Katoamistapauksesta kerrottiin Kadonneet- sarjassa äskettäin...
Eikö kukaan muista tapauksesta?
Piia Ristikankareen
6
3038
Vastaukset 6
- Ex Piikkiöläinen...
Mä muistan. Siitä on jo tosi monta vuotta aikaa. Eikö se sitte ikinä selvinnyt?
- muttei kerro
aika raukkamaista käytöstä, jos ei puhu vaikka tietää. antaisi vaikka nimettömän vihjeen poliisille. ajattelen omaisten tuskaa, he todellakin haluaisivat jo vuosien jälkeen saada tyttärensä takaisin haudattavksi kirkkomaahan.
sairas nauttii tuolaisesta.- kysmysmerkki?
kun kukaan ei nähnyt piia, siis perhe näki viimeksi, ja isa muurari, hei oliko pahasti
ajateltu? - ????????????????
kysmysmerkki? kirjoitti:
kun kukaan ei nähnyt piia, siis perhe näki viimeksi, ja isa muurari, hei oliko pahasti
ajateltu?samana iltana ollu Piikkiössä käymässä lapsenmurhaaja Jammu .
Eikö se ole selvä peli. - kauhiaa...
???????????????? kirjoitti:
samana iltana ollu Piikkiössä käymässä lapsenmurhaaja Jammu .
Eikö se ole selvä peli.taitaa majailla pysyvästi näillä seuduilla?
- ja eihän enää ole ketään hä...
kauhiaa... kirjoitti:
taitaa majailla pysyvästi näillä seuduilla?
miksi piia olis sitten jo isona tyttönä haaviin
jäänyt, eikös ennen vanhaan hätyytellyt alle
10 vuotiaita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697