Sato kiertää lakia?

Tyytymätön asiakas

Satolla ei kyllä paljon asiakkaista välitetä! Luulin, että ottavat yhteyttä, mikäli vakuudesta ollaan jotain pidättämässä, niinkuin mustaa valkoisella lukee. Näin ei tapahtunut.

Palautin avaimet täysin vahingossa ja epähuomiossa myöhässä ja Satolta oli samantien laitettu sarjotuspyyntö lukkoihin!!! Eikös olisi helpompaa soittaa asukkaalle?!!! Sarjoitusta ei tehty, mutta jotenkin kummassa tämä tuli maksamaan 50 €. Nyt v*tuttaa niin, että mikäli en saa tähän selkyyttä ja järkeä, otan kyllä yhteyden viranomaisiin. Törkeää pienen ihmisen tallomista!

Jos siis joku aikoo muuttaa Sato-asuntoon, ottakaa huomioon, että sieltä ei tule mitään ilmoituksia mistään vaan asiakkaan selän takana vaan toimitaan kylmästi. Onneksi minulla on lähipiirissä lakimiehiä, jotka osaavat neuvoa.

Kuulostaako teidän mielestä oikealta menettelyltä Saton puolelta? Mainitsen vielä, ettei missään kohdassa sopimuksessa tai muualla sanota, että sarjoitus tilataan lukkoihin automaattisesti, kun avaimia ei ole palautettu määräpäivään mennessä, vaan että sarjoitukset joudutaan tekemään, mikäli avaimia on hävinnyt. Minulta ei vaivauduttu kysymään, mutta avaimia ei siis ollut hävinnyt.

4

2363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • probleemaaa

Ehkä osaat seuraavan kerran palauttaa avaimet ajoissa, pitäähän kämpän olla uuden asiakkaan käytettävissä heti ja asiakas tuskin innostuu jos vanhalla asukkaalla on myös vielä taloon avaimet.

• Pidä huoli asioistasi

Itse oeln monesti joutunut maksamaan ns. turhaan, koska oman saamattomuuden vuoksi jokin asia on jäänyt ajoissa hoitamatta.
        Ei se Saton syy ole.

Tuo 50€ voi johtua siitä jos lukkofirma on kerennyt tehdä jo jotain asian hyväksi, vaikka lukkoja ei vaihdetukaan.

• Tyytymätön asiakas

Asuntoon ei ollut tulossa ketään uutta asiakasta, eikä ole vieläkään tullut. Olen aina ollut tunnollinen ja hoitanut kaikki asiat ajallaan ja kunnolla, nyt kuitenkin tämä asia pääsi unohtumaan kaikessa häslingissä (muutto, uusi työ, ym.). Tietysti avainten unohtaminen oli oma syyni, mutta ihmettelyni kohdistuukin siihen, että miksi Satolta ei soitettu minulle ja mikseivät he ilmoittaneet aikovansa pidättää minulta tuollaista summaa, vaikka kirjallisesti olivat niin luvanneet tehdä jos tällaista ilmenee. Ja miksi minulle sanottiin avaimia palauttaesani, että "Sinun ei nyt tarvitse huolehtia tästä enää. Tilaus on saatu peruttua, eikä sinulle tule siitä laskua." Liian iso yhtiö ja kaikki hoitavat työnsä omalla tavallaan, niinkö?

Tyytymätön asiakas kirjoitti:

Asuntoon ei ollut tulossa ketään uutta asiakasta, eikä ole vieläkään tullut. Olen aina ollut tunnollinen ja hoitanut kaikki asiat ajallaan ja kunnolla, nyt kuitenkin tämä asia pääsi unohtumaan kaikessa häslingissä (muutto, uusi työ, ym.). Tietysti avainten unohtaminen oli oma syyni, mutta ihmettelyni kohdistuukin siihen, että miksi Satolta ei soitettu minulle ja mikseivät he ilmoittaneet aikovansa pidättää minulta tuollaista summaa, vaikka kirjallisesti olivat niin luvanneet tehdä jos tällaista ilmenee. Ja miksi minulle sanottiin avaimia palauttaesani, että "Sinun ei nyt tarvitse huolehtia tästä enää. Tilaus on saatu peruttua, eikä sinulle tule siitä laskua." Liian iso yhtiö ja kaikki hoitavat työnsä omalla tavallaan, niinkö?

tiedetään saton pimee toiminta... ei mistään kotoisin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe