, kestitkö kauan?

        En sitten tiedä onko vielä lisääkin noita päiviä, mutta ainakin eilen olleille päätös tulee huomenna torstaina eli pääseekö vai ei. Lähinnä oli jutustelua ruotsiksi/ englanniksi. Ei mitään ihmeellistä.

        Löytyykö täältä jo ao. firman työntekijöitä? Millaisia vuoroja talvella on, pitkiä, lyhyitä ym.?


      • Aikaisemmin kysynyt
        oli ainakin kirjoitti:

        En sitten tiedä onko vielä lisääkin noita päiviä, mutta ainakin eilen olleille päätös tulee huomenna torstaina eli pääseekö vai ei. Lähinnä oli jutustelua ruotsiksi/ englanniksi. Ei mitään ihmeellistä.

        Löytyykö täältä jo ao. firman työntekijöitä? Millaisia vuoroja talvella on, pitkiä, lyhyitä ym.?

        Sen tiedän, että päiviä on ainakin kaksi. Eilen tiistaina oli ensimmäinen, josta valitut menevät elokuussa alkavalle kurssille, toisena valintapäivänä (milloin se nyt sitten onkaan) valitut kai menevät myöhemmälle kurssille, joka on syyskuussa.


      • ?????
        Aikaisemmin kysynyt kirjoitti:

        Sen tiedän, että päiviä on ainakin kaksi. Eilen tiistaina oli ensimmäinen, josta valitut menevät elokuussa alkavalle kurssille, toisena valintapäivänä (milloin se nyt sitten onkaan) valitut kai menevät myöhemmälle kurssille, joka on syyskuussa.

        Hei!

        Itse sain käsityksen että eilisen haastattelupäivän jälkeen olisi valittu molemmille kursseille osallistujat eli n.30 yhteensä. Alkuhaastatteluthan olivat viime torstaina ja sitä edellisen viikon ti ja ke joiden perusteella valittiin eiliseen haastatteluun osallistujat. Voi olla että minäkin olen väärässä? mutta ehkä sulle ilmoitetaan tarkemmin...???????


      • tietoa
        ????? kirjoitti:

        Hei!

        Itse sain käsityksen että eilisen haastattelupäivän jälkeen olisi valittu molemmille kursseille osallistujat eli n.30 yhteensä. Alkuhaastatteluthan olivat viime torstaina ja sitä edellisen viikon ti ja ke joiden perusteella valittiin eiliseen haastatteluun osallistujat. Voi olla että minäkin olen väärässä? mutta ehkä sulle ilmoitetaan tarkemmin...???????

        Eilen siellä kyllä kerrottiin, että toinenkin kurssi alkaa jo mahd. elokuussa, noin viikko ensimmäisen jälkeen. Ei kuitenkaan ollut vielä varmaa..


      • pölmnbuyt
        on pakko kirjoitti:

        On pakko vähän kommentoida. Elikkä peruspalkka on sen n.1100 ja lisät ja provikat suurin piirtein ton verran. Unohdit kuitenkin, että varsinkin talvella kun ei lennetä turn around-lentoja vaan kaikki on yöpyviä, niin maksetaan myös verotonta päivärahaa maakohtaisesti.Mä en käsitä tota, mulle ne on ainakin palkkaa. Eli talvella jää väkisinkin käteen reilusti yli tuo mainitsemasi summa. Kesällä palkka jää huomattavasti pienemmäksi kun yöpyviä lentoja ei ole. Niin ja miehistö saa automaattisesti kaksi ruokaa kaukolennoilla, oli ruotsalainen tai suomalainen. Euroopan(kanaria ym) lennoilla ei ole miehistöruokaa, valitettavsti. Niin ja vapaapäiviä on noin 8 eli ihan normaalisti. Eikös perus virastotyöntekijöilläkin ole se 2 vapaapäivää per viikko.

        Virastotöissä saa myös vapaaksi kaikki ns. arkipyhät ja varsinaiset pyhät (helatorstai, juhannus, vappu, joulu, pääsiäinen yms.) tavallisten viikonloppu vapaiden LISÄKSI. Eli kun nuo jaetaan tasan vuoden jokaiselle kuukaudelle, niin kyllä tulee keskimäärin enemmän kuin 8vp/kk. Ja lentokoneessahan ollaan töissä pyhät ja arjet...


      • haastattelu
        ????? kirjoitti:

        Hei!

        Itse sain käsityksen että eilisen haastattelupäivän jälkeen olisi valittu molemmille kursseille osallistujat eli n.30 yhteensä. Alkuhaastatteluthan olivat viime torstaina ja sitä edellisen viikon ti ja ke joiden perusteella valittiin eiliseen haastatteluun osallistujat. Voi olla että minäkin olen väärässä? mutta ehkä sulle ilmoitetaan tarkemmin...???????

        Oli ainoa päivä ja siitä he valitsevat ketkä pääsevät mukaan 2 kurssille.
        Tui Nordicin haastattelijat olivat vain silloin haastattelemassa.


      • tuitui
        oli ainakin kirjoitti:

        En sitten tiedä onko vielä lisääkin noita päiviä, mutta ainakin eilen olleille päätös tulee huomenna torstaina eli pääseekö vai ei. Lähinnä oli jutustelua ruotsiksi/ englanniksi. Ei mitään ihmeellistä.

        Löytyykö täältä jo ao. firman työntekijöitä? Millaisia vuoroja talvella on, pitkiä, lyhyitä ym.?

        Stoppeja on yhdestä yöstä yhteentoista (Ainakin viime talvena, voi muuttua jonkin verran..), työ tunneissa mitattuna erittäin leppoisaa, esim. 8 päivän slinga yht. 12h työtä, 11 päivän slinga 24h... ei siis juuri päätä huimaa. Reissuilla on mukavaa eikä satunnaisten vapaapäivien viettely rannalla suomen räntäsadetta ajatellen paljon vituta. Päivystystä on myös paljon (esim. 8 vapaata, 12 pvä töitä, loput päivystystä), ja vaikkei se ihan vapaapäivää tarkoita, niin ainakin henkilökohtaisesti otan mielummin rennosti kuin istun jossain toimistossa.

        Ruotsi on erittäin tärkeä ja kollegat odottavat meidän kommunikoivan ruotsiksi, matkustajat ovat myös sekaisin suomalaisia, ruotsalaisia, norjalaisia ja tanskalaisia. Ainoat kokonaan suomalaiset lennot ovat Kanarian stopit, joita tehdään enemmän tai vähemmän satunnaisesti.

        Odotan ainakin itse talven alkua innolla, tervetuloa vaan mukaan!


      • Kysyjäkysyi
        pölmnbuyt kirjoitti:

        Virastotöissä saa myös vapaaksi kaikki ns. arkipyhät ja varsinaiset pyhät (helatorstai, juhannus, vappu, joulu, pääsiäinen yms.) tavallisten viikonloppu vapaiden LISÄKSI. Eli kun nuo jaetaan tasan vuoden jokaiselle kuukaudelle, niin kyllä tulee keskimäärin enemmän kuin 8vp/kk. Ja lentokoneessahan ollaan töissä pyhät ja arjet...

        Myös viime viikon torstaina oli alkuhaastattelu ja siellä oli vain kuusi ihmistä. Siellä sanottiin, että haastattelupäiviä ruotsinkielellä on kaksi. Esim. itse en olisi päässyt tiistain haastatteluun ja heidän puolestaan se oli ok. Tiedä sitten onko asia muuttunut ja päiviä loppujen lopuksi olisi vain yksi.


      • ??!!
        tuitui kirjoitti:

        Stoppeja on yhdestä yöstä yhteentoista (Ainakin viime talvena, voi muuttua jonkin verran..), työ tunneissa mitattuna erittäin leppoisaa, esim. 8 päivän slinga yht. 12h työtä, 11 päivän slinga 24h... ei siis juuri päätä huimaa. Reissuilla on mukavaa eikä satunnaisten vapaapäivien viettely rannalla suomen räntäsadetta ajatellen paljon vituta. Päivystystä on myös paljon (esim. 8 vapaata, 12 pvä töitä, loput päivystystä), ja vaikkei se ihan vapaapäivää tarkoita, niin ainakin henkilökohtaisesti otan mielummin rennosti kuin istun jossain toimistossa.

        Ruotsi on erittäin tärkeä ja kollegat odottavat meidän kommunikoivan ruotsiksi, matkustajat ovat myös sekaisin suomalaisia, ruotsalaisia, norjalaisia ja tanskalaisia. Ainoat kokonaan suomalaiset lennot ovat Kanarian stopit, joita tehdään enemmän tai vähemmän satunnaisesti.

        Odotan ainakin itse talven alkua innolla, tervetuloa vaan mukaan!

        Kurssille päässeitä? Onko kukaan saanut informaatiota vielä? :)


      • nro 2
        ....... kirjoitti:

        Huhhuh mikä haastattelu!! hengissä selvittiin ;)

        Näin mutu-tuntumalta arvelisin, että tuo 2 vaiheen haastattelun tarkoitus oli jotenkin myös paineensietokyvyn mittaamista (ruotsinkielen lisäksi). Pommittivat kysymyksillä vuoretellen, niin ettei saanut edes puhua loppuun asti.
        Itselläni ruotsi toinen äidinkieli ja siitä huolimatta tilanne oli hieman ressaava. Asiakaspalvelutilanteissakin paineeseen suhtautuu eri tavalla kuin haastattelussa. Itse en ole vielä saanut tietoa tuloksista.
        Uskon, että haastattelijat olivat tahallaan hyvin provosoivia.
        Muille tullu tietoa tuloksista?


      • tännekkään
        nro 2 kirjoitti:

        Näin mutu-tuntumalta arvelisin, että tuo 2 vaiheen haastattelun tarkoitus oli jotenkin myös paineensietokyvyn mittaamista (ruotsinkielen lisäksi). Pommittivat kysymyksillä vuoretellen, niin ettei saanut edes puhua loppuun asti.
        Itselläni ruotsi toinen äidinkieli ja siitä huolimatta tilanne oli hieman ressaava. Asiakaspalvelutilanteissakin paineeseen suhtautuu eri tavalla kuin haastattelussa. Itse en ole vielä saanut tietoa tuloksista.
        Uskon, että haastattelijat olivat tahallaan hyvin provosoivia.
        Muille tullu tietoa tuloksista?

        kuulunut vielä mitään, tuntuu että kukaan ei ole saanut vielä tietoa...
        Kysymykset olivat kyllä aika utopisia.. ei muuta kuin odotellaan!!!
        Onnea kaikille :)


      • .....
        tännekkään kirjoitti:

        kuulunut vielä mitään, tuntuu että kukaan ei ole saanut vielä tietoa...
        Kysymykset olivat kyllä aika utopisia.. ei muuta kuin odotellaan!!!
        Onnea kaikille :)

        kurssille päästy :)


      • Kolleega :)
        ..... kirjoitti:

        kurssille päästy :)

        Kurssilla nähdään!!!


      • täällä myös
        Kolleega :) kirjoitti:

        Kurssilla nähdään!!!

        Eli myöhäisemmälle kurssille olen tulossa :)


      • :))
        täällä myös kirjoitti:

        Eli myöhäisemmälle kurssille olen tulossa :)

        Onnea kaikille kursseille päässeille !! Aloitan ekalla kurssilla :) Ketään tulossa ekalle kurssille?


      • Tietääkö kukaan
        Kysyjäkysyi kirjoitti:

        Myös viime viikon torstaina oli alkuhaastattelu ja siellä oli vain kuusi ihmistä. Siellä sanottiin, että haastattelupäiviä ruotsinkielellä on kaksi. Esim. itse en olisi päässyt tiistain haastatteluun ja heidän puolestaan se oli ok. Tiedä sitten onko asia muuttunut ja päiviä loppujen lopuksi olisi vain yksi.

        Onkohan näillä vielä haku auki? Airpron sivuilla on vielä ainakin haku auki, mutta hakevatko jo sinne My Travelille?


      • MyTravelille
        Tietääkö kukaan kirjoitti:

        Onkohan näillä vielä haku auki? Airpron sivuilla on vielä ainakin haku auki, mutta hakevatko jo sinne My Travelille?

        Eli sain itse kutsun haastatteluun, jossa haastattelevat porukkaa MyTravelille talvikaudeksi.


      • parempi?
        MyTravelille kirjoitti:

        Eli sain itse kutsun haastatteluun, jossa haastattelevat porukkaa MyTravelille talvikaudeksi.

        My Travel vai Tui Nordic ? jos jollain kokemuksia...


      • Täältä MTA:sta

      • vielä tietoa
        täällä myös kirjoitti:

        Eli myöhäisemmälle kurssille olen tulossa :)

        koska se jälkimmäinen kurssi alkaa?


      • Kuulin, että...
        vielä tietoa kirjoitti:

        koska se jälkimmäinen kurssi alkaa?

        Toinen kurssi alkaa syyskuun alussa, niin että koulutus on valmis lokakuun alkuun kun lennot pyörähtää käyntiin.


      • haastattelussa

      • siis..
        haastattelussa kirjoitti:

        Olin tänään Airpron haastattelussa. Aika rento haastattelu olikin :) Meitä oli vain 7 ja haastattelijat olivat tosi välittömiä ja mukavia. Ensi viikolla pitäisi tulla tieto jatkosta.

        Työpaikka TUIlle vai MyTravelille? Ymmärsin, että TUIn haastattelut on jo pidetty.


      • molemmille
        siis.. kirjoitti:

        Työpaikka TUIlle vai MyTravelille? Ymmärsin, että TUIn haastattelut on jo pidetty.

        Hakivat molemmille ja tänään oli viimeinen rekrypäivä.


      • ElisaW
        molemmille kirjoitti:

        Hakivat molemmille ja tänään oli viimeinen rekrypäivä.

        Sanoiko ne että milloin pidetään ruotsinkieliset haastattelut? Ensi viikolla, maybe?


      • ...
        molemmille kirjoitti:

        Hakivat molemmille ja tänään oli viimeinen rekrypäivä.

        Elivät hakevat edelleen TUIlle. Itse menossa TUIn kurssille,mutta meillä oli jo haastattelut muutama viikko sitten.


      • Nyt meni sekaisin...
        ... kirjoitti:

        Elivät hakevat edelleen TUIlle. Itse menossa TUIn kurssille,mutta meillä oli jo haastattelut muutama viikko sitten.

        Hakiko Airpro tänään kumpaankin lentoyhtiöön vai vaan toiseen eli Tuille? Eikö kummassakin yhtiössä silti ole 2. vaihe?


      • ruotsinalkeet
        Myös :) kirjoitti:

        Tuli kutsu toiseen vaiheeseen ;)
        Vähän jänskättää mutta kyllä se hyvin menee :)

        Voisitko olla ihana ja kertoa millaisia kysykyksiä Airpro Tuin kakkos haastattelussa kysyttiin? Joku oli kommentoinut että utopistisia kysymyksiä.. olisi mahtava saada tietää yksityiskohtaisemmin, jotta pääsisin harjoittelemaan vastauksia (ruotsintaito sen verran heikoilla) Kiitos jo etukäteen:)


      • ruotsiii
        osaaminen? kirjoitti:

        Kuinka vahva ruotsinkieli kakkos haastatteluvaiheeseen päässeillä on? Itselläni ei ole kovin vahva, joten vähän jännittää tuo haastattelu koska haastattelijathan ovat kaikki Ruotsista.

        Voisitko olla ihana ja kertoa millaisia kysykyksiä Airpro Tuin kakkos haastattelussa kysyttiin? Joku oli kommentoinut että utopistisia kysymyksiä.. olisi mahtava saada tietää yksityiskohtaisemmin, jotta pääsisin harjoittelemaan vastauksia (ruotsintaito sen verran heikoilla) Kiitos jo etukäteen:)


      • ruotsiii
        tännekkään kirjoitti:

        kuulunut vielä mitään, tuntuu että kukaan ei ole saanut vielä tietoa...
        Kysymykset olivat kyllä aika utopisia.. ei muuta kuin odotellaan!!!
        Onnea kaikille :)

        Voisitko olla ihana ja kertoa millaisia kysykyksiä Airpro Tuin kakkos haastattelussa kysyttiin? Joku oli kommentoinut että utopistisia kysymyksiä.. olisi mahtava saada tietää yksityiskohtaisemmin, jotta pääsisin harjoittelemaan vastauksia (ruotsintaito sen verran heikoilla) Kiitos jo etukäteen:)


      • djdgj
        Nyt meni sekaisin... kirjoitti:

        Hakiko Airpro tänään kumpaankin lentoyhtiöön vai vaan toiseen eli Tuille? Eikö kummassakin yhtiössä silti ole 2. vaihe?

        Airpro hakee vain tuille henksua. tänä kesänä ei haeta TC:lle, ja kyllä tuille ON kakkosvaihe.


      • Olen-
        djdgj kirjoitti:

        Airpro hakee vain tuille henksua. tänä kesänä ei haeta TC:lle, ja kyllä tuille ON kakkosvaihe.

        tui-lla cabin manager, eli suomeksi sanottuna matkustuspäällikkö joka on kapteenin jälkeen korkea-arvoisin, myös korkea-arvoisempi kuin lennonjohto.Palkkaus on hyvä ja määränpäässä voi rentoutua ja katsella komeita arabimiehiä.
        Suosittelen tätä korkeatasoista työtä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe