Tapasin jännittävän ja ihanan leijonamiehen. Olen aika ihastunut, mutta hän onkin todellinen hurmuri. Millainen leijonamies on parisuhteessa etenkin skorpparin kanssa? Onko hän yhden naisen mies vaiko kaipaako egonsa pönkitystä kaikilta mahdollisilta naisilta? Hän on nimittäin vähän liian ollakseen totta! ;-)
Entä onko skorpparinaisilla kokemuksia leijonamiehen kanssa, miten homma toimii ja mikä on parasta, entä pahimmat kompastinkivet?
Leijonan kanssa?
6
2194
Vastaukset
- skopunainen???
Lyhyt suhde leijona-miehen kanssa, todella ihanaa ja kiihkeää, mutta se leijonan hurmuriluonne oli ainakin minulle liikaa :) flirttailut muiden naisten kanssa...
Mutta sen minkä kesti oli ihanaa, aivan taivaallista: hellyyttä, kosketteluja, suudelmia, läheisyyttä... - mitä tämä kertoo..
Leijona 23.7.-22.8. - Skorpioni 24.10.-22.11.
Yhtenä hetkenä täydellistä ykseyttä, toisessa hetkessä riipivää yksinäisyyttä, jossa toinen on täysin saavuttamattomissa, mahdoton ymmärtää. Skorpioni haluaisi sulautua kokonaan uljaan Leijonansa kanssa, mutta Leijona ei noin vain luovu itsenäisyydestään. Seuraa repiviä riitoja ja suurieleisiä sovinnontekoja. Kuitenkin niin syvästi intohimoinen suhde, että kannattaa kokeilla, josko se tasapaino heiluriliikkeeseen sittenkin löytyisi- on löytynyt
Olen elänyt leijonamiehen kanssa yli kaksikymmentä mieletöntä vuotta.
Olemme jotenkin saaneet vahvat luonteemme ja kiihkeät tunteemme toimimaan suhteen säilymiseksi.
Aina ei ole ollut helppoa, mutta ei kai kenelläkään.
Ainakin täydennämme toisiamme ja hyväksymme omat sekä toisen puutteet.
- koralli
varmasti. Teillä tulee olemaan ihanaa, vaikka taistelut välillä tulisia, mutta kumpikin lojaaleja ja arvostavat kumpikin tätä piirrettä. Onnea sinulle:). T:Skopunainen
- änimöl
Sinun itsetuntoasi pönkittäen, en tiedä muuta niin intensiivistä, rauhallista, rohkeaa ihmistä kuin skorpparinainen, silloin kun hän on rohkea... Sussa on sellaista voimaa jonka annat itse valloilleen. "Get crazy!" Niin mies kuin mies himoitsee sua ylettömästi.
- viestiketjun aloittaja skop...
vau! kiitos kannustuksesta, olette ihania!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845