Lady Line.

lady77

Onko Lady Line teistä kokeilemisen arvoinen kuntosali? Mistä annatte sille risuja ja ruusuja?

25

11409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Linen jäsen

      Ehdottomasti kannattaa kokeilla ja liittyäkin =) Ruusuja siisteistä, kauniista tiloista, hyvistä laitteista, ystävällisestä palvelusta ja hyvistä ohjaajista. Jäsenyyteen kuuluu tosi paljon: jumpat, sali, kuntosaliohjelma, solarium. Risuja: osaa jumppa-aikatauluista voisi vähän rukata uudelleen, sunnuntaina voisi olla aamupäivällä auki, spinning on muihin paikkoihin verrattuna liian helppoa (sekin riippuu siitä, onko aiemmin käynyt).

    • Mie oon ihan hulluna siihen saliin!

      Niin siistit tilat ja laitteet uusia, kaikki uutta.

      Jumpat on hyviä, jokaiselle löytyy jotain.

      Aikataulut tosin ihan huonot, vuorotyöläiselle onnettomat. Mainostivat esittelyssä, että heillä hyvät vkl-aikataulut, mutta enpä sanoisi niin esim lauantaista---> auki 10-14.

      Ohjaajissakin löytyy yksi onneton, ihan huvittaa se rytmitajun puute. Voisin itse vetää sen sijasta ne jumpat ;)

      Kiva että saliohjaus on ilmainen, mutta mulla oli ainakin for ladies onlyn laitteiden jälkeen hankalaa hahmottaa miten noita uusia laitteita käytetään. Ohjaukseen sisältyi se, että itse täytyy laitteisiin tutustua. Riskinä se, että saattaa tehdä väärin ja esim satuttaa itsensä.

      Mutta siis juu, kannattaa kuitenkin mennä. Ruusut voittaa risut.

      • laitteet ovat helpot

        -----


      • Tsumppelipum
        laitteet ovat helpot kirjoitti:

        -----

        Taidan tietää ohjaajan jota tarkoitetaan. Elikkä siis askeleet menevät musiikin vierestä, tahdissa vaikea pysyä.

        Laitteet voivat olla vaikeita kokemattomille.


      • olla timmissä kunnossa
        Tsumppelipum kirjoitti:

        Taidan tietää ohjaajan jota tarkoitetaan. Elikkä siis askeleet menevät musiikin vierestä, tahdissa vaikea pysyä.

        Laitteet voivat olla vaikeita kokemattomille.

        ei ainakaan kaikki vetäjät ole niin timmejä kuin yleensä saleilla et tunteepa olon kotoisaksi. 69€ kk maksaa et siinä saa muutaman kerran käydä et saa sen sit takas ;)


      • kallista.
        olla timmissä kunnossa kirjoitti:

        ei ainakaan kaikki vetäjät ole niin timmejä kuin yleensä saleilla et tunteepa olon kotoisaksi. 69€ kk maksaa et siinä saa muutaman kerran käydä et saa sen sit takas ;)

        Onko Lady Linen jäsenyys oikeasti noin 70e/kk? Eikö ole mitään halvempaa pakettia tarjolla?


      • tsiur
        kallista. kirjoitti:

        Onko Lady Linen jäsenyys oikeasti noin 70e/kk? Eikö ole mitään halvempaa pakettia tarjolla?

        Mä maksan vaan 59e/kk, mut otin 2 vuoden sopimuksen.


      • leidi Porvoo
        tsiur kirjoitti:

        Mä maksan vaan 59e/kk, mut otin 2 vuoden sopimuksen.

        Jäsenyyden kuukausimaksuun sisältyy kaikki Lady linen palvelut. Ei tarvitse erikseen maksaa mistään. Ei ollut paljoa eroa muiden salien kuukausijumppasalikorttien hintaan. Ja tuolla kaikki tosiaan on hintaans sisältyviä.Et ei paha olleskaan mun mielestä toi hinta.
        Muutenkin tosi viihtysä ja kiva paikka. Ja vetäjiä löytyy laidasta laitaan mikä tosi hyvä.
        En oo kyllä itse huomannu tai eksynyt semmoisen ohjaajan tunnille joka olisi kovin sekoillut musassa ja askelissa. Ohjaajat ja tunnit olleet hyviä.


      • LL1

        Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä seppä syntyessään


      • onpa kiva kun

        oliko pakko ilmoittaa se ihan täällä? Olisit kertonut KOKO porukan puolesta sinne, ei tänne.No, oletetaan että kun sinä itse tulet takuulla tekemään virheen joskus jossakin, niin saamme myös sen kuulla kaikki mitä ja kuka olet.

        Reilua , eikö?


      • jlkjl
        tsiur kirjoitti:

        Mä maksan vaan 59e/kk, mut otin 2 vuoden sopimuksen.

        Kaikille ei kahden, tai edes yhden, vuoden sopimus sovi. Mun mielestä on parempi maksaa vain kuukausi kerralla. En voi olla varma että vielä vuoden päästä haluan/voin käydä salilla.


      • natasha
        jlkjl kirjoitti:

        Kaikille ei kahden, tai edes yhden, vuoden sopimus sovi. Mun mielestä on parempi maksaa vain kuukausi kerralla. En voi olla varma että vielä vuoden päästä haluan/voin käydä salilla.

        Mitä mieltä olette tällä hetkellä Porvoon Lady Linestä? Kuukausihinta on melko korkea, joten kannattaako teidän mielestä jäsenyys?


      • Niinu G
        natasha kirjoitti:

        Mitä mieltä olette tällä hetkellä Porvoon Lady Linestä? Kuukausihinta on melko korkea, joten kannattaako teidän mielestä jäsenyys?

        Korkea on. Mutta mikä ihmetyttää kun kuule jotkut maksaa vähemmän kun toiset, vaikka on ihan työelämässä (ymärrän kyllä opiskelijoita ja eläkeläiset).


      • Ninnu G
        leidi Porvoo kirjoitti:

        Jäsenyyden kuukausimaksuun sisältyy kaikki Lady linen palvelut. Ei tarvitse erikseen maksaa mistään. Ei ollut paljoa eroa muiden salien kuukausijumppasalikorttien hintaan. Ja tuolla kaikki tosiaan on hintaans sisältyviä.Et ei paha olleskaan mun mielestä toi hinta.
        Muutenkin tosi viihtysä ja kiva paikka. Ja vetäjiä löytyy laidasta laitaan mikä tosi hyvä.
        En oo kyllä itse huomannu tai eksynyt semmoisen ohjaajan tunnille joka olisi kovin sekoillut musassa ja askelissa. Ohjaajat ja tunnit olleet hyviä.

        Ojaajat on kyllä hyviä. Mutta kahvakuulaa ja bodybumppia enemmän aamulla tai aamupäivällä.


      • Ninnu G
        LL1 kirjoitti:

        Kukaan meistä ei ole täydellinen eikä seppä syntyessään

        Ei todellakaan. Oppia ikä kaikki.


    • Ninnu G

      Ihana paikka kuntoilla, sunnuntai aukiolot voisivat aueta jo aamulla. Lauantaina pidempi aukiolo aika. (kuukausi maksu kuitenkin korkea joten voisi olla aukiolot myös sen mukaiset) Enemmän ryhmäliikuntaa aamupäivällä (kahvakuula, bodypumppi, RVP) Vuorotyötä tehdessä nyt olevat ryhmäliikunta todella mitätön (voimaharjoituksia ajatellen, aamupäivällä). Bodycombat tunteja lisää. (kerran viikossa tosi vähäinen).

    • rva Justiina Puupää

      Porvoon Lady Line kuppaa 100 euroa aloitusmaksuna. Sen päälle tulee kuukausimaksut 69-79 €. Kuukauden käyntioikeus on 100 99 €. Suolaiset hinnat kanatarhassa käynnistä. Kokohallin kuntosali 120 €/kk. Siellä naisille kuolaavia miehiä vähän, kun osa on homoja.

      • rva Justiina Puupää

        Pekka tuossa sotki: Kokonhallin kuntosalikortti on 120 € VUODESSA.


    • ZX

      Henk.koht en pitänyt LLsta silloin kun kävin. Nirppanokka ohjaajat (2 kpl) suurin syy kuntosalivaihtoon.

    • asiakas noin 1,5v

      oli kiva paikka,mutta ei ollut mahdollisuus käydä enää.halusin irtisanoutua mutta ei onnistunut,kesäkuussa,piti tehdä elokuussa,kuulemma,ettei semmosta ravaamista ole koko ajan..luki sopparissakin kuulemma,whatever..
      Soitin elokuussa,voi irtisanoo mutta käytännössä tarkoittaa että viimeinen maksu menee lokakuussa..
      ai niin sit tuli perässä tieto..ei voi irtisanoo koska niiden paskasysteemi jäi minulta veloittamatta yhden maksun joten se jäi..ja meni perintään (koska en huomannut ettei se mennyt ,enkä käynyt työntämässä maksu heti niiden nokan alle..
      jeps..eli helvetin vaikea päästää eroon.
      Yritin myös vedota työhön,koska keikkailen paljon muualla,eikä jää aikaa..ne sanoo että pitää kirjallinen lupaa pyytää työpaikaltani..Joo ihan varmasti..
      Vitunmoinen diktatuuri,vetäköön käteen.Lihavat ohjaajat..ihmettelen miten on sekin mahdollista..sekään asia ei motivoinut olleenkaan.Muuten ihan mukava paikka oli.Varmaan jos kuolis pitäis läheisten toimittaa kuolintodistus ja puolvuoden maksut..

    • en tykännyt

      En suosittele. Ihan tajuttoman huonot ohjaajat ja tympeitä. ja musta kallis kuukausihinta. paikka on hyvä niille joilla ei ole mitään kokemusta liikunnasta ns. matalan kynnyksen paikka. jumpat ovat tehottomia ja palvelu heikkoa. sopii siis niille jotka ei tiedä paremmasta. itse menisin bodytoniciin asiakkaaksi -ja meninkin!

    • ladylike2

      Saiskohan tänne uusia mielipiteitä salista? Tuo kiinnostaisi, koska on vain naisille. En halua pullistelijoiden keskelle.

    • Satunnaisjumppari

      Lady Linen jumpat ovat hyviä ja niistä löytynee jokaiselle jotain. Myös miljöö on varmaan Porvoon paras. Kuntosali ja sen aukioloajat eivät sovi itselleni, kävisin salilla mieluiten aamulla. Lady Linen periaatehan on, että ohjaaja on aina paikalla salin ollessa auki, joten heillä ei ole mitään avainsysteemiä pelkkää kuntosalia varten. Jos kaipaat pelkkää kuntosalia naisille, yksi vaihtoehto on For Ladies Only Mannerheiminkadulla. Siellä ei ole kuitenkaan jumppia. Ehdottomana plussana 10 kerran kortit, joita saa nykyään harvoista kaupallisista saleista. Itse käyn Easyfitissä, mutta siellä sali on yhteinen miehille ja naisille.

      • Kaiikea sattuu

        Ryhmäliikuntatunteja en suosittele näistä vain naisille saleista tai sitten kannattaa pyrkiä vaikka väkisin siihen etummaiseen riviin. Sieltä takaa ei nimittäin niidein leveiden pyllyjen takaa meinaa nähdä ohjaajaa sitten millään ja koko jumppa menee ihan piloille.


    • Tolvinen

      Kehtaako tuonne mennä jos pimppa "maiskuttaa" vai katsotaanko heti kieroon?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe