Rapu (N) - Leijona (M)

Kysyjä...

Kuinka suhde toimii? Onko kokemuksia?

11

2489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoo kun

      isovanhemmista.Ne oli just noin, elivät onnellisesti yhdessä yli 60 vuotta.Olivat kuulemma rakastettava ja elämä iloinen pari.Kuolivat lähes perä jälkeen,pappa kuihtui mummon poismenon jälkeen melko pian,sanovat että ikävään ja suruun.Suku rakasti niitä.

    • Leijona on auringon kuuma v...

      ensin, tuli ja vesi, vesi ja tuli. Toinen kuu ja aurinko,aurinko ja kuu. Kolmas Rapu on passiivinen, Leijona aktiivinen. Itse seurustelin Leijonamiehen kanssa ja se oli ihanaa aikaa. Tyssäs siihen kun poika keksi muuta menoa ja tuli huudettua sille..
      Mut, huomasin, et Leijona ja Rapu käy jossain mystisessä tavassa hyvin yhteen.
      Voin toki olla väärässä..

    • Leomies

      Leijonana rakastan ravun loppumatonta huomioimista. Varsinkin kun omassa kokemuksessani se on niin aitoa ja hellää. Olen ehkä hieman narsisti (ehkä me leot sit ollaan) ja nautin kaikesta huomiosta. Rapu on minulle ainakin se ihana ja tuntuu oikealta, vaikka joskus riitojakin on, mutta hyvin vähän. Naimisissa 10 vuotta.

      • meidän suhteemme..

        tosin meillä niin päin et mä leijona(nainen) ja rapumies. loistavasti toimii!


    • Raputar

      Jos jaksat kaiken aikaa huomioida, kehua ja kannustaa Leijonaa niin toimiihan se. Leijona ei koskaan kyllästy kuulemaan kuinka mahtava ja ihana hän on.

      Mikäs siinä, jos tämä kyseinen Leijona sitä todellakin on. Rapuhan toki osaa sen taidon.

      Leijonat ei vaan kovinkaan monesti ole itserakkaudessaan kovin viehättäviä persoonia muita ihmisiä kohtaan... (Puhun toki vain omista kokemuksistani) Itse kyllästyin melko äkkiä tämän huomattuani ja annoin surutta mennä; ei ollut sen arvoinen...

      • kysyjä...

        Oletat kai, että kysyjä on nainen.
        Olen mies ja tällä rapunaisella on aviomies(vesimies). Heillä ei ole muuta yhteistä kuin omaisuus ja mies on asunut jo jonkin aikaa toisella paikkakunnalla.


    • rapu & leijona

      Itse olen seurustellut leijonan kanssa nyt kolmisen vuotta ja todellakin jollain kummallisella tavalla se toimii! Alkuun oli vähän epäilyksiä ja hankaluutta kun leijona halusi edetä hurjaa vauhtia ja rapuna minua se vähän hirvitti. Mietin että osaako tuo mies oikeasti ottaa minua huomioon vai haluaako koko ajan että kaikki tehdään hänen tavallaan.

      Leijona ja rapu on kuitenkin molemmat hyvin tunteellisia ja romanttisia ja herkkiä ja turvallisuudenhakuisia ja siksi suhde on vahva ja rakkauden täyttämä. Tuntuu kuin olisimme tarkoitettuja toisillemme.

      Yleisesti ottaen sanoisin että toimii jos leijona osaa ottaa ravun herkkyyden huomioon eikä jyrää liikaa ja rapu taas antaa leijonan olla oma itsensä ja on kärsivällinen leijonan ajoittaisen tulisuuden (lue: kiukuttelun) kanssa.

    • on rapu

      ja naimisissa leijonattaren kanssa.eiköhän se kerro että TOIMII.mies vaikuttaa kadehdittavan onnelliselta ja tyytyväiseltä:)

    • NaistenViikonRapu

      Takana yli 13 v liitto leijonamiehen (22.8.) kanssa, joka päättyi miehen alkoholismin takia.

      Uusi suhde toisen leijonan (heinäkuun rapu)kanssa - ja ei loppua näy.

      Leijonamies on minulle ainakin se ainoa oikea!
      Elämä ei ole tylsää, luovuus on aina läsnä. Saan olla täysillä oma itseni kaikkine ailahteluineni pelkäämättä toisen tuomiota. Kun leijona itse antaitsee 100% luottamukseni ja ihailuni, hän myös sen saa täysillä.

    • käy yhteen..

      Rapu 22.6.-22.7. - Leijona 23.7.-22.8.
      Vaikka ensisilmäyksellä ylimielinen ja pöyhkeilevä Leijona saattaa herkästä Ravusta tuntua peräti vulgaarilta, on tässä erilaisten merkkien liitossa kuitenkin vahvat onnistumisen mahdollisuudet. Romanttinen, hellä Rapu osaa ilmaista ihailunsa tavalla, joka saa Leijonan hehkumaan suuren sydämensä syvää lämpöä. Jos Rapu ei lakkaa ihailemasta kumppaniaan, hän saa tämän kyllä kehräämään kotitakan ääreen.

    • Heissan
      mul kokemusta leijona miehestä,10kk
      suhteen edetessä hirveän mustasukkainen ja omistus haluinen, myös pikku lapsen piirteitä tuli esiin, mm kiukuttelu ja yllättävää oli tasajalkaa hyppiminen,,
      et sillee, lopetin suhteen,, onnea toisille tää oli mun kokemukseni =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe