22 patruuna 75m?

mikähyvä

Moi. Mikäs se olis hyvä 22LR patruuna tuolle matkalle taulun puhkontaan. Aseena ois CZ453 Varmint.

10

1528

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viänäse Tumi

Lapua tae Schönepeckin oovat aeka hyviä ja halapoja. Federalia ja Eaglee taetaa suaha 20€- paekkeella 500 kpl. Ku kerrat et ammu kilipoo tuommonen laatu riittänee.

• mikähyvä

Kannattaako yliäänisiä käyttää lainkaan? Kuulemma jossain metriluvussa nopeus hidastuu aliääniseksi ja silloin luoti "heilahtaa" ja tarkkuus kärsii.

• Eräs mies savosta
        mikähyvä kirjoitti:

Kannattaako yliäänisiä käyttää lainkaan? Kuulemma jossain metriluvussa nopeus hidastuu aliääniseksi ja silloin luoti "heilahtaa" ja tarkkuus kärsii.

Nyt uot ihan oekeessa. Minnäe uon monasti seeranna oekeen mikroskoopilla luotiin lentoratoja ja melekeen joka kolomannella kerralla kun vaahti alakaa männä alisoonisen puolelle, niin luoti heilahtaa ja männöö taaluun kylyki iellä jonnekiin kuutosen tai seihtemän rajolle.

• kaapunnipoeka
        Eräs mies savosta kirjoitti:

Nyt uot ihan oekeessa. Minnäe uon monasti seeranna oekeen mikroskoopilla luotiin lentoratoja ja melekeen joka kolomannella kerralla kun vaahti alakaa männä alisoonisen puolelle, niin luoti heilahtaa ja männöö taaluun kylyki iellä jonnekiin kuutosen tai seihtemän rajolle.

Ee se luoti mittää immelmanneja tie. Muljahtaa vua pienet korkkiruuvit ja jatkaa matkoo sama piä eellä ku alottikkii. Kum ammutaa 75 metrilöelle, pittää ehtiä patruuna minkä luoti tekköö temppusa enne tae jäläkee ampumataalun.

• LaMag
        kaapunnipoeka kirjoitti:

Ee se luoti mittää immelmanneja tie. Muljahtaa vua pienet korkkiruuvit ja jatkaa matkoo sama piä eellä ku alottikkii. Kum ammutaa 75 metrilöelle, pittää ehtiä patruuna minkä luoti tekköö temppusa enne tae jäläkee ampumataalun.

Niin kivahan ne temput on tehdä vaikka taulun takanakin, ei uteliaat nää mitä siellä puuhaa.

• kaapunnipoeka
        LaMag kirjoitti:

Niin kivahan ne temput on tehdä vaikka taulun takanakin, ei uteliaat nää mitä siellä puuhaa.

pysyhä asiassa varsinnii ku sulla on noen iso naamataulu.

• LaMag
        kaapunnipoeka kirjoitti:

pysyhä asiassa varsinnii ku sulla on noen iso naamataulu.

Ei se koko ole tärkeintä vaan se mihin osuu....

• Vihavaene
        LaMag kirjoitti:

ku aena ossuu koskapa onnii nii iso se nuamataalu.

• mikähyvä
        LaMag kirjoitti:

Nuo sun piilohuumorit. Jatka samaa rataa:-)

• Lapuan hollow point, standard club ja sk:n purkkipatit ja erityisesti Eley Scorpion HP tekee "hyvää" kasaa ´(alle 30 mm) 75m:iin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6191
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4386
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2861
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2808
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      35
      1427
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1427
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1251
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe