Yksi lisää Suomeen

I.T.A.L.Y

Minä tein sen ja toin vanahan mutta hyvän Maserati 420 Biturbon tänne Toyotan pohjoisimpaan valtioon ;)

Taas saa kuunnella "miks sä tollasen toit" ruikutusta kun en ostanutkaan Yaris Versoa myyntiin ;)

Pakko on tehdä jotakin kun kaikki muut tekee toisin...

5

2281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaskah

      että respectiä sulle. Onhan nuo maseratit komeita laitteita, mutta vähän liian "erikoisia" minulle. Pitäisi pitää sitten älyttömän hyvää huolta kun sellaisen hommaisi. Mieli kyllä tekisi. Minulla on muutenkin joku sairas fetishi noihin 80:tä ja 90:tä luvun alun autoihin. Nykyään kaikki autot ovat niin pyöreitä että eiväthän ne edes muistuta autoja.

      • fhgfv

        miltä auton kuuluisi näyttää?eikös uudet maset ole mitään?


      • 2xSolmu
        fhgfv kirjoitti:

        miltä auton kuuluisi näyttää?eikös uudet maset ole mitään?

        pidän autoista joissa luonnetta ja jotka erottuu massasta, näihin kuuluu lähes kaikki Italian autot.

        Uudet Maset on hienoja mutta vielä ei kynnet niihin yletä ;)

        Tarkoitin tuolla kommentilla sitä että miksi en voi tuoda vanhaa Maseratia jonkun tusinapelin (VR6 Golf ym.)sijaan?


    • ciao2

      Suomalaisethan ovat liki historian pyrkineet olemaan kaikessa "järkeviä". Siksi täällä tunnetaan autoista vain MB:t ja Toyotat. Järkevimmät autot kieltämättä. Mutta - kummastakin puuttuu TUNNE eli nykykielellä FIILIS. Ja fiilikset on yleensä kaikkea muuta kuin järkevää. Itselläni on myös haaveena avo-Maserati, ja tiedän, että siinä ei ole hiventäkään järkeä. Ostan sen siksi, koska haluan ajaa sillä.

    • mutta voih

      olisitpa osannut tuoda sieltä Maserati Royalen, siinä vasta edustava matka-auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe