Oootteko

kaikki...

Ootteko te kaikki Leijonamiehet tosiaan pomottajia, alistajia, kaiken tietäviä´, ylpeitä?
Suuttuessanne suorastaan räjähdätte!!

9

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijona '74

      No,ei kai me kaikki sellaisia olla :) Itse kyllä murisen jä arjyn suuttuessani, en pure enkä edes raavi, mutta tosi nopeasti alan kyllä sitten kehräämäänkin. Olen kyllä tosi kiltti leijona. ;)

      • noin...

        Mieheni on just tollanen Leijona, kun suuttuu ärisee ja raivostuukin joskus. Mutta osaa kyllä olla tosi rauhallinenkin.Ja sit ku joku juttu on tosi huonosti, huolehtii kyllä. Ja eikös sitä sanota, että Leijona pitää huolta perheestään!


      • *Vesimiesnainen*
        noin... kirjoitti:

        Mieheni on just tollanen Leijona, kun suuttuu ärisee ja raivostuukin joskus. Mutta osaa kyllä olla tosi rauhallinenkin.Ja sit ku joku juttu on tosi huonosti, huolehtii kyllä. Ja eikös sitä sanota, että Leijona pitää huolta perheestään!

        Leijona pitää aivan varmasti huolta perheestään. Leijona pitää huolta vanhemmistaan, isovanhemmistaan, miehestään/vaimostaan, lapsistaan, lemmikeistään, sisaruksistaan, serkuistaan, sedistään, tädeistään...
        Välillä tuntuu, että miten sitä voi yksi ihminen jaksaa kaiken. Ja totta kai se väsymys välillä purkautuu ärinänä ja murinana, mutta leijona leppyy aika nopeasti.

        Tuossa huolehtimisasiassa leijona on kyllä aivan unelmakumppani. Leijonilla on se sellainen "kaikki kyllä järjestyy" -asenne, ja niin kaikki kyllä sitten yleensä järjestyykin. Leijonalla kun tuntuu onneakin olevan vaikka muille jakaa. :)


      • pidä kyllä
        *Vesimiesnainen* kirjoitti:

        Leijona pitää aivan varmasti huolta perheestään. Leijona pitää huolta vanhemmistaan, isovanhemmistaan, miehestään/vaimostaan, lapsistaan, lemmikeistään, sisaruksistaan, serkuistaan, sedistään, tädeistään...
        Välillä tuntuu, että miten sitä voi yksi ihminen jaksaa kaiken. Ja totta kai se väsymys välillä purkautuu ärinänä ja murinana, mutta leijona leppyy aika nopeasti.

        Tuossa huolehtimisasiassa leijona on kyllä aivan unelmakumppani. Leijonilla on se sellainen "kaikki kyllä järjestyy" -asenne, ja niin kaikki kyllä sitten yleensä järjestyykin. Leijonalla kun tuntuu onneakin olevan vaikka muille jakaa. :)

        exäni kohdalla paikaansa yhtään.Sitä kun kiinosti vain ja ainoastaan omat harrastukset.Mun tehtävä oli huolehtia ja kasvattaa lapset, hoitaa anopit ja apet ym ja muistaa suvun juhlat, ostaa lahjat jne.Mies ei kun liihotteli omissa oloissaan ja kuori kaikesta kermat päältä.Raskasta oli elämä itsekään lapsen kanssa.


      • Leeni
        *Vesimiesnainen* kirjoitti:

        Leijona pitää aivan varmasti huolta perheestään. Leijona pitää huolta vanhemmistaan, isovanhemmistaan, miehestään/vaimostaan, lapsistaan, lemmikeistään, sisaruksistaan, serkuistaan, sedistään, tädeistään...
        Välillä tuntuu, että miten sitä voi yksi ihminen jaksaa kaiken. Ja totta kai se väsymys välillä purkautuu ärinänä ja murinana, mutta leijona leppyy aika nopeasti.

        Tuossa huolehtimisasiassa leijona on kyllä aivan unelmakumppani. Leijonilla on se sellainen "kaikki kyllä järjestyy" -asenne, ja niin kaikki kyllä sitten yleensä järjestyykin. Leijonalla kun tuntuu onneakin olevan vaikka muille jakaa. :)

        Hei, mun leijonallani kaikki suhteet sukulaisiin poikki tai sitten satunnaisia, ihan yhtä lasta lukuunottamatta...


      • oona
        Leeni kirjoitti:

        Hei, mun leijonallani kaikki suhteet sukulaisiin poikki tai sitten satunnaisia, ihan yhtä lasta lukuunottamatta...

        Niin munkin leijonamieheni suhteet kaikkiin, siis kaikkiin!!! läheisiinsä on poikki,omiin lapsiinsakin, uskomatonta sanon minä jouskanainen jolla omiin lapsiin on todella läheiset välit.

        Ovatko leijonamiehet kiinnostuneita "vieraista naisista"?


    • enpä usko

      Ainakin minä olen hyvin rento ja mukava, myös suuttuessani. Jos satun suuttumaan, en suinkaan räjähdä, vaan jätän suuttumisen aiheen taakseni ja jatkan elämääni rennosti ja mukavasti.

      • veskarinain...

        Hyvin sanottu vesimiesnainen.
        Kyllä leijonat pitävät huolta omistaan. On sitten kyseessä sammakko tai isoisä.
        Tietysti taas löytyy poikkeuksia.

        En ole jellomies vaan nainen. Ja suuttuessani tosiaan räjähdän. Riippuu aiheesta miten kauan olen vihainen. Jos se koskettaa tosi syvästi kuten esim. lapsiani tai omaa perhettäni, voi olla että sai minusta ikivihollisen.

        Kaikki me ollaan erilaisia.


      • olintu
        veskarinain... kirjoitti:

        Hyvin sanottu vesimiesnainen.
        Kyllä leijonat pitävät huolta omistaan. On sitten kyseessä sammakko tai isoisä.
        Tietysti taas löytyy poikkeuksia.

        En ole jellomies vaan nainen. Ja suuttuessani tosiaan räjähdän. Riippuu aiheesta miten kauan olen vihainen. Jos se koskettaa tosi syvästi kuten esim. lapsiani tai omaa perhettäni, voi olla että sai minusta ikivihollisen.

        Kaikki me ollaan erilaisia.

        Leijona miehistä ei ole kokemusta, mutta jellonanaisena voin kyllä rehellisesti sanoa, että aika tulisesti tulee joskus suututtua. Mutta myöhemmin tullaan sitten häntä jalkojenvälissä pyytämään anteeksi. Mutta, onhan tuokin kovin persoonasta ja elämäntilanteesta kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe