Jatkoaikaan joku kirjoitti että kalpa teki viimekaudella jumbojen kaikkien aikojen pisteennätyksen ja että tämä kertoisi jotain liigan tasaisuudesta. Ehkä niin,mutta onko kalpalla mitään järkeä olla liigassa jos 12. sija on heidän mestaruutensa?? Itse olen silti hyvinkin optimistinen sen suhteen että kalpa voisi päästä ensi kaudella ainakin tuolle sijalle. Saipan kanssa tulee olemaan ainakin ensisijaisesti taisto jumbosijasta,mutta TPS:n hankinnat ovat olleet sitä luokkaa että turkulaiset ovat myös vahvoilla lunastamaan ensi kaudella jumbosijan. Muutkin joukkueet ovat heikentyneet tai ainakin useimmat, joten jos kaikki menee nappiin eikä loukkaantumisia tule niin säälipleijaripaikka näkee päivänvalon kuopiossa.
dkjsakdljsalk
djasldkjajskdja
1
161
Vastaukset
- 11111111111111111
tavoite pitäisi olla ainakin playoffs, mutta niinhän se taitaa ollakin itseasiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848