Miten laittaa kuntoon lasikuidutettu puuvene, jonka
laudat/puut ovat lahoja ja vanhoja?
Sain ehdotuksena että sahaisin puuaineksen sisältä pois ja laittaisin 3-5 kerrosta lasikuitua.
En kuitenkaan tiedä lasikuidutuksesta mitään,
1. Mistä lasikuitua saa??
2. Minkä hintaista se on??
3. kannattaako laittaa veneeseen jotain tuki kaaria puusta tai jotain sinnepäin? (siinä tapauksessa miten?)
4. Sivelläänkö sitä lasikuitua päälle vain vai...?
5.Muita ohjeita...?
Soutuveneen lasikuidutus??
4
1052
Vastaukset
- vene?
matkavene, soutuvene?? Siitä ei saa enää tarpeeksi jäykkää kovin helposti, vaatii kunnon kaarituksen ym. ja paksuutta melkoisesti laminointiin.
- ....
sori vaan, eipä tullu luettua kunnolla, eli kyllä voi varmaan purkaa ja kuiduttaa sisäpuolelta, mutta kannattaa kysellä neuvoja itse hommasta joltakin joka näkee veneen.
- ja uusia lasikuituisia
soutuveneitä saa kaupasta. Eikä ole kalliita.
- ammattilainen
On vaativa tehtävä,jos ei ole sen alan osaamista, kannattaa puntaroida josko koko homma yleensä kannattaa tehdä, vaikea sanoa näkemättä ko.venettä. Teettäminen lasikudun ammattilaisella tulee hintoihin. Terv: AT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171