Tampereen vapis

on turmeltu

Olen hyvin pettynyt ja surullinen.

Luin netissä miten Tampereen Vapaakirkko osallistuu piakkoin tilaisuuteen jossa on mukana menestysteologinen Voitonkeskus.

Aikaisemmin Vapis oli yhteistyössä Tampereen Helluntaiseurakunnan järjestämässä menestysteologi Gyu Peh kokouksessa.

Sokea paimen vie seurakuntansa menestysteologien raadeltaviksi, voi miten suurta on pimeys :(

Nukkuvatko seurakunnan vanhemmistoveljet, nukkuvatko seurakuntalaiset, miksi he eivät nouse vastustamaan seurakuntansa tuhoamista?

54

5871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoinen asioista

      Todella outo sävy ja ikävä viesti!
      Onko todella olemassa tällaista asennetta?
      Näillä kolmella srk:lla on ihan hyvät toimivat suhteet keskenään.
      Esim. Pirkkalassa kaikki kolme seurakuntaa toimivat yhdessä
      nimellä Pirkkalan Kristityt Yhdessä (siis ihan virallisesti)
      Tampereella nämä pastorit tuntevat toisiaan ja niillä on hyvät välit.
      Olisi kyllä aika lopettaa kaiken arvostelemisen ja pahan puhumisen -
      todella typerää ja ala-arvoista touhua.

      • kristillinen

        Tässä on se suuri vaikeus, ettei tuo Voitonkeskus kuulu kristillisiin seurakuntiin vaan on opiltaan menestysteologinen ja lasketaan samaan joukkoon kuuluvaksi kuin Mormonit ja Jehovantodistajatkin.

        Sellaisten lahkojen kanssa ei ole lupa raamatun mukaan veljeillä, sillä raamattu sanoo selvästi, Harhaoppista karta.

        Tiituksen kirje
        3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        3:11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

        Sellaiset seurakunnat jotka veljeilevät Jehovantodistajien ja Mormonien ja menestysteologien kanssa, ovat sokeiden ja eksytettyjen paimenten toimesta, johdettu pois puhtaasta evankeliumin opista ja Jeesuksesta Kristuksesta.


      • Tietoinen asiasta
        kristillinen kirjoitti:

        Tässä on se suuri vaikeus, ettei tuo Voitonkeskus kuulu kristillisiin seurakuntiin vaan on opiltaan menestysteologinen ja lasketaan samaan joukkoon kuuluvaksi kuin Mormonit ja Jehovantodistajatkin.

        Sellaisten lahkojen kanssa ei ole lupa raamatun mukaan veljeillä, sillä raamattu sanoo selvästi, Harhaoppista karta.

        Tiituksen kirje
        3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        3:11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

        Sellaiset seurakunnat jotka veljeilevät Jehovantodistajien ja Mormonien ja menestysteologien kanssa, ovat sokeiden ja eksytettyjen paimenten toimesta, johdettu pois puhtaasta evankeliumin opista ja Jeesuksesta Kristuksesta.

        Olet ilmeisesti joutunut itse väärien tietojen ja valheiden uhriksi.
        Tuo seurakunta on itse asiassa karismaattinen helluntaiseurakunta.
        Sen verran olen tietoinen tämän seurakunnan toiminnasta,
        että se julistaa Jeesuksen täytetyn työn riittävyyttä ja armon evankeliumia.
        Olin kerran kuuntelemassa kun sunnuntaisaarnan aihe oli "Jeesuksen veren voima".
        Erittäin raikasta ja hoitavaa perusevankeliumia.
        Kaukana jostain lakihenkisyydestä ja uskonnollisuudesta.
        Olen myös kuunnellut radio-ohjelmia - samaa yksinkertaista uuden liiton sanomaa.


      • esille
        Tietoinen asiasta kirjoitti:

        Olet ilmeisesti joutunut itse väärien tietojen ja valheiden uhriksi.
        Tuo seurakunta on itse asiassa karismaattinen helluntaiseurakunta.
        Sen verran olen tietoinen tämän seurakunnan toiminnasta,
        että se julistaa Jeesuksen täytetyn työn riittävyyttä ja armon evankeliumia.
        Olin kerran kuuntelemassa kun sunnuntaisaarnan aihe oli "Jeesuksen veren voima".
        Erittäin raikasta ja hoitavaa perusevankeliumia.
        Kaukana jostain lakihenkisyydestä ja uskonnollisuudesta.
        Olen myös kuunnellut radio-ohjelmia - samaa yksinkertaista uuden liiton sanomaa.

        " Olet ilmeisesti joutunut itse väärien tietojen ja valheiden uhriksi."

        ----Uskon siihen, mitä Veikko Manninen on aiheesta opettanut, uskon myös siihen mitä Matti Villikka ja David Wilkerson on tuosta opettanut, uskon myös siihen mitä Matti Pyykkönen on aiheesta opettanut ja kirjoittanut.



        "Tuo seurakunta on itse asiassa karismaattinen helluntaiseurakunta."

        ----Valhetta.

        ----2. Pie 2:1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.


        ----Joh 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.



        "Sen verran olen tietoinen tämän seurakunnan toiminnasta,
        että se julistaa Jeesuksen täytetyn työn riittävyyttä ja armon evankeliumia."

        ----Väärä tieto, kertoisit totuuden. Tuo seurakunta julistaa Kenneth Haginia, eikä mitään armon evankeliumia.



        "Olin kerran kuuntelemassa kun sunnuntaisaarnan aihe oli "Jeesuksen veren voima".
        Erittäin raikasta ja hoitavaa perusevankeliumia."

        ----Menestysteologia ei ole koskaan perusevankeliumia, vaan se on eksyttävä ja kadottava harhaoppi.



        "Kaukana jostain lakihenkisyydestä ja uskonnollisuudesta.
        Olen myös kuunnellut radio-ohjelmia - samaa yksinkertaista uuden liiton sanomaa. "


        ----Tuo on Kenneth Haginin evankeliumia, joka tekee siihen uskovista ahneita menestyjiä, jotka haukkuvat pöyhkeillen sairaat ja köyhät lyttyyn.


      • Tietoinen asiasta
        esille kirjoitti:

        " Olet ilmeisesti joutunut itse väärien tietojen ja valheiden uhriksi."

        ----Uskon siihen, mitä Veikko Manninen on aiheesta opettanut, uskon myös siihen mitä Matti Villikka ja David Wilkerson on tuosta opettanut, uskon myös siihen mitä Matti Pyykkönen on aiheesta opettanut ja kirjoittanut.



        "Tuo seurakunta on itse asiassa karismaattinen helluntaiseurakunta."

        ----Valhetta.

        ----2. Pie 2:1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.


        ----Joh 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.



        "Sen verran olen tietoinen tämän seurakunnan toiminnasta,
        että se julistaa Jeesuksen täytetyn työn riittävyyttä ja armon evankeliumia."

        ----Väärä tieto, kertoisit totuuden. Tuo seurakunta julistaa Kenneth Haginia, eikä mitään armon evankeliumia.



        "Olin kerran kuuntelemassa kun sunnuntaisaarnan aihe oli "Jeesuksen veren voima".
        Erittäin raikasta ja hoitavaa perusevankeliumia."

        ----Menestysteologia ei ole koskaan perusevankeliumia, vaan se on eksyttävä ja kadottava harhaoppi.



        "Kaukana jostain lakihenkisyydestä ja uskonnollisuudesta.
        Olen myös kuunnellut radio-ohjelmia - samaa yksinkertaista uuden liiton sanomaa. "


        ----Tuo on Kenneth Haginin evankeliumia, joka tekee siihen uskovista ahneita menestyjiä, jotka haukkuvat pöyhkeillen sairaat ja köyhät lyttyyn.

        Onpa todella vakava asenneongelma!
        Käy sääliksi sitä seurakuntaa missä tämä tyyppi on jäsenenä
        - voi veljet mikä "henki" tässä kaverissa.
        Peruslahkolainen, joka on aina "oikeassa"
        Taidan lopettaa nämä jutut tähän.


      • niin vain
        Tietoinen asiasta kirjoitti:

        Onpa todella vakava asenneongelma!
        Käy sääliksi sitä seurakuntaa missä tämä tyyppi on jäsenenä
        - voi veljet mikä "henki" tässä kaverissa.
        Peruslahkolainen, joka on aina "oikeassa"
        Taidan lopettaa nämä jutut tähän.

        Tee niin.

        Ei sun todellakaan kannata puolustella eksyttävää harhaoppia, jonka Helluntaiherätys on hylännyt talvipäivillään vuonna 1984.


      • ettäsilleestivaan
        Tietoinen asiasta kirjoitti:

        Onpa todella vakava asenneongelma!
        Käy sääliksi sitä seurakuntaa missä tämä tyyppi on jäsenenä
        - voi veljet mikä "henki" tässä kaverissa.
        Peruslahkolainen, joka on aina "oikeassa"
        Taidan lopettaa nämä jutut tähän.

        Nettimaailma on täynnä näitä besserwissereitä, jotka eivät tule edes itsensä kanssa toimeen.


    • tuohitorvi

      ... ja päästää väärät henget Jumalan seurakuntiin.

      ELLEI PAIMENET VALVO JA VAROITA!

      Paha hedelmä alkaa näkyä jo koko Suomessa ja koko Siionissa. Hengellinen selkärankaisuus on muuttunut nöyristelyksi ja puhuaan rakkaudesta, vaikka myydään totuudet ja siten annetaan aivan kuin singlaali, että oikeassahan "nekin" ovat.

      Kuka enää julistaa parannusta harhaopetuksista tosissaan, ei väitetä Jumalan laumasta. Surullista, mutta liian totta.

      Kyllä tällä palstoilla näitä harhaopiin jumähtäneitä selittäjä-seppoja riittää.

      Mutta, Pyhä Henki UT:ssa hyökkäsi apostolien kautta aina niitä vastaan, jotka tulivat raatelemaan seurakuntaa ja sen terveitä opetuksia.

      Väittääkö, nämä tämän ajan palkkapaimenet Jumalan seurakunnan puhtautta ja pyhyyttä?

      Puhutko sinä aina vain mieluisia?
      Paavali oli Jumalan palvelija:

      "Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu...

      ... Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija...

      ... Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut." Gal.1:6-12

    • Kaukana vapiksesta

      Tampereen vapis on täysjäsen ekumeenisessa liikkeessä. Muuta tietoa ei tarvitakaan.
      Tiedämme sen olevan harhahengen johtama liike.

      • capiche

        Jeesuksen rukous:
        "Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut."

        Sinä taas huudat "harhaoppia", kun kirkkojen ja seurakuntien edustajat keskustelevat keskenään. Etkö huomaa millaisessa harhassa itse olet?

        Kirkot ja seurakunnat eivät tule koskaan olemaan opista täysin samaa mieltä. Mutta olen henkilökohtaisesti mieluummin siinä porukassa, joka edes yrittää ottaa askelia yhteyden suuntaan. Koska se on Jeesuksen mielen mukaista toimintaa.


    • Paikkakunnallemuuttanut

      Mikä on Tampereen Vapaakirkon tila tänään?

    • Tampere11

      Nyt on asiaa liikkeellä,kerrankin alkaa,oikea totuus tulemaan julkisuuteen.Nämä "Taivaan tytöt ja miehet" On suurin uhka ja peloite vanhuksille.Omaiset ja kaikki läheiset,naapurit ja oikeat tuttavat.Ajakaa nämä "Taivaan rahastajat huut hemmettiin,mikäli huomaatte että.Vaikka naapurissanne on vanus,yksin tai kaksin.Jos alkaa näitä,outoja vieraita pyörimään nurkissa.Käskekää painua pois ja sanokaa,että soitatte poliisin ja sosiaali viranomaiset,Ovien ja rappukäytävien,ovikellon soittajille,kysymys."Millä asialla liikutte?".Olen itse häätänyt helvettiin näitä saatanan,huijareita lehtinippujensa kanssa.Ei ole sen jälkee näkynyt,kun naapuria alkoi ns,tuttavallisesti auttelemaan,pari kertaa ja sitten sanoin."Nyt tulee seuraavaksi Poliisi" Eipä näkynyt enää näitä."Taivaan sisaria" Katsoin myös tuon googlen,tuosta "Kuumasta Linjasta taivaaseen" On Todella törkeää!! Lähimmäiset Herätkää!!! Suojelkaa vanhuksia,vaikka ette edes olisi omaisia,tämä sakki joutaa telkien taakse.

    • yksiuskova

      Suomen Vapaakirkko on mukana Suomen ekumeenisessa neuvostossa. Ekumeeninen neuvosto on saatanan operaatio. Raamattu varoittaa tästä eksytyksestä. Maailmanlaajuisesti katolinen kirkko johtaa ekumeniaa. Siinä ei tule olla mukana. Kun tämä eksytys pajastui minulle, lähdin pois seurakunnasta, joka on mukana ekumeniassa. Uskovalla ei tule olla osallisuutta harhaoppien kanssa. Jos on mukana ekumeniassa ja käy seurakunnassa, joka kuuluu ekumeniaan, on osallinen heidänkin synneistään. Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan. Erotkaa siis sellaisista seurakunnista, jotka ovat ekumeenisessa neuvostossa mukana tai tulevat ekumeniaa millään muulla tavalla. Kannattaa uskoa Jumalan Sana ja Jumalan varoitukset. Seuratkaa Jeesusta, ei ihmisiä. Tutkikaa Raamattua ja pysykää Jumalan Sanassa.

      • Mitähän ihmeen pahaa on siinä, että tehdään yhteistyötä (=ekumeniaa) muiden uskovien kanssa? Rukoilihan Jeesuskin, "että he yhtä olisivat". Olisiko mielestäsi parempi, ettei uskonyhteisö tekisi yhteistyötä kenenkään muun kanssa eli käytännössä siis pitäisi itseään "ainoana oikeana yhteisönä". Näiden yhteisöjen (esim. Jehovan todistajien) ongelmista on saanut lukea riittämiin.

        Ja mitä hyvää siitä seuraisi yksilöuskovan kannalta, jos kaikki uskovat noudattaisivat neuvoasi, ja eroaisivat näistä ekumeniaa (=uskovien yhteyttä) kannattavista yhteisöistä? Missä he saisivat hyvää Raamatunopetusta, rakentuisivat yhteisestä uskosta muiden uskovien kanssa ja palvelisivat saamiensa lahjojen mukaan? Hyvin pian muodostuisi entistä suurempi joukko itseään "ainoina oikeina uskovina pitäviä", katkeroituneita ihmisiä.


      • yksiuskova
        Tipale kirjoitti:

        Mitähän ihmeen pahaa on siinä, että tehdään yhteistyötä (=ekumeniaa) muiden uskovien kanssa? Rukoilihan Jeesuskin, "että he yhtä olisivat". Olisiko mielestäsi parempi, ettei uskonyhteisö tekisi yhteistyötä kenenkään muun kanssa eli käytännössä siis pitäisi itseään "ainoana oikeana yhteisönä". Näiden yhteisöjen (esim. Jehovan todistajien) ongelmista on saanut lukea riittämiin.

        Ja mitä hyvää siitä seuraisi yksilöuskovan kannalta, jos kaikki uskovat noudattaisivat neuvoasi, ja eroaisivat näistä ekumeniaa (=uskovien yhteyttä) kannattavista yhteisöistä? Missä he saisivat hyvää Raamatunopetusta, rakentuisivat yhteisestä uskosta muiden uskovien kanssa ja palvelisivat saamiensa lahjojen mukaan? Hyvin pian muodostuisi entistä suurempi joukko itseään "ainoina oikeina uskovina pitäviä", katkeroituneita ihmisiä.

        Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
        14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

        2. Kor. 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

        Ilm. 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
        5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.


      • yksiuskova
        Tipale kirjoitti:

        Mitähän ihmeen pahaa on siinä, että tehdään yhteistyötä (=ekumeniaa) muiden uskovien kanssa? Rukoilihan Jeesuskin, "että he yhtä olisivat". Olisiko mielestäsi parempi, ettei uskonyhteisö tekisi yhteistyötä kenenkään muun kanssa eli käytännössä siis pitäisi itseään "ainoana oikeana yhteisönä". Näiden yhteisöjen (esim. Jehovan todistajien) ongelmista on saanut lukea riittämiin.

        Ja mitä hyvää siitä seuraisi yksilöuskovan kannalta, jos kaikki uskovat noudattaisivat neuvoasi, ja eroaisivat näistä ekumeniaa (=uskovien yhteyttä) kannattavista yhteisöistä? Missä he saisivat hyvää Raamatunopetusta, rakentuisivat yhteisestä uskosta muiden uskovien kanssa ja palvelisivat saamiensa lahjojen mukaan? Hyvin pian muodostuisi entistä suurempi joukko itseään "ainoina oikeina uskovina pitäviä", katkeroituneita ihmisiä.

        Tit. 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

        Ef. 5:11 älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.


      • MCBadboys
        Tipale kirjoitti:

        Mitähän ihmeen pahaa on siinä, että tehdään yhteistyötä (=ekumeniaa) muiden uskovien kanssa? Rukoilihan Jeesuskin, "että he yhtä olisivat". Olisiko mielestäsi parempi, ettei uskonyhteisö tekisi yhteistyötä kenenkään muun kanssa eli käytännössä siis pitäisi itseään "ainoana oikeana yhteisönä". Näiden yhteisöjen (esim. Jehovan todistajien) ongelmista on saanut lukea riittämiin.

        Ja mitä hyvää siitä seuraisi yksilöuskovan kannalta, jos kaikki uskovat noudattaisivat neuvoasi, ja eroaisivat näistä ekumeniaa (=uskovien yhteyttä) kannattavista yhteisöistä? Missä he saisivat hyvää Raamatunopetusta, rakentuisivat yhteisestä uskosta muiden uskovien kanssa ja palvelisivat saamiensa lahjojen mukaan? Hyvin pian muodostuisi entistä suurempi joukko itseään "ainoina oikeina uskovina pitäviä", katkeroituneita ihmisiä.

        Teidän kannattaisi oikeasti NYT pitää hyvinkin matalaa profiilia ja ei ole hyvät ajat tulossa. Se asia selvinnee pian ja ihan tulee isoja vaikeuksia joillekin teidän perkeleen touhuillenne kannattaisi oikeasti NYT pitää turpa kiinni ja pysyä luolassaan NYT On pirut ja todella pahat "pojat Liikkeellä. Pikku linnut laulaa kaikenlaisista.


      • capiche
        yksiuskova kirjoitti:

        Tit. 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

        Ef. 5:11 älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.

        Jos Jeesuksen rukouksen mukaan toimiminen (pyrkiminen yhteyteen) on mielestäsi harhaoppia, niin kuinka voit kutsua itseäsi kristityksi. Et sitä paitsi edes tiedä mitä ekumenia on, levittelet vain täällä tietämättömyyttä ja ennakkoluulojasi.

        Raamatun mukaan eriseuraisuus ja lahkohenki ovat lihan hedelmiä. Niille rakennetaan pahimmat harhaopit. Pirukin osaa lukea raamattua. Mutta pirun evankeliumin tunnnistaa aina hedelmistä: rakkaudettomuudesta ja eriseuraisuudesta. Se on Jeesuksen rakkauden ja yhteyden evankeliumin vastakohta.


    • PasiToivonen

      Hanki pari orjaa ja usko litteään Maahan.

    • Rahaasaapankista

      Siunaus tulee Jumalalta tai sitten ei. Ihmiset tulee maailmalta tai sitten lähtee.

    • iouytrfg

      Jokaisella hihhulilla on omasta mielestään se oikea lahko. Rikoksia ne tekevät kaikki ja kasvattavat psykopaattisia johtajia jotka orjuuttavat jopa lapset ja tuhoavat näiden elämän. Pääkirkossamme on paljon vapaamuurari-johtajia jotka tekevät rikoksia ja järjestöä pidetään maailmalla yleisesti saatananpalvontajärjestönsä. Katolinen kirkko jää jatkuvasti kiinni suuren luokan rikoksista ja pedofiliasta. Kristinuskossa ei ole mitään hyvää, se korruptoitui viimeistään 300-luvulla kun roomalaiset omivat uskonnon itselleen ja laativat sille opin. Sen jälkeen on ollut pelkkää vääristelyä, salaamista ja orjuuttamista. Vain ateistiin voi enää luottaa. Voi uskovainenkin olla, kunhan ei kuulu mihinkään uskonnolliseen järjestöön eikä ole kenenkään ohjailtavissa, pitää vaan uskonnon omana tietonaan. Yhteisöihin liitytään rikollisuuden ja etuoikeuksien eli helpon rahan toivossa.

      • JeesusOnHerra_

        No itselläni ei ole tällä hetkellä mitään seurakuntaa, jossa käyn. Kuulun maailmanlaajuiseen Kristuksen seurakuntaan, joka ei katso paikkaa. En mene paikkoihin, joissa opetetaan väärää evankeliumia, kuten esim. katolisessa kirkossa tai ev.lut.kirkossa tai monissa muissa paikoissa. Jos Herra ohjaa johonkin seurakuntaan, tietysti menen kuulemaan Jumalan Sanan opetusta. Mutta en mene minnekään minne Herra ei ohjaa. Tällä hetkellä en siis käy missään seurakunnassa. Mutta opetusta saan muutakin kautta ja tutkin itse Raamattua päivittäin ja seuraan Jeesusta.

        Jeesuksen tie on kapea tie ja harva löytää elämään. Ei siis ole yllätys, että on kaikenlaista väärää joka paikassa.

        Ei kukaan kuka Jeesusta seuraa tee pahaa muille. Jeesus käskee rakastamaan kaikkia Hänen rakkaudellaan, EI sotimaan, tappelemaan tai tekemään mitään muuta pahaa. Raamatussa on kielletty lahkot ja eriseuraisuus. Esim. ev.lut.kirkko on lahko, samoin katolinen kirkko. Ja moni muu paikka. Monissa paikoissa saarnataan toista "evankeliumia" ja toista "Jeesusta", ei Herraa Jeesusta Kristusta ja Hänen evankeliumiaan. Raamattu varoittaa luopumuksesta. Kristillisissä piireissä on meneillään suuria eksytyksiä, kuten koko maailmassa.

        Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
        14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.


    • Kulkijavaan

      Se on totta että Jumala on armollinen mutta hän on myös ankara.
      Eikä hän muuta sanaansa yhdenkään miehen naisen tai lapsen tähden.
      Jeesus vaatii meiltä jokaiselta pyhyyttä.

    • SokeatPaimenet

      Raamatussa kerrotaan, että ne eksyvät, jotka eivät ole uskoneet totuutta vaan mielistyneet vääryyteen.

      2.Tess.

      7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
      8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
      9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
      11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

    • Hoitajansydän

      Olen nyt vuosia seurannut työni ohella,näiden ns,pyhääsanaa ja tukea antavien.Sisarten ja veljien toimintaa.Näen lähes päivittäin,miten nämä uskon ja toivon tuojat,käyvät päivittäin röyhkeämmäksi.He jopa hyökkäävät vanhusten hoitopaikkoihin ja asettavat hoitajat ja virkaatekevät tahot,kyseenalaiseksi.Itse olen ollut vanhusten,myös veteraanien hoitajana,yli 18v,Tämä uskonjakaminen on tullut jo vuosia,todella suureksi bisnekseksi.Meidän jotka hoitavat näitä vanhuksia onneksi.On nyt alkanut viranomaiset tutkimaan näitä,"Palveluja ja hyvää henkeä luovia tapaamisia" Hoitokodeissa ja niiden osalta,jotka asuvat kodeissaan.Totuus on että vain ne,vanhukset joilla on rahaa ja ei mitään valvontaa.Joutuvat näiden "Sisarten ja veljien" Uhreiksi vääjäämättä.Nyt on siis tämä bisnes mennyt jo niin röyhkeäksi,että näiden toiminta on pankkien ja poliisin asettaman tutkinnan alaista toimintaa.Usko ei ole paha asia,Petos ja kiskonta,sekä uhkailu,pelottelu,ovat henkistä väkivaltaa ja petos ja huijaus,ovat määritelty rikoslaissa.Hyvä että on viranomaistahoja jotka ovat nyt,aloittaneet tehostetun tutkinnan.

      • capiche

        Turhaa höpinää. Suomen testamenttilainsäädännön mukaan vajaakuntoisen tekemä testamentti edes päde. Testamentti on tehtävä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Ja kahden todistajan on todistettava, että testamentin tekijä tietää mitä tekee. Ikä ei sinänsä vähennä kenenkään oikeustoimikelpoisuutta, ellei dementiaa ole tai esim. vahvan lääkitys vaikuta päätöksentekokykyyn.

        Jos täysjärkinen vanhus haluaa testamentata omaisuuttaan tärkeänä pitämäänsä tarkoitukseen, niin se ei todellakaan kuulu kenellekään. Jokainen saa käyttää omat rahansa elinaikanaan ihan niin kuin haluaa - antoi sitten seurakunnalle tai vaikka kulkukissojen kodille.

        Vanhuksilla on myös uskonnonvapaus. Heillä on täysi oikeus saada tukea elämänsä loppuaikoina uskonsisariltaan tai veljiltään. Hoitohenkilökunnan kannattaa keskittyä tekemään sitä mikä on heidän tehtävänsä ja antaa läheisten ja ystävien hoitaa oma tehtävänsä.


      • Hoitajansydän

        Höpö höpö itsellesi. Tiedän kyllä mitä olette auttaneet ja mikä on totuus. Onneksi teidän touhunne on nyt loppu. Äläkä kirjoita mitään. Että teidän touhunne On rehellisestä. Oikeudessa tavataan. Tiedän kuka olet ja paljon muutakin. Me hoidamme työmme ja maksamme veromme.Toisin kuin te. Huijaatte vanhuksia joilla on dementtia dignoosi joten asia Selvinnee sinulle pian ja ihan tulee isoja vaikeuksia ja ihan todella isoja.


      • Myytävänävarajeesus
        capiche kirjoitti:

        Turhaa höpinää. Suomen testamenttilainsäädännön mukaan vajaakuntoisen tekemä testamentti edes päde. Testamentti on tehtävä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Ja kahden todistajan on todistettava, että testamentin tekijä tietää mitä tekee. Ikä ei sinänsä vähennä kenenkään oikeustoimikelpoisuutta, ellei dementiaa ole tai esim. vahvan lääkitys vaikuta päätöksentekokykyyn.

        Jos täysjärkinen vanhus haluaa testamentata omaisuuttaan tärkeänä pitämäänsä tarkoitukseen, niin se ei todellakaan kuulu kenellekään. Jokainen saa käyttää omat rahansa elinaikanaan ihan niin kuin haluaa - antoi sitten seurakunnalle tai vaikka kulkukissojen kodille.

        Vanhuksilla on myös uskonnonvapaus. Heillä on täysi oikeus saada tukea elämänsä loppuaikoina uskonsisariltaan tai veljiltään. Hoitohenkilökunnan kannattaa keskittyä tekemään sitä mikä on heidän tehtävänsä ja antaa läheisten ja ystävien hoitaa oma tehtävänsä.

        Tässäkin paljastuu perimmäinen tarkoitus. Rahat pois vanhuksilta.Törkeää saatanan kirkkoon ja epäuskovaiset Jeesus oy kusettajat. Ennemmin todella kulkukissoille kuin teidän perkeleiden taskuihin. Saatanan nilviäinen. Toivon sydämestäni että saat sen mitä kaivat omaa kuoppaasi ja uppoat nilviäinen omaan paiskasi. Vittu kun et edes tiedä laista mitään. Kirjoitat täyttä paskaa hyppää paskakaivoon perkeleen huijari


      • Kulkukissakujalta
        capiche kirjoitti:

        Turhaa höpinää. Suomen testamenttilainsäädännön mukaan vajaakuntoisen tekemä testamentti edes päde. Testamentti on tehtävä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Ja kahden todistajan on todistettava, että testamentin tekijä tietää mitä tekee. Ikä ei sinänsä vähennä kenenkään oikeustoimikelpoisuutta, ellei dementiaa ole tai esim. vahvan lääkitys vaikuta päätöksentekokykyyn.

        Jos täysjärkinen vanhus haluaa testamentata omaisuuttaan tärkeänä pitämäänsä tarkoitukseen, niin se ei todellakaan kuulu kenellekään. Jokainen saa käyttää omat rahansa elinaikanaan ihan niin kuin haluaa - antoi sitten seurakunnalle tai vaikka kulkukissojen kodille.

        Vanhuksilla on myös uskonnonvapaus. Heillä on täysi oikeus saada tukea elämänsä loppuaikoina uskonsisariltaan tai veljiltään. Hoitohenkilökunnan kannattaa keskittyä tekemään sitä mikä on heidän tehtävänsä ja antaa läheisten ja ystävien hoitaa oma tehtävänsä.

        No On todella törkeää tämä joka tätä testamentti lakia kommentoi.Ei ole mitään salatiedettä miten on huijattu vanhuksia testamentti asioissa. Niin ja juridisesti se pitäisi mennä noin. Mutta mikäli löytyykin joitain mikä. Rasittaa testamenttia. Se on sitten rikos ja siinä kohtaa tulee poliisi kuvioihin. Juu että tuo laki on vain siinä tapauksessa voimassa. Mikäli ei ole mitään vilppiä.Eli älkää vaan uskoko tuohon. Kyllä näitä vanhuksia on paljonkin kävellytetty pankkeihin. Mutta kun asioita On alettu tutkimanaan. On myös pankkia kusetettu.Eli huu haa tämä kirjoittaja on ilmeiseti samaa seurakuntaa ja kusettaja "Jumalan poika/ sisar. Kannattaa siis ottaa selvää asioista ennen ei kannata nuolaista kuin tipahtaa kulkukissoille joka taidat myös itse olla ja ennen vaikka niille kissoille kuin huijareille


      • hunter1
        capiche kirjoitti:

        Turhaa höpinää. Suomen testamenttilainsäädännön mukaan vajaakuntoisen tekemä testamentti edes päde. Testamentti on tehtävä hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Ja kahden todistajan on todistettava, että testamentin tekijä tietää mitä tekee. Ikä ei sinänsä vähennä kenenkään oikeustoimikelpoisuutta, ellei dementiaa ole tai esim. vahvan lääkitys vaikuta päätöksentekokykyyn.

        Jos täysjärkinen vanhus haluaa testamentata omaisuuttaan tärkeänä pitämäänsä tarkoitukseen, niin se ei todellakaan kuulu kenellekään. Jokainen saa käyttää omat rahansa elinaikanaan ihan niin kuin haluaa - antoi sitten seurakunnalle tai vaikka kulkukissojen kodille.

        Vanhuksilla on myös uskonnonvapaus. Heillä on täysi oikeus saada tukea elämänsä loppuaikoina uskonsisariltaan tai veljiltään. Hoitohenkilökunnan kannattaa keskittyä tekemään sitä mikä on heidän tehtävänsä ja antaa läheisten ja ystävien hoitaa oma tehtävänsä.

        Samoin nyt on pakko kommenntoida tällekkin "Nimimerkille" Juu olet oikeassa,mitäs tuumaat sellaisesta,kun olet näköjään kirjoituksestasi päätellen."Rehellinen uskovainen "Hyvä lammas" Saako tehdä petoksia ja huijata testamentteja??? sinun kannattaa myös,nyt vaieta ja olla hyvin hiljaa kolossasi.Pers reikä,,,,Kiinni jäitte koko enkelikuoro,,,,Tulikos "Etiketti virhe"???? Voi,voi,,,Sinullekkin."Lainoppinut" Pelle.


    • mustaenkelitulee

      Nämä kusettajat eivät tiedä,miten "Hauskaa heillä tulee olemaan" Pian on jotain muuta kuin taivas edessä.Se on maanpäällinen Helvetti."Jäljet kuumenee ja illat pimenee" On tulossa paljon ihmeellisiä yllätyksiä."Ennen kuin huomaakaan,,,,,,,,,,"

      • RikosnimikkeetTäyttymäs

        Ken tietää yllä textanneen uhkailijan?


      • Toisenhoitajansydän

        Mikä uhkaus ja kenenhän rikosnimike on jo täyttynyt.Alkaako olla ehkä hyvinkin kuumat jäljet ja taitaa olla myöhäistä yrittää peitellä jälkiään.Turha rypistää kun on jo housuissa


      • Tääontosi
        RikosnimikkeetTäyttymäs kirjoitti:

        Ken tietää yllä textanneen uhkailijan?

        Hah hah...Missä se rikos nimike on ja sen verran On myös rikoslakia ja sosiaalisen median lakia tiedossa.Että nykyään on mm google ja paljon muitakin median sivuja olemassa jossa voi ihan laillisesti ja ihan nimellä kertoa.Mitä tahansa. Kuten tuolla joku On myös kommentoinut. Jos ei ole muuta kuin kommentti. Taitaapi olla niin. Että saattaa mennä hommat väärinpäin kun vaikuttaa siltä. "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.Kun täällä on nyt kiivas keskustelu jo ihan hoitajien ja jonkin lahkon testamenttia jahtaavan tahtojen välinen keskustelu.Tuohan on ihan julkista tietoa. Että nämä helvetin uskonlahkot rosvoavat vanhusten rahat. Perkeleen kieroiliat. Linnaan koko sakki ai niin. Eikos teillä ole ne enkelit ja se päällikkö joka tuomitsee. Vai oletko tehnyt jonkin rikoksen. Kun omatunto painaa. Ei sen ihmisen ole ikinä tarvetta pelätä. Jos ei ole tehnyt mitään vääryyttä.Jos on" puhtaat jauhot pusissa mee ihmeessä tekeen ilmoitus viranomaisille" Siellä ne asiat selviävät. Ihan myös miksi löysät itsesi uhatuksi ja miksi löydät itsesi.


      • Amurinpoikiaparikin
        RikosnimikkeetTäyttymäs kirjoitti:

        Ken tietää yllä textanneen uhkailijan?

        "Mikäs tätä "RikosnimikkeetTäyttymäs" Peloittaa....olen seurannut mielenkiinnolla tätä sivustoa.Täällä on toisiaan näköjään paljastumassa jokin huijaus ja ei tarvitse olla. Mikään nero kun tuttuja nimiä löytyy täältä. Itse olen nämä ko.Henkilöt tavannut ja ollut ihan tilaisuuksissa missä nämä. 'Nais henkilöt ovat myös olleet Sain ihan virallisen kutsun todistamaan heidän touhutaan.En todella ole enää koskaan missään tekemisissä näiden vapaakirkon edustajien kanssa.tilanteeni oli silloin henkilökohtainen kriisi.Silloin näin ja todistettavasti myös tiedän pari faktaa juttua.Pian on edessä näillä "Enkeleillä ja herran paimenilla toiset paikat. Että juu se rikosnimike on täyttynyt ajat sitten. PIAN ON JULKISUUS EDESSÄNNE. Heh....VITUTTAAKO KUN JÄÄTTE KIINNI.....Perkeleen Huijarit.Tavataan oikeus salissa...Niin varmaan muistattekin kuka olen
        Kun aikanaan tavattiin .Nyt saatte kuulla siis meitä on muutama muukin. Ettäkö ketä??? No se selvinnee pian. Voi voi ei auta enää selitykset ja rukous ym palvelut...


      • lonelyrider111
        RikosnimikkeetTäyttymäs kirjoitti:

        Ken tietää yllä textanneen uhkailijan?

        Vastaus sinulle nimimerkki "RikosnimikkeetTäyttymäs"Kannattaa korjata tuo "Nimerkkisi" Varmaan aika äkkiä.Nimimerkiksesi suosittelen sinulle."Rikosnimikkeesi on Jo Täyttynyt"Eipä siinä mitään,,,Tässä elämässä kun,ei kaikki Petokset ja vilpit ihan,aina onnistu.Huh,huh,,,Hattu taitaa pyöriä päässä,,sekä varmaan on,sellainen,ns,kuin laulussa."Tää on uneton yö,joka tyhjät toiveet sisältä syö.Ei helli vaan korville lyö,tää ei ollutkaan "tuhansien erurojen työ".!!! Saatanan makasiini rotta,tai mikä lie Loismato lienetkin,no se selvinnee pian.Hienoa oli seurata,mitä täällä teistä iilimadoista,muut ihmisetkin kirjoittelee.Nyt loppu Leikki,totesi hippa Heikki.


    • Pyövelitulee

      Pian "Tulee myrsky joka nousee yhtä varmaan kuin aurinko joka päiväksi" ja jos itse olisin näiden "Paimenten" joukossa. Lähtisin ja sitten äkkiä ja kauas.Tuon lammaslauman jäsenyys On todella hmm..riskialtista joillekkin hyvin pian ....En todella käsitä onko mitään. "Muuta vaistoa kuin huijata" Taitaa olla itsesuojeluvaisto kadonnut..... Ei mitään kuin kädet ristiin niin kauan kun on enää aikaa. "Voi herran tähden "😎

      • typerääuhoamista

        Ei kovin tervehenkiseltä uskolta kuulosta tämäkään.


    • Opettelelakia

      Mikali uhkaus kohdistuu nimettyyn henkilöön.Tahi on niemellä mainittu. Yksityinen henkilö. Voidaan tuomita sakkorankaistukseen. Syytteen nostamisen ja sen harkitsemiseen. Ei riitä että olettaa. Julkisten keskustelupalstojen kirjoituksissa olevan henkilökohtainen kirjoittelu.Väärä ilmianto on kyllä rikos.

    • Kukas nykyjään on tampereen vapiksen paimen ja ketä muita pastoreitaa/työntekijöitä siä on?

    • 1958...1

      Onko voitonkeskus nykyinen Tampereen kristillinen yhteisö?

    • Mansessatuuleepian

      VAROITUS TAMPEREEN VAPAASEURAKUNNAN HUIJARIT PESII SEURAKUNNAN SUOJISSA.!!!!
      Nämä "taivaan tyttäret ja veljet" Ovat todella törkeää rosvosakkia.!!! Kuten suomen vapaakirkon edustaja On nyt tietoinen että käärmeitä On taas poistettava tuosta seurakunnasta.TE KÄÄRMEET JOIDEN OMATUNTO KOLKUTTAA. Saatte pian huomata miten teidän touhunne loppuu.

    • Katoskatoskusetus

      Mikäs helvetin "Enkeleiden" Kaarti täällä pullistelee...Nämä kierot uskonnon jakajat helvetti vastuuseen huijauksistaan. Joka On hyvinkin julkista tietoa.

    • tietoonjamuutakin

      Nimimerkille perintömeni ja capiche.Te Helvetin ketkut olette pian todella kusessa....... Heh,Hyvä näin.pii,paa,,,,,ja heisuli vei.... Taisikin käydä niin,kun seuraa tätä viestiketjua.Kusit omille kenkillesi ja taisit myös paaluttaa toisen tontille.

      • antakaaollavanhat

        Aloitus on kymmenen vuotta vasta vanha eli hitaat on jollain ajatukset.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      316
      3183
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2627
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2449
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1955
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1622
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1456
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1296
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1218
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1134
    Aihe