Tietääkö joku hyvää Citroenin huoltoa täältä turunseudulta, 100km säteellä.
Ei Turun Vehoa, kiitos!
Citroen huolto Turunseudulta?.
9
6615
Vastaukset
- löytyy
nimiä en kyll muista, mutt jos ei tänne ilmesty muiden toimesta, niin voin kaivaa vanhoista sähköposteista
mutt etköhän googlettamallakin löytäis... - mättää Ve...
...hossa?
- Yrjö
on Auto-Pelttari ja Forssassa Forssan Automyynti.
- SeeViis
Turussa Ritiko Rieskalähteentiellä ilman muuta.
Sitronen (www.sitronen.fi) Virttaalla.- Matias M.
Kiitos kaikille vastanneille. Huoltopaikkojahan löytyi aika kivasti. Osa oli sellaisia jotka tiesinkin, olivat vain lipsahtaneet mielestä.
Ilmoittelen sitten myöhemmin, tuliko auto kuntoon.
Turun Vehossa olen jo yrittänyt, eikä apua tunnu löytyvän. Takuuaika alkaa loppumaan. - SeeViis
Matias M. kirjoitti:
Kiitos kaikille vastanneille. Huoltopaikkojahan löytyi aika kivasti. Osa oli sellaisia jotka tiesinkin, olivat vain lipsahtaneet mielestä.
Ilmoittelen sitten myöhemmin, tuliko auto kuntoon.
Turun Vehossa olen jo yrittänyt, eikä apua tunnu löytyvän. Takuuaika alkaa loppumaan.Jos kyse on takuukorjauksesta, eikös silloin ole käytettävä Vehoa?
- Yrjö
SeeViis kirjoitti:
Jos kyse on takuukorjauksesta, eikös silloin ole käytettävä Vehoa?
merkkihuolto käy.Tiedoksi edelliselle.
- SeeViis
Yrjö kirjoitti:
merkkihuolto käy.Tiedoksi edelliselle.
Sitten ei taida Ritiko käydä. Takuuaikaiset huollot se saa tehdä, mutta muistaakseni takuukorjauksissa ohjasivat Veholle.
No, kysymällähän tuo selviää. - huikkaharju
SeeViis kirjoitti:
Sitten ei taida Ritiko käydä. Takuuaikaiset huollot se saa tehdä, mutta muistaakseni takuukorjauksissa ohjasivat Veholle.
No, kysymällähän tuo selviää.maahantuojaan l. autoboniin ja tuo auto koivuhakaan. mikäs siinä on vikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229