Hyi, parralle.. Yök

annagareriina

Miehet eivät ymmärrä omaa parastaan, kasvattavat itselleen kamalan parran joka vanhentaa niitä yli kymmenen vuotta.
Parta on epäsiisti ja ruma. Ruoantähteet ynnä muu töhnä jää karvoihin kiinni ja muutenkin karvanaamat näyttävät..... sanonko miltä ?

34

1819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt,

vai aina?

• jäänyt ilman

karvanaamaa :))))

• Pirre*

*pyrsk*

• Ak:n lapio

Sinä varmaan kuseskeletkin komeamman tuheron läpi kuin minun partani. Aja tuherosi, ei se sinua nuorenna, mutta onhan hetken ajankulu.

• siloposki

totta puhut, kaameita on parrat äijien turvissa.

• yäkki

sitäpaitsi parta on helposti epähygieninen, haisee tunkkaselle, inhottava suudelleessa, jos ei ole pesty. Joskus miettii mitä kaikkia ihoötökäitä siellä parrassa pesiikään. Hyh kaikella tapaa parralle.

• en voi sietää,,,

olenkanssasi samaa mieltä...miehellä ei missään tapauksessa saa olla partaa...pelkkä ajatuskin jo puistatta mieltä kaikkinensa ruuantähteillä...ei kiitos..siisti ennen kaikkea...

• karvanaamaa

tiedätkö,että vesi on keksitty,,,,
        miehet joilla on parta,pesee ja huolehtii sen siisteydestä.
        Siinä olet oikeassa.....siisti sen olla pitää..

• jartsev

En ole koskaan antanut kasvaa. Höyläilen perinteiseen tapaan joka-aamu lyhyemmäksi. En pidä noista sähköllä toimivista kuivaleikkureista, ne ovat jotenkin niin sähköstaattisia ja ilkeäntuntuisia naamalla. Eikä niillä saa kunnollista sileää aikaiseksi. Paljon parempaa jälkeä syntyy vaahdolla ja höylällä, varsinkin nyt kun on vaikka minkälaisia moniteräisiä joustoteriäkin olemassa. Makuasioita tietenkin nämäkin.

• Miehestä pidän.

Ajelematon ja joskus jopa epäsiisti parransänki, en pidä! Halia haluan kasvoja joissa sänki ei raavi kasvojani, helliä ja hyväillä, vau!

• jartsev

ujo maalaispoika, enkä rohkene kokeillakaan parrankasvatusta, vaikka kasvaa se vallan "mahottomasti" Pitää vain höylätä;)

• jartsev kirjoitti:

ujo maalaispoika, enkä rohkene kokeillakaan parrankasvatusta, vaikka kasvaa se vallan "mahottomasti" Pitää vain höylätä;)

Vai että ujo, ja maalaispoika joka höylää... Hih hih

• Puidenhalaaja

Kyllä saat täydet pisteet siitä että jaksat höylätä sitä partaasi. Joillekin parta sopii, mutta useimmat ovat partaisina tosi ruokkoamattoman näköisiä. Partansa ajanut mies on aina siisti katsella.

• Angel of The Morning

Minun mielestä parta on tosi upea

• Eevane

ei parta pahoille kasva,eikä turpajouhet joutavalle!
        tällaisen riimitelmän olen joskus kuullu..
        Pitäneekö paikkansa,ken tietää?

• Minä tykkään, että hoidettu parta on aivan ihana. Paljon ihanampi kuin esim. vain viikset. Mutta siis kun pestään ja hoidetaan, niin partasuuta on tosi ihana pussailla.

• parrankasvatukseen

Minäpäs esitin kumppanille syvän toivomiksen, että kasvattaa siistin hoidetun parran, leukapartako se on, kun kiertää nätisti suun ympäri. Saatiin kaljuuntunut 50nen mies vähän nuorekkaammaksi, kun kaksoisleuan alkukin jäi piiloksiin. Tosin jouduin sitten samalla lupautumaan parran perushoitajaksi, eli arkiparranajo hoituu ukolta itseltään, mutta n. 2 viikon välein rajaan ja muotoilen parran taas paikoilleen. Kehuja on tullut ukollekin kaveripiiristään.

• parta

on OK, rajaamaton siivoton.

• ovat sanoneet, että parta tällainen lyhyehkö parta sopii minulle. En usko, että minua on juksattu...

• Minä tykkään siitä.

• Puidenhalaaja

...hyvinhän tuo parta näkyy sopivan. Vaikea kuvitella sinua ilman partaa. Se täydentää imagon.

• ihan hyvännäköinen parta ja sopii hyvin. Onko parta ja viikset muuten tulossa muotiin taas? Täällä näyttää nuo nuoretkin miehet kasvattelevan karvoja suun ympärille...hemmetti mikä etu miehille että saavat kaksoisleuat piiloon, epäreilua...

T.
        Paloma

• vähän pitempi sopii

Aivan ihana kun mies osaa käyttää partaansa rakastellessa se hiveltää kivasti sisäreisiä pitkin...tämä on unelma joka on vieläkin tekemättä.
        Miehen pitää tuoksua saunalle ja saippualle ja parta olla vähän pehmeä pesun jäljiltä..Tuliko tästä liian... paha?

• tarkoitettu suojavarustukseksi, etteivät kaikki naiset pyrkisi liian lähelle. ;))

Jotkut partasuut näyttävät mielestäni ihan komeilta ja monet huolehtivat parrastaan todella hyvin. Ei parta pahoille kasva, joten annetaan "poikien" rauhassa iloita omistaan. ;))

• minäkin sanon

partasuut näyttää miehiltä :)(naisille se oikein sovi)
      Suullahan sitä syödään eikä naamalla, kyllä parran voi pestä yhtä hyvin kuin naamansakin, jos eväs on mennyt ohi suun.

Sänki raapii suukotellessa, vaan parta on mukavan pehmeä :)

Sanonko mikä mua oksettaa.... ne on naisten ajelemattomat kainalot. Se vasta on kamalan näköistä kun kuljetaan hihattomassa paidassa ja kainalokarvat tursuu näkyviin....yök!

• monenlaisia

Jos ei sulle kelpaa, ei ole minun tappioni.

• Pirre*

parta on hiano, mutta sellainen vapaana kasvava liehuparta kauhistus.

• annagareriina

että mm räkäkin tarttuu jouheniin.

Ainoastaan koko maailmassa Ville Valolle sopii viikset, ei kenellekään muulle, muistakaa se.

• jartsev

..esim. joulupukille ja usein on oikein siisti jos pukki on vielä selvinpäin ;)

• Ak:n lapio

Räkimään kenenkään jouheniin.

• ei ole

MIES!

• on seksikäs!!!

Älä aja partaasi,Mietaa♥

• siloposkien kannalla

tosiaankin.....YÖK

• se kauniimpi

sen seksikkäämpää ei ole kuin kalju pää ja hyvin hoidettu siisti parta ..nam

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      244
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      189
      1644
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1302
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1005
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      816
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      771
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      746
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe