Sataa,,laitan erittäin paksun vaipan muovihousuun, pitkän väljän puuvillakerraston, raappahousut, paksut puuvillaverkkarit ja aidot olkain-lappuhaalarikurahousut, sadetakin, sydvestin ja kurahanskat. Kurahousujen kuminauhalenkin kiiltävien kontioiden alta.
Mieli on uskomattoman turvallinen ja iloinen kun lähden sateeseen leikkimään. Kurahousut kahisee ja muuttuu märäksi ja ne kiiltää upeasti.
Voiko olla mitään kauniimpaa, no ei ainakaan mulle.
Muita kurahousu-muovihousu-vaippa - POIKIA
sataa - kurahousut
9
1462
Vastaukset
- kurahousupoika
Lisäystä alustukseen, voit kirjoittaa suoraan osoitteeseen.
[email protected] - KontioPekka
Hei! Minulla on vastaavat sadevarusteet eli Kontio-kumisaappaat, olkainkurahousut, sadetakki , sydvesti ja kumihanskat. Niitä minä käytän aina kun on vähänkään aihetta. Nyt kiinnostaisi kokeilla myös vaippoja ja muovihousuja.
Eli mistä saa kätevimmin isoja suorakaidevaippoja ja niille vahvat ja tukevat muovihousut?
Ne kun pukisi päällensä niin ei tarvitsisi välillä keskeyttää kuraleikkejä vaan saisi keskeytyksettä leikkiä kuraojissa ja pelloilla!- hyviä
Huutonetistä hyviä vaippahousuja eddullisesti ja huomaamatta haku vaippahousuja
- vai housuvaipat
hyviä kirjoitti:
Huutonetistä hyviä vaippahousuja eddullisesti ja huomaamatta haku vaippahousuja
Tuolla sun vinkkaamalla saitilla oli myynnissä Tena pantseja, ei siellä ollu mitään muovihousuja.
moi täällä kans kuraleikeistä pitävä mies näiltä palstoilta on vaikee löytää samanlaista miestä kun oon itekkin.no onhan meitä mut ei uskalleta tulla ulos kunnolla vai mitä ootte mieltä asiasta.
- hiekkalaatikko juttuja
saa millään yhteen samaan aloitukseen, nousevat nykyään ylimmäiseksi uuden kirjoittajan tullessa mukaan.
Olisi varmasti myös antoisampaa kun on (olisi) yhtenäisessä ketjussa enemmän annettavaa.
Itse asiassa tuo olisi monissa asioissa hyvä huomioida tuo uusi käytäntö, monta turhaa samaa asiaa käsittelevä avaus jäisi pois. - KontioPekka
Hei! Kovalla vesisateella minäkin lähden aina ulos leikkimään. Puen alimmaiseksi paksun vaipan muovihousuihin, sitten vanhan ajan pitkät alusvaatteet ja verryttelyasun ja paksut villasukat. Sitten puetaankin isot ja paksut kumiset leuan alle ulottuvat olkainkurahousut, sadetakki, sydvesti ja kurahanskat. Jalkaan laitetaan pari numeroa liian isot ja uutuuttaan kiiltävät Kontio-kumisaappaat. Sitten vain ulos nautiskelemaan. Kunnon rypemisen jälkeen olen yltä päältä kurassa ja hiki virtaa, vaippakin on täynnä molemmin puolin. Tulisi nyt vain niitä kunnon ulkoilukelejä niin saisi taas kumi kyytiä!
- pöhköä
Eiköhän nää kurahousu äijät pitäis laittaa jo pöpilään, jos tollasen satun näkee niin on siinä naurussa pidättelemistä...voi v...u. Oikeesti haluuttex te olla jotain pikku poikia VAI!
- plastikkihousu-Janne
pöhköä kirjoitti:
Eiköhän nää kurahousu äijät pitäis laittaa jo pöpilään, jos tollasen satun näkee niin on siinä naurussa pidättelemistä...voi v...u. Oikeesti haluuttex te olla jotain pikku poikia VAI!
Ei yhtään pöhkömpää.
tuolla aiempana olin antanut e-mailin kurahousupoika,, se ei enää ole käytössä, alkoi aikanaan tulla roskaa niin paljon.
Nyt olisi uusia osoitteita: [email protected] tai esim [email protected] tai vaikka [email protected] minulla sillä vanhalla kunnon jannepojalla on siis näitä muovihousuja ja nyt juuri on tulossa uutta muovia englannista ja saksasta josta voin tehdä juuri sellaisia muovihousuja kun haluatte. Airoliveriltä tilasin tässä keväällä siis aivan älyttömän hienoa pvc-housua, malliltaan siis tcsb. tai supriman 1249 nepparihousu mutta muovi on aivan upeeta.
"eiköhän nämä kurahousuäijät pitäis laittaa pöpilään - kysyy hän, no miksi. eikö ole parempi leikkiä aikuisena terveenä ihmisenä niitä leikkejä jotka ei ole laissa kielletty eikä esim sekaantua lapsiin niinkuin jotkut ovat tehneet. Minä ns janne - juuri haluankin olla pikkupoika kun laitan paksun vaipan muovihousuun ja siis tukevasti vanhanajan paksua puuvilla-alusvaatetta, raappahousut, siniset puuvillaverkkarit,, ja tosiaan päälle aito täydellinen olkainkurahousuvarustus. En ehkä enää niinkään pikkupoika joka oikeesti olisi kurahousuikäisenä 2-6v. Haluan olla noin 10-12 v poika joka on joutunut poikakotiin ja jossa on muovihousujen, vaippojen ja kurahousujen käyttöpakko vaikka vitsan voimalla.
No nyt hän sanoo että on naurussa pidättelemistä, tässä vaiheessa joku muu ns normaali eli valtaväestöön kuuluva kaappi-fantasia-nössö sanoisi että hakkaisin pesäpallomailalla aivot ulos hmmmm mutta se on ilkeää ja jopa laitonta.
Me "kurahousuäijät" emme tietääkseni tee mitään laitonta ja onhan suomessa hankkeita tosi sairaistakin asioista ihan virallisesti kuten esim vihreiden nyt ajama asia että homoparit olisivat tasa-arvoisia normaalien kanssa ja jopa voisivat adoptoida lapsia...Hm tuosta sainkin idean, menen naimisiin jonkun kurahousuäijän kanssa ja sitten adoptoimme karjalasta - venäjältä 12 pikkupoikaa ja sitten saamme leikkikavereita ja voidaan olla pikkupoikina pikkupoikien joukossa...hmm mitäs tähän sanot.
Sekään ei olisi laitonta, mutta noihin pikkupoikiin kajoaminen olisi.
Toisaalta käy sääliksi nimimerkkiä " PÖHKÖÄ" sillä miksi yleensä olit tullut tähän ketjuun, lukenut luultavasti kaikki viestit ja sitten heität kommentin jolla et rakenna mitään.
Ne jotka siis ihan oikeesti on kiinnnostuneet oikeista pehmeistä muovihousuista joihin mahtuu isokin suorakaidevaippa ja myös oikeista olkainkurahousuista niin kirjoitelkaa: [email protected] ja soittaakihn voi 050 5436714
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456