Olisikohan lappeen Rannassa joku levykauppa, mistä saa mahdollisesti myös vähän vanhempaakin tuotantoa? Niin ja mielellään jos on joku, niin mistä mä löytäisin sen liikkeen.
Lappeenrannan levykaupat?
6
5908
Vastaukset
- suosittelen
Suosittelen ehdottomasti Antikvariaatti Sumaa. Tietysti divarista kun on kyse niin ei voi tietää mitä löytyy ja mitä ei. Tässä divarissa on kuitenkin laaja valikoima vanhoja/käytettyjä cd ja lp levyjä. Joukossa myös jonkinverran "uusia", siis ei käytössä olleita. Suma mainostaa myös, että varastosta löytyy c-kasetteja :) ei ku Sumaan tekemään löytöjä.
http://www.antikvariaattisuma.fi/- MMM
Levykauppa Levy-Musiikki, vanhempaa tuotantoa saa ainakin tilaamalla. Erinomaista palvelua, kauppa löytyy osoitteesta Kauppakatu 35 eli kävelykatu Oleksilta koukataan kauppakeskus Opriin menevään yhdyskäytävään ja siinä se jo onkin vasemmalla.
- palvelua
MMM kirjoitti:
Levykauppa Levy-Musiikki, vanhempaa tuotantoa saa ainakin tilaamalla. Erinomaista palvelua, kauppa löytyy osoitteesta Kauppakatu 35 eli kävelykatu Oleksilta koukataan kauppakeskus Opriin menevään yhdyskäytävään ja siinä se jo onkin vasemmalla.
Missään ei saa niin hyvää palvelua kuin Levy-musiikissa. Jos jotain ei ole niin se ollaan valmiita se hankkimaan, ja ystävällistä palvelua.
- minä vaan
MMM kirjoitti:
Levy-Musiikki on erittäin hyvä. Olen tilannut sieltä levyjä ja palvelu on hyvää. Mielestäni myös valikoimista on löytynyt yllättävän hyviä löytöjä mm.70 ja 80-luvun musiikkia.Suosittelen!
- Nettitilaaja
minä vaan kirjoitti:
Levy-Musiikki on erittäin hyvä. Olen tilannut sieltä levyjä ja palvelu on hyvää. Mielestäni myös valikoimista on löytynyt yllättävän hyviä löytöjä mm.70 ja 80-luvun musiikkia.Suosittelen!
Samat levyt ne tilaa netistä mitkä voisit itsekin tilata netin kautta pienellä vaivalla ja saat ne itse tilattuna ilman välityspalkkiota.
Perus levyliikkeenä ihan simppeli mutta jää armotta CDOM:n, Plys.Com:n ja jopa Anttilan Top Tenin jalkoihin. - kierrättäjä
Divareita kiertäneenä voin sanoa, että Lappeenrannan Suma on yksi koko valtakunnan parhaita levy/kirjadivareita. Käyttäkää ihmeessä hyväksenne kun tällainen helmi on omassa kaupungissamme. Hakkaa esim. pääkaupunkiseudun divarit 6 - 0.
Ja toinen Suman liike on ent. Tapulin kiinteistössä missä myös hyvä valikoima mm. vanhoja vinyylejä ja erilaisia roolipelejä kirjoista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174