mistä

johtuu,.

että skorpionit ovat skitsoja? haluavat aina itse päättää asiat,haluaa manipuloida,itsekeskeinen,epätasapainoton,ei myönnä omia virheitään (koska enhän mä tee!!),mustasukkainen,suuruudenhullu,valtava kostonhalu joka aina osuu silti itseen! (koska ei ole voittajatyyppi) suurin osa murhaajista ja skitsoista on skorpionia... tieteellisesti tutkittu. totta kai tähänkin joku katkeroitunut skorpioni kommentoi.... never mind...

15

2720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylpeä skorppari :)

      itsehänsä siihen vastasit. elämä on helppoa kun ei välitä kenestäkään. unohdit myös että suurin osa juopoista ja narkkareista on skorpioneja.

      • mutta--

        on hyvääkin... sillä naispuoliset ovat aktiivisia ja hyviä seksissä ;)


      • helvetistä

        tekin olette nuo tutkimukset löytäneet että suurin osa murhaajista, narkkareista ja muista paskiaisista on muka skorpioneja?

        Ettei vain olisi että joku teidän tuttu on sanonut että: "juu juu, on ihan tieteellinen tutkimus" -ja te ääliöt uskotte, kun on kerran käytetty sanaa tieteellinen ja onhan se vielä teidän kaverinne...


    • skorpparinainen

      Uskon horoskooppi luonne analyyseihin, mutta persoonallisuus häiriöt on eri asia... Ja kauneus on katsojan silmässä, toinen voi tulkita toista oman mielensä mukaan. Skorppari on tunteellinen, intohimoinen, lojaali, avoin, rehellinen, toisia auttava vahva persoona, merkki joka elää vedessä ja maalla, eli sopeutuvainen. Elää täysillä, tunneälyllinen...Skitsofreniaa sairastaa jokaisessa horoskooppimerkissä syntyneet, ei voi leimata.

    • joku skorppari

      vetässy maton jalkojen alta kun noin vaahtoat, sinäkös se olet voittaja tyyppiä, kerro ihmeessä oma horoskooppimerkkis niin tiedetään kumartaa voittajaa, jos me noihin "tieteellisiin" tutkimuksiin mennään niin käyppäs lukeen mitä sanotaan muiden merkkien kohdalla vai oliko tämä vain jonkun tuttavan tekemä julkaisu, hitlerikin oli muistaakseni härkä että silleen..........

      • noista "tieteellisistä...

        julkaisusta enemmän :)
        Hitler oli syntynyt 20. huhtikuuta eli oinaan vaihtuessa häräksi
        Mussolini oli taas 29. kesäkuuta eli rapu
        Lenin 22 huhtikuuta härkä
        Stalin 21 joulukuuta Jousimies just ja just
        Mao Tse-tung 26 joulukuuta kauris
        Idi Amin 17 toukokuuta härkä
        Francisco Franco 4 joulukuuta jousimies
        António de Oliveira Salazar 28 huhtikuuta härkä
        Fidel Castro 13 elokuuta leijona
        Saddam Hussein 28 huhtikuuta härkä
        Pol Pot 19 toukokuuta härkä

        Skorpioneja
        Augusto Pinochet 25 lokakuuta

        Juu, selvittäköön muut loppuja :)


      • fghfghyg
        noista "tieteellisistä... kirjoitti:

        julkaisusta enemmän :)
        Hitler oli syntynyt 20. huhtikuuta eli oinaan vaihtuessa häräksi
        Mussolini oli taas 29. kesäkuuta eli rapu
        Lenin 22 huhtikuuta härkä
        Stalin 21 joulukuuta Jousimies just ja just
        Mao Tse-tung 26 joulukuuta kauris
        Idi Amin 17 toukokuuta härkä
        Francisco Franco 4 joulukuuta jousimies
        António de Oliveira Salazar 28 huhtikuuta härkä
        Fidel Castro 13 elokuuta leijona
        Saddam Hussein 28 huhtikuuta härkä
        Pol Pot 19 toukokuuta härkä

        Skorpioneja
        Augusto Pinochet 25 lokakuuta

        Juu, selvittäköön muut loppuja :)

        Ööhh onpas taas... No, tsekkasin pari satunnaisesti mieleen tullutta.

        Josef Mengele, kalat
        Rudolf Höss, jousimies
        Hermann Göring, kauris
        Osama Bin Laden, kalat tai leijona
        Robert Mugabe, kalat


      • änimöl
        noista "tieteellisistä... kirjoitti:

        julkaisusta enemmän :)
        Hitler oli syntynyt 20. huhtikuuta eli oinaan vaihtuessa häräksi
        Mussolini oli taas 29. kesäkuuta eli rapu
        Lenin 22 huhtikuuta härkä
        Stalin 21 joulukuuta Jousimies just ja just
        Mao Tse-tung 26 joulukuuta kauris
        Idi Amin 17 toukokuuta härkä
        Francisco Franco 4 joulukuuta jousimies
        António de Oliveira Salazar 28 huhtikuuta härkä
        Fidel Castro 13 elokuuta leijona
        Saddam Hussein 28 huhtikuuta härkä
        Pol Pot 19 toukokuuta härkä

        Skorpioneja
        Augusto Pinochet 25 lokakuuta

        Juu, selvittäköön muut loppuja :)

        ...ja picasso oli scorpioni....

        voisin itse huomauttaa, että jos me kerran elämme >tietynlaisessa< ympäristössä josta jotkin ihmiset eivät yksinkertaisesti pidä, niin se aiheuttaa eristäytyneisyyttä/sekavuutta/murhanhimoa... mitä tahansa muiden silmissä vaikeasti ymmärrettävää joka on se todellinen ongelma... Siis tyhmyys.. ei ihmiset voi sille mitään jos he ovat syntyneet paikkaan jossa vain joku tietty pieni asia kiinnostaa ja näin ovat tietämättömiä muista asioista... turha siis kiistellä ja myöntää itse olevansa apina viidakossa.


    • korvilleen skorpparilta

      ja purkaa tunteitan täällä, ai mistäkö tiedän, tuttavilta kuulen joilla on härkämies sulhona, härkä on hullu ja haukkuu sikana toista ja itse hän ei TODELLAKAAN ole tehnyt mitään vaikka vaimo olis just kiskonut miehen vaikkapa toisen naisen päältä.

    • oo on

      No mustasukkaisia skorppionit kyllä on ja aika paljonki , tutkii toisen tavaroita heti ku silmä välttää...ja luulevat aina olevansa oikeassa...tai sit on mun kohalle sattunut vain huonoja skorppareita niin naisia kuin miehiäkin...

      • pitää

        paikkaansa!kirjaimellisesti "tonkii tavaroita!" itsekkin olen ihmetellyt samaa. luulosairas. valehtelee,jopa itselleen,vaikkei sitä edes itse huomaa. mitä näitä viestejä olen lukeneut,on totta,"skitsoista,murhaajista"... jne.. suurin osa on skopuja. olen itsekin nähny dokumentis jutuista. muutama vuosi sitten. taisi olla E nglantilainen tutkimus...


      • skorppionitar*
        pitää kirjoitti:

        paikkaansa!kirjaimellisesti "tonkii tavaroita!" itsekkin olen ihmetellyt samaa. luulosairas. valehtelee,jopa itselleen,vaikkei sitä edes itse huomaa. mitä näitä viestejä olen lukeneut,on totta,"skitsoista,murhaajista"... jne.. suurin osa on skopuja. olen itsekin nähny dokumentis jutuista. muutama vuosi sitten. taisi olla E nglantilainen tutkimus...

        olen ollut aviossa 20 vuotta ja koskaan en ole tutkinut mieheltäni esim: lompakkoa, takin taskuja, kännykkää en ole tutkinut ja muutenkaan en ole järin kiinnostunut muiden omaisuudesta joten ei ne kaikki skorpparit ole sellaisia kuin luulette ja kaikki katsokoot itseään peiliin ja kysykööt itseltää olenko ollut aina niin rehellinen, tulkaa sitten vasta tuomitsemaan tänne muita ja mitä niihin murhemiehiin ja skitsoihin tulee niitähän löytyy joka lähtöön ja joka merkistä.


    • pitää

      Yleistää.. Jollakin on nyt patoutumia/huonoja kokemuksia kyseisestä merkistä, kenties??
      Voi ja voi kun ei muuta voi..

    • valtameri

      skorpparin tunteet ovat miltei käsittämättömän voimakkaita,itse emme puhuisi mielentilahäiriöistä,vaan tunnetilasta,kas kyllä se skorpparin vasenkäsi on aina oikean tekemisistä tietoinen ja ehkäpä nämä skorppionin ylivoimaiset henkiset elämänaseet ovat tuntemiesi myrkkypullon kantajilla vielä vain lapsenkourissa,.turha tuosta on kiukutella.skorpionin elämänkoulu on eläinradan raskain,mutta kuinkas muuten lisko kotkan siivet vois saada,.ja vinkkinä:haavoittuvuus ja heikkoitsetunto löytyvät myös tämänkin myrkyllisen kuoren alta ja eikä sen käsittely edes skropalle käy noin vaan,koska, kuinka sellaisen ihmisen itsetuntoa voisi nostaa,joka TIETÄÄ olevansa koko maailmankaikkeuden napa..mieti asiaa ja kuuntele itseäsi,katkeroituminen ehkä löytyy lähempää kuin yrität antaa ymmärtää..

      • lähes

        40 vuotiaana olen huomannut voimavarani ja kyvyn nähdä asioita laajemmalla kantilla. Nuorena skorpparina olin "oman navan tuijottaja"murskasin sydämmiä ja jätin jälkeeni ihmisiä jotka imin tyhjiin....
        Nyt 37 vuotiaana rankan elämän ja vaikean sairauden jälkeen olen tajunnut voimavarani ja sen että minulla on kyky nähdä asioita ehkä laajemmin kuin esim. ystävilläni. Tiedän ja näen vain asioita.Nykyään olen voimakas henkisesti ja välillä se on todella vaikeaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe