Minulla on epäilty näihin katoamisiin

Debatoija

Uskon, että kysessä on "loose cannon" tyylinen vartijoinliikkee heppu. En ole varma missä firmassa kyseinen heppu on, mutta tiedän että tällainen umpihullu kaveri on toiminnassa Turussa.

10

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on oikea paikka sitä

      Jos sinulla on tietoa tai aiheellista epäilyä, niin menetkö kertomaan siitä
      A) Poliisille
      B) Keskustelupalstalle
      Jos kerrot keskustelupalstalle ja kirjoituksesi on täynnä kirjoitusvirheitä, niin oletko
      A) oikeassa
      B) kännissä

      • ................

        "Jos kerrot keskustelupalstalle ja kirjoituksesi on täynnä kirjoitusvirheitä, niin oletko
        A) oikeassa
        B) kännissä"

        Veikkaisin vaihtoehtoa C) peruskoulussa.


    • Depa on kännipää

      Ihan vaan tiedoksi Depalle, vartija vartioi.
      Sinä joit. Ja kirjoitit sekopäisen tekstiä!

    • MNR

      Taas näitä Debadeban älyttömyyksiä..Kyllä täytyy raukan olla tosi huomionkipeä ja ilmeisesti ainoa paikka, jossa päteä, on tämä Turku-palsta.. Ohjoijaa..
      Hanki jo sitä ammattiapua, kuten sinulle on täällä(kin) monesti neuvottu.

    • Debatoija

      Tämä tapahtui minulle n. vuonna 1997 Hansa-korttelissa.

      Tositapaus: Vartijat uhkasivat tappaa minut

      Olin vetänyt päiväkännit kun minulla on tällainen vuorotyö. Hansakorttelissa sitten ilmeisesti herätin negatiivista huomiota vartiointiliikkeen taholta.
      Seurasi jotain mitä en olisi uskonut mahdolliseksi Suomessa (naiivii minä)

      2 vartiointiliikkeen kaveria veti minut alakertaan johonkin en edes tiedä tarkalleen mihin porraskäytävään, muiden katseiden ulottumattomiin


      He tönivät ja käyttäytyivät uhkaavasti. Siiis olen itsekin monitaitoinen mies joka ei vähästä säikähdä muttta silloin rupesin pelkäämään henkeni puolesta.

      He huusivat suoraan että tuollainen kaveri hirtetään samalla kun he olivat kurkussani kiinni ja sanoivat että teloitetaanko heti?

      Niitä oli 2 mua vastassa. He uhkasivat tappaa minut. En todellakaan laske leikkiä. He löivät tosin kevyesti pari kertaa ja sanoivat että tuollainen paska pitäisi tappaa heti. Tätä kesti kauan, ainakin 10 minuuttia solvausta ja hengenmenolla uhkausta.

      Sitten ne lähti onneksi ja lähdin helvettiin.

      Kaikki Turun Hansakorttelissa. En käsittääkseni ollut tehnyt mitään ihmeellistä.
      Kaikkea ei usko ennen kuin itse kokee....maailma ei ole niin viaton kuin normaalit ihmiset kuvittelevat ja elävät omaa suljettua elämäänsä.

      Myöhemmin näin toisen näistä hepuista, jonka tunnistin, niin eräässä ravintolassa. Hän oli se järkevämpi näistä kahdesta....joka päästi mut meneen. Jos se olis siitä toisesta hulllusta ollut kiinni, niin en yhtään ihmettelis, vaikka se työntelis uhrejaan jokeen tms. Sen naaman muistan saatana vielläkin.

      Et semmosta.

      • Debatoija

        Jos joku ei käsittänyt. Ottaa hommansa vakavasti ja on päättänyt itse antaa pummeille ja kännisille tuomion, ettei oikeuslaitosta turhaan vaivattaisi.

        Juu, paikallinen väkivallan vihollinen ja puhdistaja.


      • MNR
        Debatoija kirjoitti:

        Jos joku ei käsittänyt. Ottaa hommansa vakavasti ja on päättänyt itse antaa pummeille ja kännisille tuomion, ettei oikeuslaitosta turhaan vaivattaisi.

        Juu, paikallinen väkivallan vihollinen ja puhdistaja.

        Omat ehdotuksesi etnisistä puhdistuksista suoritettaisiin tietysti ihan nätisti "kukkasin"..


      • sekopäitä

        Oliko kyseessä kenties joku pillerihirmu, hormoonihiiri?


      • poliisiasia...

        Jos et jo itse ole ilmoittanut, niin ilmoitta pikapuoliin.

        Minä pyydän ylläpitoa ilmoittamaan asiasta puolestasi poliisille.

        Nämähän saadaan selville, haluttaessa/tarvittaessa, siis se kuka tänne kirjoittelee.


      • samahomma kävi mulle.ihan tosi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe