Tiukkaa!

Nyysteeni.

Aloin tupakkalakkoon eilen.Ei siinä mitään uutta, mutta kun oon edelleen 24h dieetilläkin niin tää vaatii jo tahdonvoimaa, nii ainakii kuvittelen.Olo on tiukempaakin tiukempi.Onneks täällä ei oo muita.Kotieläinkin nukkuu.Meinaa, et täällä on räjähdysvaara..näennäisen rauhallista, mutta ei tarvittais kuin pieni kipinä nii..JYTYMM!!..
Ai nii.Tämän aamun säätiedotus meni kyllä niin mönkään kuin vaan voi.No ehkä sen verran piti paikkaansa, että pilvessä on ollu.Piti tulla kunnon sade ja ukkonen.Mutta ei.Ei sitte pisaran pisaraa.

6

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen tänään aloittanut jotain kakskytäkertaa tupakkalakon. Ne lakot on kestäneet siinä tunnin verran kerrallaan, joskus jopa vähemmän aikaa.

Tiukan dieetin olen pitäny tolla voileipä-makkara-pulla-linjalla ja hyvin on pitäny.

Ei pahemmin oo hermoja viäl rassannu nuo mutta mistäs se viälä tiätää. Yöhön on matkaa.

• Nyysteeni.

Kyllä munki täytyy syödä.
        Hyvin oot saanu lakkoiltua tänään.Ja dieetti kanssa, ei kannata lipsua yhtään voileipä-makkara-pulla linjasta.
        Korvia kuumottaa.

• Nääsnääs

-pilvessä oltu? Eik's se oo vähän laitontakin ;-))

• Nyysteeni.

Meinasin laittaa oikasun,mutten sitten viittinnäkään.Pilvessä on ollu koko päivän.Sää meinaan.Siis ilma, et sää, kai?.

• Pulis.

sanoit että pilvessä on ollut,eikä että on oltu,kihikihikhikhik.

• hessu sakki

Hah hah Nyysteeni! Olen lopettanut tuhansia kertoja ryyppäämisen ja röökaamisen.

Kun on oikeenlaista taharon voimaa ei pitääs olla vaikiata.
      Pitää muistaa Nyysteeni: Eka tiima se hirressäkin pahin on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe