Taisi mennä paremmin kuin HIM:llä pari päivää sitten.
http://www.youtube.com/watch?v=2l-R87RqbF0
Ozzfestareilta.
2
369
Vastaukset
- Pate89
Joo ihan kelpo pätkä, ja laittakaa ihmeessä video linkkejä lisää tulevilta ozzfest keikoilta lordista, ois mahtava nähdä miten niilä siellä menee..
- meni huonosti
Ite olin kattomassa 19.7. keikan. Tultiin paikalle justiinsa kesken Lordin setin. Aurinko paisto suoraan lavalle. Eihan se miltaan nayttany. Yleisoa oli paikalla melko vahan. Ja ne kaikki, jotka oli paikalla istui ja joi viinaa/poltti jointtia. Osa porukkaa vittuili ja huusi kaikenlaista paskaa biisien valilla.
Aika perseesta koko Ozzfestin lineup. Paskoja jenkkibandeja. Ossi ite laulo nuotin vieresta ja ei pysyny tahdissa. Lahettiin kesken keikan pois. Ei sita jaksanu katella. No, onneksi oli ilmaisliput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976