Minä tein sen ja toin vanahan mutta hyvän Maserati 420 Biturbon tänne Toyotan pohjoisimpaan valtioon ;)
Taas saa kuunnella "miks sä tollasen toit" ruikutusta kun en ostanutkaan Yaris Versoa myyntiin ;)
Pakko on tehdä jotakin kun kaikki muut tekee toisin...
Yksi lisää Suomeen
5
2302
Vastaukset
- Jaskah
että respectiä sulle. Onhan nuo maseratit komeita laitteita, mutta vähän liian "erikoisia" minulle. Pitäisi pitää sitten älyttömän hyvää huolta kun sellaisen hommaisi. Mieli kyllä tekisi. Minulla on muutenkin joku sairas fetishi noihin 80:tä ja 90:tä luvun alun autoihin. Nykyään kaikki autot ovat niin pyöreitä että eiväthän ne edes muistuta autoja.
- fhgfv
miltä auton kuuluisi näyttää?eikös uudet maset ole mitään?
- 2xSolmu
fhgfv kirjoitti:
miltä auton kuuluisi näyttää?eikös uudet maset ole mitään?
pidän autoista joissa luonnetta ja jotka erottuu massasta, näihin kuuluu lähes kaikki Italian autot.
Uudet Maset on hienoja mutta vielä ei kynnet niihin yletä ;)
Tarkoitin tuolla kommentilla sitä että miksi en voi tuoda vanhaa Maseratia jonkun tusinapelin (VR6 Golf ym.)sijaan?
- ciao2
Suomalaisethan ovat liki historian pyrkineet olemaan kaikessa "järkeviä". Siksi täällä tunnetaan autoista vain MB:t ja Toyotat. Järkevimmät autot kieltämättä. Mutta - kummastakin puuttuu TUNNE eli nykykielellä FIILIS. Ja fiilikset on yleensä kaikkea muuta kuin järkevää. Itselläni on myös haaveena avo-Maserati, ja tiedän, että siinä ei ole hiventäkään järkeä. Ostan sen siksi, koska haluan ajaa sillä.
- mutta voih
olisitpa osannut tuoda sieltä Maserati Royalen, siinä vasta edustava matka-auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812