todella alas. 73/38! Pulssi oli 53. Verensokeri nousi 14. Miksi? Lääkäri ei osannut selittää asiaa millään tavalla. Ennen kun paineet tippuivat, oli mulla aivan loistava olo. Sairaalaan jouduin alunperin muljahdustentakia (lisälyönnit, rytmihäiriö). Rytmihäiriö todettiin hyvän laatuiseksi. Tiputuksessa olin TAYS sissa silti koko ajan, normofundin 50 ja jotain ringer-acetat baxterviaflo meni suoneen. Paineet saatiin korjattua kun normofundin laskettiin "norona" suoneen. Mistä täklläinen voi johtua? Voiko siitä jos ei ole syönyt kunnolla muutamaan päivään? Apua.. Mitään ei lääkäri sanonut, päästi vaan sairaalasta (aluesairaalan kautta) kotiin. Lähettävät kuulema epikriisin postitse ja määräsiv't vaan omalle lääkärille ajan.
paineet putosivat
sairaalassa..
1
521
Vastaukset
- jo'o
Rytmihäiriöt voivat huonontaa sydämen hapensaantia, joten voi olla että paineita laskettiin tarkoituksenmukaisesti, jotta sydämen pumppaustyö väheni ja näin myös hapentarve pienenee.
Jos sitten vaikutus olikin nopeampi mitä oli odotettu. En osaa muuta sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164