Muistaako joku vielä hänet?
Hän oli aikoinaan suunnattoman kaunis ja viehkeä nainen. Hänellä oli upea polkkatukka ja säteilevä hymy! Asustelee nykyään Amerikassa, ja on onnellisesti naimisissa.
Kristiina Ratia
15
11425
Vastaukset
- Tietävä
En muista sinua, mutta kiinnostaisiko sinua kuulla millainen tukka ja hymy ja ulkonäkö minulla on?
- minullakin on
joka tosin ei taida mahtua pönäköityneen vartaloni ympärille. Hymyä on, tosin hieman hyytynyttä ja hiuksetkin sekä hampaat harventuneet. Olen kuitenkin elävästi utelias tutustumaan Sinuun. Miten ja missä?
- Paiki
Joo-o, oli tosi kaunis ja varmaan vieläkin. Teki mallintöitä seitkytluvulla, mulla on muutamia käsityölehtiä säästettynä niiltä ajoilta.
- muistui.mielehen
Muistikuvissa daamilla vaalea suora polkkatukka ja otsatukka Marimekon kuteet yllä...
- pistäisjopihalle
oli kaunis ja fiksu nainen,toisin kuin tuo virolaishutsu.kyllä on pahasti Ratialla heivannu päästä,kun piti tuommoinen rääväsuu hutsu ottaa,jolla ei ole edes käytöstapoja.näkeehän tuon jokainen,että rahan perässä juoksee.eihän ne oo millonkaan edes asunu yhdessä,eikä penskakaan oo Ratian.
- omatvalintansa
No, Anun on itse valinnut ja olleet yhdessä vaihtelevasti yli 20v. Mikä lie heitä yhdessä pitääkään, sen tietävät itse.
- onnenonkijoitakotim
no ei nyt Anu ainakaan rahan takia, sillä onhan sitä varmaan itsellään, kaikista ei niin voi sanoa...
- cmnxdr
Kristiina Kankaanpää upea lady. Saagim on paperia hänen rinnallaan.
- Alan_Veteran
Muistatpa sinäkin hänen tyttönimensä. Nyt menee hataraksi muisteluksi: oliko hän Miss International Beauty?
- Alan_Veteran
Hän olikin International Teen Princess v. 1967.
- cmnvb
Viron nainen=oldlumbasamba.
- suurestinaurattaa
No nehän on sulle mieluisia.
- Muistoja
Kuin eilisen päivä.Kuljettiin samalla bussilla 60- luvulla kotiimme molemmat.Hän usein upean kauniin äitinsä kanssa.
- Anonyymi
Muistan kyllä hänet. Näin hänet kerran Helsingin Kaisaniemenkadun Pukevassa. Upea ja kaunis hän oli. Oli huomiota herättävä.
- Anonyymi
Näin hänet siellä 1970 luvulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131910Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631374Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28929En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917