Kymco Super 8 vaiko Agility Sport??

Miromies

Siinäpä ongelma. Super 8 maksaa 1590 ja agility sport 1260. Muita eroja? Ainakin 8 on isompi...Omakohtaisia kokemuksia? Kiitos vastauksista!

9

3431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • super8

      Itse ostin super8 ja olen tyytyväinen. 14 tuuman renkaat tekevät tosi tukevan ajettavan kakspäällä ja kuljettaa jopa kaksi aikuista. Nyt mittarissa reilut 700km. Mut on mielipiteitä ja lopullinen vailinta on sinun.

      • Timppa41

        Toimii kuten super8...olen sentään 100kg äijä...kaksi vuotta ajelin tytär kyydissä eikä mitään ongelmaa.


      • kattila92
        Timppa41 kirjoitti:

        Toimii kuten super8...olen sentään 100kg äijä...kaksi vuotta ajelin tytär kyydissä eikä mitään ongelmaa.

        miten iso bensasäiliö on tuossa ja paljo on huiput vaikona


    • tyär*

      mulla itelä on ollu agility korjauksela jo ainaki 5 kertaa ja se ei oo ollu mulla ees vuotta kaasutin tukossa aina vähänajan päästä ja se sammuu ilman mitään syytä. sitte täl mul frendillä on kans ja sillä on ollu agility noin 1.5v niin sillä on samoja ongelmia ja paljon muitaki. Mä ainaki suosittelisin ottaa ton super 8 uskon että on parempi :)

    • Super 8

      Mulla on 600km ajettu Super 8 ja on ollut hyvä.
      Jos ostat uuden vaihda holkki ja rullat heti.
      Muuten ei kulje kuin 45km mulla ei ainakaan kulkenut.Eipä muuta negatiivistä ole ollutkaan.

      • mopomies123

        Juu huomasin ettei vakiona oikein kulje. 45km/h ottaa mittariin, mun S8:lla on ajettu vasta 100km.

        Minkä painoiset rullat laitoit? Onko vakio rullat 8,5g:set?

        Paljonko sulla nyt ottaa mittariin rullien ja holkin vaihdon jälkeen?


      • Super 8
        mopomies123 kirjoitti:

        Juu huomasin ettei vakiona oikein kulje. 45km/h ottaa mittariin, mun S8:lla on ajettu vasta 100km.

        Minkä painoiset rullat laitoit? Onko vakio rullat 8,5g:set?

        Paljonko sulla nyt ottaa mittariin rullien ja holkin vaihdon jälkeen?

        Laitoin 6,5g rullat en tiedä vakio rullien painoa.


      • mopomies123
        Super 8 kirjoitti:

        Laitoin 6,5g rullat en tiedä vakio rullien painoa.

        Ei se sit ihan hirveitä liiku ilman kuristuksiakaan...

        Mun tarttee kokeilla GPS:llä on tuo mittarin näyttämä 55km/h edes oikeasti edes lähellä tuota nopeutta.

        Huoltomanuaalista huomasin vielä sellaisen eron kuristetun ja kurittoman välillä, että kaasarin suutin oli 80 vs. 82.


      • yujkksdf
        Super 8 kirjoitti:

        Laitoin 6,5g rullat en tiedä vakio rullien painoa.

        Mäkin kokeilin vaihtaa ja laitoin 6,5g rullat, mutta mun mielestä niillä kiihtyy huonomin kuin alkuperäisillä (8,5g:lla?) rullilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe