parhaat hotellit keskustassa

Tokyo

Niin että mitä hotellia suosittelisitte, mieluiten halpa mutta kunnollinen ja keskustassa?

10

2539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PekkoOriginal

      Moi !

      Olin viime viikolla Berliinissä ja majoituin pienessä hotellissa nimeltä Hotel Maison Alte Gallerie (www.altegalerie-hotel-maison.de)

      Mukavalla paikalla Kudamin kulmilla josta pääsee bussilla ja metrolla näppärästi liikenteeseen.

      Hotelli on pieni, hiukan nuhjaantuneen oloinen mutta kotoinen. Huoneemme oli iso ja happi ei pääse loppumaan kun huonekorkeus on jotain 3-4 metriä. Hinta kahden hengen huoneesta oli € 89 sisältäen aamiaisen. Nettisivujen kuvat eivät kyllä ihan vastaa todellisuutta, mutta me viihdyimme kyllä paikassa. Hotelli oli muuten erityisen hiljainen koska toiset asiakkaat olivat saksalaisia työmatkalla olevia liikemiehiä joten paikkaa ei todellakaan voi suositella bilettäjille...

      Jos liikut Friedrich stassen seutukunnilla niin käy tsekkaamassa Restaurant Casalot. Hyvää arabialaista ruokaa kohtuuhinnoin. Lammas olis todella hyvää eikä paistetussa forellissakaan ollut mitään sanomista. Ystävällinen henkilökunta! (www.casalot.de)

      • adenauer

        Pistämpä minäkin "korteni kekoon". Adenauerplatzin lähellä on aika edullisia paikkoja ja siistejä,ei kylläkään mitään 5*,mutta siis kelpo paikkoja:
        Pension Margit, Brandenburgischestr. 35,-40,-/1h ja 50,-65,-/2h. Hotel Xantener-Eck 50,-70,./1h ja 60,-80,-/2h myös Brandenburgischestr.molemmissa on tuttuni yöpyneet ja olen käynyt ne katsomassa.Siistejä. Nyt kyllä alkaa juuri kesäsesonki, voivat olla aika täysiä.Ai, niin sitten myös Pension Bregentz, lähellä Oliver Platzia, pieni söpö pensionaatti 40,-/1h ja 55,-/2h. Kaikissa noissa on myös aamiainen mukana.
        Suosittelen jos länsipuolikiinnostaa asumisen suhteen.


    • Mollikoira

      Moi!

      Itse olen ollut Berliinissä pari kertaa ja näistä hotelleista olen pitänyt:

      Hotel Sylter Hof Berlin, saatiin viikoksi tosi edullinen tarjous, lyhyt matka mm. KaDeWeen. Siistit ja kivat huoneet.

      Hotel Berlin: melkeimpä edellisen hotellin vieressä, tosi isot ja mukavat huoneet, hotelli itsessäänkin iso ja siisti. Tähänkin hotelliin löytynee ihan edukkaita tarjouksia-

      • aiemmin Kudammilla

        Itse lähden pian toista kertaa kaupunkiin ja nyt varasin Alexanderplazilta Agon-hotellin. Ulospäin sitä itä-itteensä, mut kuulemma tosi lepponen tunnelma ja aamupala sisältyy. Onpahan ainakin kävelyetäisyydellä moneen paikkaan ja Kadeween voi tutustua kulkuneuvolla. Noh, parin viikon kuluttua tietää oliko valinta oikea. :)


      • niinalissu
        aiemmin Kudammilla kirjoitti:

        Itse lähden pian toista kertaa kaupunkiin ja nyt varasin Alexanderplazilta Agon-hotellin. Ulospäin sitä itä-itteensä, mut kuulemma tosi lepponen tunnelma ja aamupala sisältyy. Onpahan ainakin kävelyetäisyydellä moneen paikkaan ja Kadeween voi tutustua kulkuneuvolla. Noh, parin viikon kuluttua tietää oliko valinta oikea. :)

        Kaverit taisivat olla juuri tuossa hotellissa. Olivat tyytyväisiä - edullinen ja aamupala oli kuulemma ihan hyvä. Sijaintihan on kerrassaan loistava.


      • oldengine.
        aiemmin Kudammilla kirjoitti:

        Itse lähden pian toista kertaa kaupunkiin ja nyt varasin Alexanderplazilta Agon-hotellin. Ulospäin sitä itä-itteensä, mut kuulemma tosi lepponen tunnelma ja aamupala sisältyy. Onpahan ainakin kävelyetäisyydellä moneen paikkaan ja Kadeween voi tutustua kulkuneuvolla. Noh, parin viikon kuluttua tietää oliko valinta oikea. :)

        Tuo ainakin netistä löydetyistä kuvauksista kuulostaa ihan mukavalta. Aiemmilla Berliinin reissuilla olen muutamaan otteeseen asunut Agon Olivaer Apartissa (Kudamin kulmilla) ja ollut ihan tyytyväinen. Viimeksi asuin Kreuzbergissä Hermannplatzin kupeessa Best Western Euro-Hotel Berlinissä ja tuli tuokin osa mahtavaa kaupunkia tutummaksi, kuin pelkästään ohimennen nähtynä.
        Seuraavalla reissulla olen ajatellut asuinpaikaksi juuri tuota Alexin seutua ja olisi kivaa jos kertoisit matkasi jälkeen millainen tuo Agonin hotelli siellä oli. Sijainti aivan mahtava.


      • niinalissu
        niinalissu kirjoitti:

        Kaverit taisivat olla juuri tuossa hotellissa. Olivat tyytyväisiä - edullinen ja aamupala oli kuulemma ihan hyvä. Sijaintihan on kerrassaan loistava.

        Tämä se olikin:
        Hotel Arena am Alexanderplatz
        ei Agon...


      • MetroTram
        oldengine. kirjoitti:

        Tuo ainakin netistä löydetyistä kuvauksista kuulostaa ihan mukavalta. Aiemmilla Berliinin reissuilla olen muutamaan otteeseen asunut Agon Olivaer Apartissa (Kudamin kulmilla) ja ollut ihan tyytyväinen. Viimeksi asuin Kreuzbergissä Hermannplatzin kupeessa Best Western Euro-Hotel Berlinissä ja tuli tuokin osa mahtavaa kaupunkia tutummaksi, kuin pelkästään ohimennen nähtynä.
        Seuraavalla reissulla olen ajatellut asuinpaikaksi juuri tuota Alexin seutua ja olisi kivaa jos kertoisit matkasi jälkeen millainen tuo Agonin hotelli siellä oli. Sijainti aivan mahtava.

        Itse palasin juuri vähän aikaa sitten reissulta, jossa asuin Agon am Alexanderplatzissa.

        Huoneet, tai ainakin omalla kohdalla ennemminkin huoneistot, varsin siistejä ja tilavia, ja sijainti tosiaan hyvä, jos Alexin kulmille haluaa. Raitiovaunuilla pääsee käytännössä suoraan ovelta liikenteeseen, eli kävellä ei välttämättä tarvitse yhtään.

        Ihan hotellin lähiympäristö ei ole mitään erityisen viihtyisää, eli rumia kerrostaloja, ei juuri muuta. Hinnan ja laadun suhde oli hyvä, ei mitään valittamista, mutta en mitenkään erityisesti ihastunutkaan paikkaan. Seuraavalla reissulla kokeilen varmaan jotain toista hotellia.


      • Mollikoira

        Hotel Berlinissä huone oli 36 neliötä, joten ahdas se ei ollut.

        Aiemmalla kerralla huone oli 26 neliötä, mutta varustus oli parempi (business-huone).


      • Mats
        MetroTram kirjoitti:

        Itse palasin juuri vähän aikaa sitten reissulta, jossa asuin Agon am Alexanderplatzissa.

        Huoneet, tai ainakin omalla kohdalla ennemminkin huoneistot, varsin siistejä ja tilavia, ja sijainti tosiaan hyvä, jos Alexin kulmille haluaa. Raitiovaunuilla pääsee käytännössä suoraan ovelta liikenteeseen, eli kävellä ei välttämättä tarvitse yhtään.

        Ihan hotellin lähiympäristö ei ole mitään erityisen viihtyisää, eli rumia kerrostaloja, ei juuri muuta. Hinnan ja laadun suhde oli hyvä, ei mitään valittamista, mutta en mitenkään erityisesti ihastunutkaan paikkaan. Seuraavalla reissulla kokeilen varmaan jotain toista hotellia.

        Danke schön!
        Vastaa juuri sitä mielikuvaa mikä tuosta sijainnista ym. jo olikin.
        Eiköhän siinä tullut "oldengine"nkin kaipaamia tietoja. Anyways, hyvillä mielinhän tuonne voi majoittua. Hotelli/hostelli tarjonta on kyllä hulppeata ja on aivan makuasia missä kukin parhaiten viihtyy.
        Mutta nämä keskustelut kyllä valaisevat asiaa mukavasti. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2140
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      74
      1534
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1255
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe