Minulla on epäilty näihin katoamisiin

Debatoija

Uskon, että kysessä on "loose cannon" tyylinen vartijoinliikkee heppu. En ole varma missä firmassa kyseinen heppu on, mutta tiedän että tällainen umpihullu kaveri on toiminnassa Turussa.

10

1686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on oikea paikka sitä

Jos sinulla on tietoa tai aiheellista epäilyä, niin menetkö kertomaan siitä
      A) Poliisille
      B) Keskustelupalstalle
      Jos kerrot keskustelupalstalle ja kirjoituksesi on täynnä kirjoitusvirheitä, niin oletko
      A) oikeassa
      B) kännissä

• ................

"Jos kerrot keskustelupalstalle ja kirjoituksesi on täynnä kirjoitusvirheitä, niin oletko
        A) oikeassa
        B) kännissä"

Veikkaisin vaihtoehtoa C) peruskoulussa.

• Depa on kännipää

Ihan vaan tiedoksi Depalle, vartija vartioi.
      Sinä joit. Ja kirjoitit sekopäisen tekstiä!

• MNR

Taas näitä Debadeban älyttömyyksiä..Kyllä täytyy raukan olla tosi huomionkipeä ja ilmeisesti ainoa paikka, jossa päteä, on tämä Turku-palsta.. Ohjoijaa..
      Hanki jo sitä ammattiapua, kuten sinulle on täällä(kin) monesti neuvottu.

• Debatoija

Tämä tapahtui minulle n. vuonna 1997 Hansa-korttelissa.

Tositapaus: Vartijat uhkasivat tappaa minut

Olin vetänyt päiväkännit kun minulla on tällainen vuorotyö. Hansakorttelissa sitten ilmeisesti herätin negatiivista huomiota vartiointiliikkeen taholta.
      Seurasi jotain mitä en olisi uskonut mahdolliseksi Suomessa (naiivii minä)

2 vartiointiliikkeen kaveria veti minut alakertaan johonkin en edes tiedä tarkalleen mihin porraskäytävään, muiden katseiden ulottumattomiin

He tönivät ja käyttäytyivät uhkaavasti. Siiis olen itsekin monitaitoinen mies joka ei vähästä säikähdä muttta silloin rupesin pelkäämään henkeni puolesta.

He huusivat suoraan että tuollainen kaveri hirtetään samalla kun he olivat kurkussani kiinni ja sanoivat että teloitetaanko heti?

Niitä oli 2 mua vastassa. He uhkasivat tappaa minut. En todellakaan laske leikkiä. He löivät tosin kevyesti pari kertaa ja sanoivat että tuollainen paska pitäisi tappaa heti. Tätä kesti kauan, ainakin 10 minuuttia solvausta ja hengenmenolla uhkausta.

Sitten ne lähti onneksi ja lähdin helvettiin.

Kaikki Turun Hansakorttelissa. En käsittääkseni ollut tehnyt mitään ihmeellistä.
      Kaikkea ei usko ennen kuin itse kokee....maailma ei ole niin viaton kuin normaalit ihmiset kuvittelevat ja elävät omaa suljettua elämäänsä.

Myöhemmin näin toisen näistä hepuista, jonka tunnistin, niin eräässä ravintolassa. Hän oli se järkevämpi näistä kahdesta....joka päästi mut meneen. Jos se olis siitä toisesta hulllusta ollut kiinni, niin en yhtään ihmettelis, vaikka se työntelis uhrejaan jokeen tms. Sen naaman muistan saatana vielläkin.

Et semmosta.

• Debatoija

Jos joku ei käsittänyt. Ottaa hommansa vakavasti ja on päättänyt itse antaa pummeille ja kännisille tuomion, ettei oikeuslaitosta turhaan vaivattaisi.

Juu, paikallinen väkivallan vihollinen ja puhdistaja.

• MNR
        Debatoija kirjoitti:

Jos joku ei käsittänyt. Ottaa hommansa vakavasti ja on päättänyt itse antaa pummeille ja kännisille tuomion, ettei oikeuslaitosta turhaan vaivattaisi.

Juu, paikallinen väkivallan vihollinen ja puhdistaja.

Omat ehdotuksesi etnisistä puhdistuksista suoritettaisiin tietysti ihan nätisti "kukkasin"..

• sekopäitä

Oliko kyseessä kenties joku pillerihirmu, hormoonihiiri?

• poliisiasia...

Jos et jo itse ole ilmoittanut, niin ilmoitta pikapuoliin.

Minä pyydän ylläpitoa ilmoittamaan asiasta puolestasi poliisille.

Nämähän saadaan selville, haluttaessa/tarvittaessa, siis se kuka tänne kirjoittelee.

• samahomma kävi mulle.ihan tosi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      9933
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3275
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3041
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2764
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2135
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2093
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1576
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1326
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1286
    Aihe