pelkuri jellona?

Skorppari nainen

Leijona miehet on ihanan rauhallisia, arvonsa tuntevia otuksia. Oma kokemus ja ystävien kertomaa kuitenkin on että suhteessa tosi paikan tullen (tunteitten herättyä vastakkaiseen sukupuoleen) eivät Leijona urokset uskalla heittäytyä täysillä mukaan vaan empivät eri tavoin??? Ja se Leijonan halu kontrolloida ei anna suhteelle mahdollisuutta rakentua omalla painollaan, ei anna toiselle liikkumatilaa.... Mielestäni se on pelkuruutta. Rohkea rakkaudesta elää... ;-).... mitäs siihen olette mieltä? Kiitokset etukäteen kommentista.

10

2651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi kaksonen

Mielipiteet menee usasti ristiin. Leijona naisetkin ovat hallitsevia ja jopa dominoivia ihan ääri rajoille asti. Tässä tilanteessa on kaksois mies liemessä. Tämän on annettava periksi useasti ja paljon. Mutta toisaalta leijona nainen pitää myös huolen kaveristaan, vaikkakin yrittää tätä muovata makunsa mukaa. Kokenut olen mutte en valita.

• Kokemusta löytyy

Tuo on totta: leijonanaiset ovat hyvin hallitsevia ja dominoivia, jos sille päälle sattuvat. Olen itse nainen ja olen saanut kokea leijonanaisen vihan. Katkera, kateellinen leijonanainen on jotain ihan hirveää. Osaavat taitavasti jättää ihmisiä kaiken ulkopuolelle.

Hyväntuulinen leijona taas on aivan ihana. Ja äkäinen leijonamies on ihan ok. Miespuoliset leijonat minun mielestäni riitelevätkin reilusti ja yrittävät sovitella asioita niin pian kuin mahdollista. :)

• leeni

...samoja ajatuksia....

• fakta-homma

Olen itse leijona. Leijonat tunne/kaikki tai ei mitään ihmisiä. Jos leijona saa vastakaikua, se antaa vaikka koko elämänsä, jos ei saa, menee nuolemaan haavojansa...

• kaurisnainen

leijonamiehet pettäviä paskiaisia,sanon minä jolla oli semmonen.toisen tunteilla ei ole leijonamiehelle mitään merkitystä,ja ne ei arvosta ketään muita kuin itseään.

• Lionman35

ehkä ihan kannata yleistää leijoniin. Kaikenlaista hiihtäjää löytyy joka merkin alta ihan kiitettävästi.

• kalatnainen

Allekirjoitan tuon! Kiinnostaisi todella tietää miltä leijonamiehistä tuntuu kun he lukevat tämän.. Ainakaan muutamaa tuntemaani ei kiinnostaisi pätkääkään. Suksikaa kuuseen, sanon minä.
        Taisi olla jellonalla leikkiaika meneillään kun hänet tapasin. Näyttelijäksi se mokoma saisi mennä. Rakastuin todella, osoitin kiinnostukseni avoimemmin ja kauniimmin kuin kenellekään koskaan. Oli aivan ihanaa. Selvisi, että tämä jellona se vaan nautti huomiosta.. Silloin kun ei saanut huomiota niin en ollut hänelle mitään. Alkoi kerjäämään huomiota jostain muualta, mutta eipä saanutkaan ja sehän otti koville. Häpesi yksinäisyydessään muiden seurustellessa ympärillä ja minä seurasin vierestä. Enää ei kelvannut sille itsekeskeiselle paskiaiselle huomioni, eikä varsinkaan sääli siinä tilanteessa. Otti niin koville, että mokoma alkoi siitä lähtien välttelemään, vain välillä katseli ärsyytyneen näköisenä.. Taisi raukka menettää maineensa :D

• Lionman35
        kalatnainen kirjoitti:

Allekirjoitan tuon! Kiinnostaisi todella tietää miltä leijonamiehistä tuntuu kun he lukevat tämän.. Ainakaan muutamaa tuntemaani ei kiinnostaisi pätkääkään. Suksikaa kuuseen, sanon minä.
        Taisi olla jellonalla leikkiaika meneillään kun hänet tapasin. Näyttelijäksi se mokoma saisi mennä. Rakastuin todella, osoitin kiinnostukseni avoimemmin ja kauniimmin kuin kenellekään koskaan. Oli aivan ihanaa. Selvisi, että tämä jellona se vaan nautti huomiosta.. Silloin kun ei saanut huomiota niin en ollut hänelle mitään. Alkoi kerjäämään huomiota jostain muualta, mutta eipä saanutkaan ja sehän otti koville. Häpesi yksinäisyydessään muiden seurustellessa ympärillä ja minä seurasin vierestä. Enää ei kelvannut sille itsekeskeiselle paskiaiselle huomioni, eikä varsinkaan sääli siinä tilanteessa. Otti niin koville, että mokoma alkoi siitä lähtien välttelemään, vain välillä katseli ärsyytyneen näköisenä.. Taisi raukka menettää maineensa :D

että miltä tuntuu, no, ikävältä, koska homma ei toiminut, hyvältä, koska kirjoitit että oli todella ihanaa...

• mcvaari

ehkä ei kannattaisi yleistää itse koskaan pettänyt ketään

• eph

itse olet pelkuri skorppari nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe