Missäpäin Saloa on tämä uusi virolainen kauppa nimeltä Siimu? Olis kiva käydä katsomassa.
Virolainen kauppa
11
4641
Vastaukset
- Toveri
Juu, ei kiinnosta..tere vaan!
- kuullut
terve
minusta se on helsingintie 4- moipena
se on niinku lähet hot tsilii . niinku hot silist saleen päin, tjtknsp.
- Hõrgutaja
Mahtaako sieltä löytää tällaisia?
Keefir
Jaanivorstid
Jahimehevorstid
Kohupiimatortid
Hautadud hapukapsas
Lihula leib
Krabipulgad
Vürtsikilud
Pipramaitseline veiseliha
Maasikakompot
Jos, niin sinnehän menen vauhdilla!- ...näitä ainakin ...
.....perämoottorivarkaita,pimeän työn tekijöitä,lompakkovarkaita,kopiotuotteiden kauppiaita,pillukauppiaita,autovarkaita,kesämökkivarkaita.....ym.
-Lista on pitkä ja nämä sopivat myöskin Veli Wenäläisiin! - Hõrgutaja
...näitä ainakin ... kirjoitti:
.....perämoottorivarkaita,pimeän työn tekijöitä,lompakkovarkaita,kopiotuotteiden kauppiaita,pillukauppiaita,autovarkaita,kesämökkivarkaita.....ym.
-Lista on pitkä ja nämä sopivat myöskin Veli Wenäläisiin!Viestistäsi paistaa selvästi läpi ammattikateus!
- pääskynen:)
Hõrgutaja kirjoitti:
Viestistäsi paistaa selvästi läpi ammattikateus!
Virossa on pääskysen merkki.
http://www.epkk.ee/255 - Hõrgutaja
pääskynen:) kirjoitti:
Virossa on pääskysen merkki.
http://www.epkk.ee/255Lähinnä tuli mieleen edellisen kirjoittajan kateus mainitsemiensa alojen toimijoita kohtaan....
Kahjuks kõig saabumispidu eelmiselt eestireisilt on juba ärasöödud. Tuleb siis varsti asjad Siimule. - eestlane
-Lista on pitkä ja nämä sopivat myöskin Veli Wenäläisiin!Miks sa mind solvad? Ma ei ole kellegile paha teinud. Ei ole kellegilt midagi varastanud, sellist asja pole mõtteski olnud. Olen ausalt Soomes tööl, maksan korralikult maksud.
Minu tegemistes on ausus alati esikohal. Kui paljud soomlased sama võivad öelda?
Kindlasti sulle ei meeldiks, kui ma nimetaksin venelast sinu veliks? Kuid eestlastele on venelased palju-palju enam liiga teinud. Nimetades venelast eestlase veliks, oled küll ääretu solvamisega hakkama saanud.
Palun kirjuta teinekord asjadest, mida tegelikult tead, ei ole mõtet niisama umbes lahmida.
Samamoodi ma võiks öelda, et kõik soomlased on joodikud (Tallinna tänvapildi põhjal), kuid ma ei tee seda, sest tean, et tegelikult see ei ole nii.
Palun rohkem mõtlemist ja sõbralikkust.
Senini olen õnneks siiski ainult sõbralikke soomlasi kohanud.
Näita, et kuulud nende hulka ning pyydä anteeksi. - venelane
-Lista on pitkä ja nämä sopivat myöskin Veli Wenäläisiin!Olen eestlasen kanssa samaa mieltä. Vaikka itse olen Venäjältä kotoisin, olen pitkään asunut Virossa sekä tiedän, miten paljon kärsimystä on virolaisille aiheuttanut Venäjän valtio. Nyt asun itsekin Suomessa, maksan myös veroja ja en ole mitään varastanut enkä kenellekään valehdellut, vaikka suomalaiset virkailijat ja myyjät on valehdellut mulle aika monta kertaa. Ja viimeisessä rehellisyyden tutkimuksessa sloveenilaiset oli suomalaisia rehellisempiä: unohda se stereotyyppi, että slaavilaiset ja itä-eurooppalaiset on varkaita ja valehtelijoita.
- provosoitua
eestlane kirjoitti:
Miks sa mind solvad? Ma ei ole kellegile paha teinud. Ei ole kellegilt midagi varastanud, sellist asja pole mõtteski olnud. Olen ausalt Soomes tööl, maksan korralikult maksud.
Minu tegemistes on ausus alati esikohal. Kui paljud soomlased sama võivad öelda?
Kindlasti sulle ei meeldiks, kui ma nimetaksin venelast sinu veliks? Kuid eestlastele on venelased palju-palju enam liiga teinud. Nimetades venelast eestlase veliks, oled küll ääretu solvamisega hakkama saanud.
Palun kirjuta teinekord asjadest, mida tegelikult tead, ei ole mõtet niisama umbes lahmida.
Samamoodi ma võiks öelda, et kõik soomlased on joodikud (Tallinna tänvapildi põhjal), kuid ma ei tee seda, sest tean, et tegelikult see ei ole nii.
Palun rohkem mõtlemist ja sõbralikkust.
Senini olen õnneks siiski ainult sõbralikke soomlasi kohanud.
Näita, et kuulud nende hulka ning pyydä anteeksi.Tunnen sen kauppiaan.On ahkera mies ja toivotaan että onnistuu.
Mitä tulee noihin loukkaaviin kirjoituksiin,niin ei kannata kaiken maailman pöhköjen takia päreitään polttaa.
Länsi-Suomalaiset ovat nurkkakuntaista porukkaa ja sellaisena pysyvät.
Muutin itse tänne muualta Suomesta noin 20v sitten, jolloin ei ollut ulkomaalaisia nimeksikään ja Neuvostoliitto oli voimissaan.
Katsoivat täällä tuolloin muualta Suomesta tullutta kieroon.
Aika muuttuu ja niin ihminenkin muuttuu. Neuvostoliitto ei muuttunut ja kuoli pois.
Ei muuta kun töihin ja toimeen. Suomenkielen opettelua heti alusta pitäen kannattaa harjoittaa,että pääseen mukaan yhteisöön ja tietää missä mennään.
Vironkielistä kirjoittamista ei valitettavasti ymmärrä kuin ani harva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828