Tapasin jännittävän ja ihanan leijonamiehen. Olen aika ihastunut, mutta hän onkin todellinen hurmuri. Millainen leijonamies on parisuhteessa? Onko hän yhden naisen mies vaiko kaipaako egonsa pönkitystä kaikilta mahdollisilta naisilta? Hän on nimittäin vähän liian ollakseen totta! ;-)
Entä onko leijonamiehillä kokemuksia skorpioninaisen kanssa, miten homma toimii ja mikä on parasta, entä pahimmat kompastinkivet?
Uskollinen?
3
1441
Vastaukset
- jellonaaaa
itse olen leijona nainen eikä uskollisuudesta ole hajuakaan!!!en kerta kaikkiaan pysty olemaan kellekään uskollinen kun maailma on täynnä kaikkia ihania miehiä ja naisia!!!siksipä ehkä elänkin yksin ja paistattelen ihailijoiden keskellä päivää...mutta onhan meitä varmaan erilaisia...toivottavasti :/
- Nimetön
on olla ihanan skorppari naisen kanssa ja uusioperheessä molemmilla kaksi omaa lasta. Sen lisäksi oma poikani on skorppari. Ovathan he kovin omaleimaisia mutta viihdyn skorpparinaisen kanssa ja olemme samalla aaltopituudella.
Meidän tapauksessa kompastuskivenä on ehkä se että molemmat ovat antavaa sorttia ja haluavat tehdä samoja asioita kotona ja helliä sekä hemmotella mutta ei välitä olla kohteena itse.
Uskottomuus onkin vaikeampi juttu mutta mulla on ainakin se tausta että niin kauan kuin suhde on rehellinen ei ole tarvetta muusta, jos toiseen ei ole luottamista tai hän pettää en ole uskollinen. Ikä on tosin opettanut että ruoho ei ole vihreämpää joten ei ole syytä harhautua.- MMJKLMS
TÄMÄ ISÄNTÄ AINAKIN HALUAA OLLA USKOLLINEN MIES EIKÄ MIKÄÄN PETTÄJÄ SIKA VAAN SELLAINEN FREDI.MARKKU ARO.FREDI.FREDERIK.FREDI.EINO GRÖN.
TAPANI KANSA.FRANK SINATRA.PEPE WILLBERG.EINO VALTANEN.JARNO SARJANEN.DANNY TYYLINEN MIES JA ENNEN KAIKKEA SELLAINEN SUOMEN SINATRA JA SELLAINEN MIES JOKA MUUTTUISI MATKALLA JA ENNEN KAIKKEA 6 LAPSEN ISÄ JA SETÄ < JA VIELÄ SELLAINEN SUOMEN DON CORLEONE JOKA MUUTTUISI RAJUSTI MATKALLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982