Lappeenrannan levykaupat?

KustaaPenkki

Olisikohan lappeen Rannassa joku levykauppa, mistä saa mahdollisesti myös vähän vanhempaakin tuotantoa? Niin ja mielellään jos on joku, niin mistä mä löytäisin sen liikkeen.

6

5908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

Suosittelen ehdottomasti Antikvariaatti Sumaa. Tietysti divarista kun on kyse niin ei voi tietää mitä löytyy ja mitä ei. Tässä divarissa on kuitenkin laaja valikoima vanhoja/käytettyjä cd ja lp levyjä. Joukossa myös jonkinverran "uusia", siis ei käytössä olleita. Suma mainostaa myös, että varastosta löytyy c-kasetteja :) ei ku Sumaan tekemään löytöjä.

http://www.antikvariaattisuma.fi/

• MMM

Levykauppa Levy-Musiikki, vanhempaa tuotantoa saa ainakin tilaamalla. Erinomaista palvelua, kauppa löytyy osoitteesta Kauppakatu 35 eli kävelykatu Oleksilta koukataan kauppakeskus Opriin menevään yhdyskäytävään ja siinä se jo onkin vasemmalla.

• palvelua
        MMM kirjoitti:

Levykauppa Levy-Musiikki, vanhempaa tuotantoa saa ainakin tilaamalla. Erinomaista palvelua, kauppa löytyy osoitteesta Kauppakatu 35 eli kävelykatu Oleksilta koukataan kauppakeskus Opriin menevään yhdyskäytävään ja siinä se jo onkin vasemmalla.

Missään ei saa niin hyvää palvelua kuin Levy-musiikissa. Jos jotain ei ole niin se ollaan valmiita se hankkimaan, ja ystävällistä palvelua.

• minä vaan
        MMM kirjoitti:

Levy-Musiikki on erittäin hyvä. Olen tilannut sieltä levyjä ja palvelu on hyvää. Mielestäni myös valikoimista on löytynyt yllättävän hyviä löytöjä mm.70 ja 80-luvun musiikkia.Suosittelen!

• Nettitilaaja
        minä vaan kirjoitti:

Levy-Musiikki on erittäin hyvä. Olen tilannut sieltä levyjä ja palvelu on hyvää. Mielestäni myös valikoimista on löytynyt yllättävän hyviä löytöjä mm.70 ja 80-luvun musiikkia.Suosittelen!

Samat levyt ne tilaa netistä mitkä voisit itsekin tilata netin kautta pienellä vaivalla ja saat ne itse tilattuna ilman välityspalkkiota.

Perus levyliikkeenä ihan simppeli mutta jää armotta CDOM:n, Plys.Com:n ja jopa Anttilan Top Tenin jalkoihin.

• kierrättäjä

Divareita kiertäneenä voin sanoa, että Lappeenrannan Suma on yksi koko valtakunnan parhaita levy/kirjadivareita. Käyttäkää ihmeessä hyväksenne kun tällainen helmi on omassa kaupungissamme. Hakkaa esim. pääkaupunkiseudun divarit 6 - 0.
        Ja toinen Suman liike on ent. Tapulin kiinteistössä missä myös hyvä valikoima mm. vanhoja vinyylejä ja erilaisia roolipelejä kirjoista puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162