Uskollinen?

skopparinainen

Tapasin jännittävän ja ihanan leijonamiehen. Olen aika ihastunut, mutta hän onkin todellinen hurmuri. Millainen leijonamies on parisuhteessa? Onko hän yhden naisen mies vaiko kaipaako egonsa pönkitystä kaikilta mahdollisilta naisilta? Hän on nimittäin vähän liian ollakseen totta! ;-)

Entä onko leijonamiehillä kokemuksia skorpioninaisen kanssa, miten homma toimii ja mikä on parasta, entä pahimmat kompastinkivet?

3

1502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellonaaaa

itse olen leijona nainen eikä uskollisuudesta ole hajuakaan!!!en kerta kaikkiaan pysty olemaan kellekään uskollinen kun maailma on täynnä kaikkia ihania miehiä ja naisia!!!siksipä ehkä elänkin yksin ja paistattelen ihailijoiden keskellä päivää...mutta onhan meitä varmaan erilaisia...toivottavasti :/

• Nimetön

on olla ihanan skorppari naisen kanssa ja uusioperheessä molemmilla kaksi omaa lasta. Sen lisäksi oma poikani on skorppari. Ovathan he kovin omaleimaisia mutta viihdyn skorpparinaisen kanssa ja olemme samalla aaltopituudella.

Meidän tapauksessa kompastuskivenä on ehkä se että molemmat ovat antavaa sorttia ja haluavat tehdä samoja asioita kotona ja helliä sekä hemmotella mutta ei välitä olla kohteena itse.

Uskottomuus onkin vaikeampi juttu mutta mulla on ainakin se tausta että niin kauan kuin suhde on rehellinen ei ole tarvetta muusta, jos toiseen ei ole luottamista tai hän pettää en ole uskollinen. Ikä on tosin opettanut että ruoho ei ole vihreämpää joten ei ole syytä harhautua.

• MMJKLMS

TÄMÄ ISÄNTÄ AINAKIN HALUAA OLLA USKOLLINEN MIES EIKÄ MIKÄÄN PETTÄJÄ SIKA VAAN SELLAINEN FREDI.MARKKU ARO.FREDI.FREDERIK.FREDI.EINO GRÖN.
        TAPANI KANSA.FRANK SINATRA.PEPE WILLBERG.EINO VALTANEN.JARNO SARJANEN.DANNY TYYLINEN MIES JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN SUOMEN SINATRA JA SELLAINEN MIES JOKA MUUTTUISI MATKALLA JA ENNEN KAIKKEA 6 LAPSEN ISÄ JA SETÄ < JA VIELÄ SELLAINEN SUOMEN DON CORLEONE JOKA MUUTTUISI RAJUSTI MATKALLA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      29
      3848
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2792
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      56
      2330
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      218
      2321
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1304
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1235
    Aihe