Leijonan kanssa?

skorpparinainen

Tapasin jännittävän ja ihanan leijonamiehen. Olen aika ihastunut, mutta hän onkin todellinen hurmuri. Millainen leijonamies on parisuhteessa etenkin skorpparin kanssa? Onko hän yhden naisen mies vaiko kaipaako egonsa pönkitystä kaikilta mahdollisilta naisilta? Hän on nimittäin vähän liian ollakseen totta! ;-)

Entä onko skorpparinaisilla kokemuksia leijonamiehen kanssa, miten homma toimii ja mikä on parasta, entä pahimmat kompastinkivet?    

6

2205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopunainen???

Lyhyt suhde leijona-miehen kanssa, todella ihanaa ja kiihkeää, mutta se leijonan hurmuriluonne oli ainakin minulle liikaa :) flirttailut muiden naisten kanssa...
      Mutta sen minkä kesti oli ihanaa, aivan taivaallista: hellyyttä, kosketteluja, suudelmia, läheisyyttä...

• mitä tämä kertoo..

Leijona 23.7.-22.8. - Skorpioni 24.10.-22.11.
      Yhtenä hetkenä täydellistä ykseyttä, toisessa hetkessä riipivää yksinäisyyttä, jossa toinen on täysin saavuttamattomissa, mahdoton ymmärtää. Skorpioni haluaisi sulautua kokonaan uljaan Leijonansa kanssa, mutta Leijona ei noin vain luovu itsenäisyydestään. Seuraa repiviä riitoja ja suurieleisiä sovinnontekoja. Kuitenkin niin syvästi intohimoinen suhde, että kannattaa kokeilla, josko se tasapaino heiluriliikkeeseen sittenkin löytyisi

• on löytynyt

Olen elänyt leijonamiehen kanssa yli kaksikymmentä mieletöntä vuotta.
        Olemme jotenkin saaneet vahvat luonteemme ja kiihkeät tunteemme toimimaan suhteen säilymiseksi.
        Aina ei ole ollut helppoa, mutta ei kai kenelläkään.
        Ainakin täydennämme toisiamme ja hyväksymme omat sekä toisen puutteet.

• koralli

varmasti. Teillä tulee olemaan ihanaa, vaikka taistelut välillä tulisia, mutta kumpikin lojaaleja ja arvostavat kumpikin tätä piirrettä. Onnea sinulle:). T:Skopunainen

• änimöl

Sinun itsetuntoasi pönkittäen, en tiedä muuta niin intensiivistä, rauhallista, rohkeaa ihmistä kuin skorpparinainen, silloin kun hän on rohkea... Sussa on sellaista voimaa jonka annat itse valloilleen. "Get crazy!" Niin mies kuin mies himoitsee sua ylettömästi.

• viestiketjun aloittaja skop...

vau! kiitos kannustuksesta, olette ihania!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      4959
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3454
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      45
      3411
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2639
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1833
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1448
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      14
      1399
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1037
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    Aihe