Leijonan kanssa?

skorpparinainen

Tapasin jännittävän ja ihanan leijonamiehen. Olen aika ihastunut, mutta hän onkin todellinen hurmuri. Millainen leijonamies on parisuhteessa etenkin skorpparin kanssa? Onko hän yhden naisen mies vaiko kaipaako egonsa pönkitystä kaikilta mahdollisilta naisilta? Hän on nimittäin vähän liian ollakseen totta! ;-)

Entä onko skorpparinaisilla kokemuksia leijonamiehen kanssa, miten homma toimii ja mikä on parasta, entä pahimmat kompastinkivet?    

6

2170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopunainen???

Lyhyt suhde leijona-miehen kanssa, todella ihanaa ja kiihkeää, mutta se leijonan hurmuriluonne oli ainakin minulle liikaa :) flirttailut muiden naisten kanssa...
      Mutta sen minkä kesti oli ihanaa, aivan taivaallista: hellyyttä, kosketteluja, suudelmia, läheisyyttä...

• mitä tämä kertoo..

Leijona 23.7.-22.8. - Skorpioni 24.10.-22.11.
      Yhtenä hetkenä täydellistä ykseyttä, toisessa hetkessä riipivää yksinäisyyttä, jossa toinen on täysin saavuttamattomissa, mahdoton ymmärtää. Skorpioni haluaisi sulautua kokonaan uljaan Leijonansa kanssa, mutta Leijona ei noin vain luovu itsenäisyydestään. Seuraa repiviä riitoja ja suurieleisiä sovinnontekoja. Kuitenkin niin syvästi intohimoinen suhde, että kannattaa kokeilla, josko se tasapaino heiluriliikkeeseen sittenkin löytyisi

• on löytynyt

Olen elänyt leijonamiehen kanssa yli kaksikymmentä mieletöntä vuotta.
        Olemme jotenkin saaneet vahvat luonteemme ja kiihkeät tunteemme toimimaan suhteen säilymiseksi.
        Aina ei ole ollut helppoa, mutta ei kai kenelläkään.
        Ainakin täydennämme toisiamme ja hyväksymme omat sekä toisen puutteet.

• koralli

varmasti. Teillä tulee olemaan ihanaa, vaikka taistelut välillä tulisia, mutta kumpikin lojaaleja ja arvostavat kumpikin tätä piirrettä. Onnea sinulle:). T:Skopunainen

• änimöl

Sinun itsetuntoasi pönkittäen, en tiedä muuta niin intensiivistä, rauhallista, rohkeaa ihmistä kuin skorpparinainen, silloin kun hän on rohkea... Sussa on sellaista voimaa jonka annat itse valloilleen. "Get crazy!" Niin mies kuin mies himoitsee sua ylettömästi.

• viestiketjun aloittaja skop...

vau! kiitos kannustuksesta, olette ihania!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe