Tiukkaa!

Nyysteeni.

Aloin tupakkalakkoon eilen.Ei siinä mitään uutta, mutta kun oon edelleen 24h dieetilläkin niin tää vaatii jo tahdonvoimaa, nii ainakii kuvittelen.Olo on tiukempaakin tiukempi.Onneks täällä ei oo muita.Kotieläinkin nukkuu.Meinaa, et täällä on räjähdysvaara..näennäisen rauhallista, mutta ei tarvittais kuin pieni kipinä nii..JYTYMM!!..
Ai nii.Tämän aamun säätiedotus meni kyllä niin mönkään kuin vaan voi.No ehkä sen verran piti paikkaansa, että pilvessä on ollu.Piti tulla kunnon sade ja ukkonen.Mutta ei.Ei sitte pisaran pisaraa.

6

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen tänään aloittanut jotain kakskytäkertaa tupakkalakon. Ne lakot on kestäneet siinä tunnin verran kerrallaan, joskus jopa vähemmän aikaa.

Tiukan dieetin olen pitäny tolla voileipä-makkara-pulla-linjalla ja hyvin on pitäny.

Ei pahemmin oo hermoja viäl rassannu nuo mutta mistäs se viälä tiätää. Yöhön on matkaa.

• Nyysteeni.

Kyllä munki täytyy syödä.
        Hyvin oot saanu lakkoiltua tänään.Ja dieetti kanssa, ei kannata lipsua yhtään voileipä-makkara-pulla linjasta.
        Korvia kuumottaa.

• Nääsnääs

-pilvessä oltu? Eik's se oo vähän laitontakin ;-))

• Nyysteeni.

Meinasin laittaa oikasun,mutten sitten viittinnäkään.Pilvessä on ollu koko päivän.Sää meinaan.Siis ilma, et sää, kai?.

• Pulis.

sanoit että pilvessä on ollut,eikä että on oltu,kihikihikhikhik.

• hessu sakki

Hah hah Nyysteeni! Olen lopettanut tuhansia kertoja ryyppäämisen ja röökaamisen.

Kun on oikeenlaista taharon voimaa ei pitääs olla vaikiata.
      Pitää muistaa Nyysteeni: Eka tiima se hirressäkin pahin on.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9515
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2161
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1850
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1643
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      9
      1160
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      81
      889
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?