terve. ajattelin alottaa vapaaottelun vaasassa syksyllä.ikää 18v eikä hirveesti kokemusta paitsi hieman nyrkkeilyä..onko muita aloittamassa sitä vaasassa? niin ja mies puolinen olen...onko kellään kertoa treeneistä mitään tietoa?esim minkälaiset treenit ovat? oon kyllä käyny nettisivuilla..
vaasa+vapaaottelu
okokookok
1
656
Vastaukset
- Stanner
Ite kauhajoelta mutta vapaaottelutreenit sisältää ihan monipuolisen pysty- ja mattotekniikkaa, erilaisia lihaskuntopiirejä ym ym. Jos olet ennemmin nyrkkeilyä harrastanut niin siitä suuri etu, että tietää oikeat lyöntitekniikat ja liikkumiset. En ole varma vaasan treeneistä, soittele sinne ja alkeiskurssille vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634581KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642863- 1492821
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342