Marttilassa susia

niiiiiiiiisk

Kuulin huhun jonka mukaan Marttilan Heikolasssa olisi nähty kaksi sutta kulkemassa. Pitääkö huhu paikkansa, onko kukaan tietoinen asiasta?

10

1788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontomees

Toivottavasti saavat olla rauhassa ja elää sudenelämää.

• niiiiiiiiisk

Toivottavasti eivät syö lapsia suihinsa.

• -ei kiitos

Toivottavasti joku ampuu ne ja ymmärtää olla monta vuotta asiasta ihan hiljaa...

• ainiin

Onko Marttilassa ollut susia uudelleen? kuulin että olisi ollut tällä viikolla eli 25-27.2.2019 välisenä aikana.

• susimies120

Olen ostanu yhden suden Skoda ls120, eli olen maistanu paskaa.

• nähtysusi

Heippa!
      Iso vaalea susi tappoi peuran n. 30 m talosta pellolla, Lovenkylässä Marttilassa 25.3.2019. Se heitteli peuraa kuin lapasta , peuran kuoltua täytti mahansa . Oli todella suurenkokoinen susi.

Näin koko tapahtuman. Peuranraadosta otin kuvan suden lähdettyä tiehensä.
      Oli eka kerta kun näin suden luonnossa. Hieno kokemus.
      Toivon kyllä etteivät liian tuttavallisiksi tule!

• Anonyymi

Toivottavasti susia ei ole tapettu. Metsästäjät vainoavat susiraukkoja ja pahimmat tappaa niitä laittomasti.

• Anonyymi

Mistä tiedät että ovat oikeita susia?

Venäjän tutkijathan väitti susiamme koirasusiksi jo vuosia sitten.

Johtuneeko siitä,etteivät sutemme kulje kaulapitkänä kuten oikeat sudet,selät on niillä liian lyhyet,ja pennutkin kuulemma syntyy väärään aikaan susien kiima aikaan nähden.Susi taitaa olla suomesta kokonaan hukassa...

• Anonyymi

Peurat eivät ole kauhean isoja.. mutta huolestuttavaa että ovat nopeita että ovat aika ovelia susia jos saavat peuran kiinni muuna aikana kun paksulla lumella. No onhan nuoria peuroja jotka voivat tehdä erehdyksiä.. mutta sudet saavat sitten tuolla minkä tahansa eläimen kiinni ja syötävökseen. Ihminen ei pärjää edes aseella välttämättä jos pääsevät suoraan niskaan ja sieltä puolelta kiinni.. Karhu voi pärjätä tai sitten ei ehkä sekään?

• Anonyymi

Peurathan on aika isoja, kauriit taas ihan pieniä👍
        Mutta kovia juiksemaan.Et kyllä koirat ja kissat on hitaampia, ja helpompi tavoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4787
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      186
      2103
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1782
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1415
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1291
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1106
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      17
      1103
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      302
      989
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      976
    Aihe