Tapasin jännittävän ja ihanan leijonamiehen. Olen aika ihastunut, mutta hän onkin todellinen hurmuri. Millainen leijonamies on parisuhteessa etenkin skorpparin kanssa? Onko hän yhden naisen mies vaiko kaipaako egonsa pönkitystä kaikilta mahdollisilta naisilta? Hän on nimittäin vähän liian ollakseen totta! ;-)
Entä onko skorpparinaisilla kokemuksia leijonamiehen kanssa, miten homma toimii ja mikä on parasta, entä pahimmat kompastinkivet?
Leijonan kanssa?
6
2160
Vastaukset
- skopunainen???
Lyhyt suhde leijona-miehen kanssa, todella ihanaa ja kiihkeää, mutta se leijonan hurmuriluonne oli ainakin minulle liikaa :) flirttailut muiden naisten kanssa...
Mutta sen minkä kesti oli ihanaa, aivan taivaallista: hellyyttä, kosketteluja, suudelmia, läheisyyttä... - mitä tämä kertoo..
Leijona 23.7.-22.8. - Skorpioni 24.10.-22.11.
Yhtenä hetkenä täydellistä ykseyttä, toisessa hetkessä riipivää yksinäisyyttä, jossa toinen on täysin saavuttamattomissa, mahdoton ymmärtää. Skorpioni haluaisi sulautua kokonaan uljaan Leijonansa kanssa, mutta Leijona ei noin vain luovu itsenäisyydestään. Seuraa repiviä riitoja ja suurieleisiä sovinnontekoja. Kuitenkin niin syvästi intohimoinen suhde, että kannattaa kokeilla, josko se tasapaino heiluriliikkeeseen sittenkin löytyisi- on löytynyt
Olen elänyt leijonamiehen kanssa yli kaksikymmentä mieletöntä vuotta.
Olemme jotenkin saaneet vahvat luonteemme ja kiihkeät tunteemme toimimaan suhteen säilymiseksi.
Aina ei ole ollut helppoa, mutta ei kai kenelläkään.
Ainakin täydennämme toisiamme ja hyväksymme omat sekä toisen puutteet.
- koralli
varmasti. Teillä tulee olemaan ihanaa, vaikka taistelut välillä tulisia, mutta kumpikin lojaaleja ja arvostavat kumpikin tätä piirrettä. Onnea sinulle:). T:Skopunainen
- änimöl
Sinun itsetuntoasi pönkittäen, en tiedä muuta niin intensiivistä, rauhallista, rohkeaa ihmistä kuin skorpparinainen, silloin kun hän on rohkea... Sussa on sellaista voimaa jonka annat itse valloilleen. "Get crazy!" Niin mies kuin mies himoitsee sua ylettömästi.
- viestiketjun aloittaja skop...
vau! kiitos kannustuksesta, olette ihania!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984