Ensinmäinen Humala

kokeilua

Elikkäs ikinä en ole ollut humalassa mutta nyt olisi tarkoitus sitäkin tuntemusta kokeilla. Muutaman kerran olen yhden kaljan ottanut mutta ei ikinä enempää. En todellakaan kaipaa mitään hirveätä krapulaa. Pääasia että ilalla tuntuu että jotain on otettu sillä tuo yksi kalja ei missään tunnu.

Itse ajattelin että 3 kaljaa riittäisi jos illan aikan juon. Entäs tuo juomis tahti? Jos juon ne vaikka 1-2h aikana niin ei kai aamulla ole krapulaa? Painoa on se 60kg ja rapiat.

En siis ole todellakaan hirveästi alkoholia käyttänyt. Ja niin sitä krapulaa en todellakaan kaipaa. Oisko tuo 3 kaljaa hyvä määrä?

10

2428

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla alaikäinen

kokeile aluksi ihan varovasti.3-4 pulloa ihan hyvä määrä ensialkuun.ainakin tiedät sitten sen vaikutuksen.tuon määrän saa juotua ihan helposti,kahdessa tunnissa,mutta jokainen juo omaan tahtiin.

• OOOOOOOOOO

Ei kyllä taida tuntua edes aloittelijalla humalana. Paitsi ehkä jos olet nainen. Viisi olutta 2-3 tuntiin pitäisi riittää. Ei tuosta viidestäkään oluesta krapulaa todennäköisesti tule, tai se riippuu paljon yksilöstä. Itselläni tulee jotain pieniä krapulan oireita mäyräkoirallisen jälkeen, mut joillain tulee jo muutamasta kaljasta. Ota kerralla viisi, niin ei tarvitse seuraavana päivänä kokeilla isommalla jos tuo kolme ei riittänytkään :)

• monesta muusta asiasta

Jos olet puolen litran siidereitä maistellut jo niin osta 6-pack (2 litraa) ja juo sitä ihan omaan tahtiisi, siis vaikka pullo tuntiin. Kyllä sen pitäisi tuntua. Ja krapulaa ei tule, lupaan sen.

• kaverin bileissä

4 lonkku pulloa ja pari bisseä. Se tuntui aika paljonkin-> sammuin lopulta. Tosin en ollut syönyt silloin mitään, painan 45 kiloa ja olen 15 tyttö...

• <Random>

Kun lopetat juomisen niin juuri ennen nukkumaan menoa syö 2-3 ruisleipää, johon laitat makkaraa ja juustoa. Sitten vielä juot 2-3 lasillista vettä päälle.

Sitten nukkumaan ja kun heräät niin krapulaa ei ole tai on niin lievä, että sitä hädin tuskin huomaa.

Usko vanhaa konkaria.

• kokeilua

Taidan sitten teidän ehdotuksien välistä ottaa sen 4 kaljaa. Tai sitten kolme. Pitää katsoa miltä tuntuu. Olen siis pari kertaa juonut tölkin kaljaa ja vähänaika sitten join 0.5 litraa siideriä. Siidenrin join jossain tunnissa tai vähän yli ja tuli siitäkin jo ehkä vähän kummallinen olo kun yksin join ennen nukkumaan menoa. Ehkä joitan pelkotiloja tai tälleen mutta ei mitenkää hirveästi.

• Toinen konkari.

Varmin konsti hankkia krapula on juoda viunaa syömättä mitään, edes lopuksi ennen koisimista.
        Sattuneesta syystä olen juopotellut venäläisten kanssa vuosikymmenten mittaan.
        Venäläinen pultsarikaan ei juo votkaa ilman ruisleipää.
        Kun juomisen ohessa koko ajan napostelee jotain ravitsevaa, niin kovaa krapulaa ei tule.

• viiden tähden juoppo
        Toinen konkari. kirjoitti:

Varmin konsti hankkia krapula on juoda viunaa syömättä mitään, edes lopuksi ennen koisimista.
        Sattuneesta syystä olen juopotellut venäläisten kanssa vuosikymmenten mittaan.
        Venäläinen pultsarikaan ei juo votkaa ilman ruisleipää.
        Kun juomisen ohessa koko ajan napostelee jotain ravitsevaa, niin kovaa krapulaa ei tule.

alkoholi laittaa elimistön neste ja suolatasapainon sekaisin. suolat ja nesteet lähtee kehosta kusen mukana pois. riittää kun syö vaikka muutaman palan ruisleipää ja muutaman lasin vettä päälle ryyppäämisen yhteydessä niin krapulan voimakkuus laskee puoleen.

• .................

Oli eka kerta join 10kaljaa painoin sillo n.60kg mutta ei ollu rapulaa

• eka känni

Eka kertaa humalassa eilen ja ois vaan pitäny käydä lukemas täällä ensin. Söin karkkia sitten alotin juomaan ja sitte en syönykkää koko iltana muuta ku mokkapalan ja yritin väkisin vääntää pastaa alas, vaikei yhtää tehny mieli, ku joku sitte vihjas että kannattaa syödä. No illalla söin banskun ja yön mittaan oon heräilly ja käyny leipää napsimassa, silti hieman heikottaa :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      512
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      467
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe