Simputusta 8 kuukauden aikana.
-iltaruokailun jälkeen marssia noin 45 min.
-pikamarsin aikana 1 kaveri putosi, ilmeisesti lievä lämpöhalvaus, noudetaan porukkaan mukaan koko ryhmällä, ulkolämpötila noin 28.
-hiljaisuuden aikana upseeri kiersi tuvissa ilmeisesti katsomassa miten uni maistuu.
-viimeistä edellisenä päivänä lievät sulkeiset, umpihangessa painettiin menemään, ulkolämpötila -30.
Nämä suoritti kommpanian päälikkö.
-asetarkastuksessa asevaraston vääpeli kaiveli sormella ruutijäämiä aseesta ja jos löytyi niin varusmiehen poskeen sormella musta jälki ja kysymys luuleeko jääkäri että ase on puhdas.
-ruotsin loman lyhentäminen prikaatinpäällikön myöntämästä 14vrk 5vrk.
-polilla joku lääkkeelle perso everstiluunantti, jolla oli kaamee kapula joka aamu, iltarukouksessa huomiotiin ettei joudu tämän vastaanotolle jos piti polille mennä, yleensä tuli pk.
Pääasiassa joukkueenjohtajat olivat asiallisia mutta komppaninapäällikkö ja vääpeli olivat upseereiksi sopimattomia.
Tämä lähinnä naurattaa 30v jälkeen, mutta silloin ajateltiin että tämä kuuluu kuvioon.
Jos hieman ajattelee niin kyllä tapatumat olivat simputusta, josta oli ihmisyys kaukana.
Vallan väärin käyttöä, jopa terveydelle vaarallista.
No suurin osa näistäkin kapiaisista puskee horsmaa, osa jopa saattaa olla hiiliä lapioimassa.
PohPr v77
Kevyenkonekiväärin kuljettaja
1
1157
Vastaukset
- Konna-3
Olitko kolmannessa jääkärikomppaniassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41604
- 49589
- 25555