Onko sulla ikävä ketään kirjoittajaa? Minä kaipaan Taivaanrannanmaalaria
Ketä nikkiä kaipaat?
7
966
Vastaukset
- fanittaja20w
Mä kaipaan Anu 86:sta
- nuori metsästäjä
Jukka, olit kotoisin joko kotkasta tai pyhtäältä. Olit aikoinaan ilonamme jippiin metsästysfoorumilla.
Joko olet korjauttanut glortsukkisi?
Terveisiä kaikilta jippiin veteraaneilta.
- Matti-
N'iä. Tuu takas!
- vastahan
hän täällä taas oli, tosin eräällä toisella nicillään.
- Angel of The Morning
Mutta se on salaisuus :)
- keksineet jo .................
Muuta tekemistä elämäänsä ?
Siis vastaus kysymykseen, ei ole ketään ikävä enkä
vanhoja tiedä/tunnekaan.
Minä olen täällä pyörinyt tämän kesän,koska olen ollut sairaslomalla jalka paketissa, mutta kohta alkaa taas entinen elämä ja palsta jää vähemmälle.Kiikkiin en tähän ole jäänyt.
Alkaa taas työt ja harrastukset, ihanaa.
Hyvää lopppukesää kaikille samalla toivotellen :)
*nainen* Minä olen ollut palstalla niin vähän aikaa, kun olen vastaikään tullut täysikäiseksi, hih hih, että tunnen siksi aika vähän ketään.
Useitakin kaipaan joskus, varsinkin aamuisin kun silloin olisin pirteimmilläni. Olen kesän työttömänä ja siksi on ollut aikaa, kohta pitäisi alkaa työt ja sitten en ehkä paljoakaan ehdi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553