Aivan saatanan hyvä keikka oli. Fiilis korkealla ja hyvät biisit vetivät. Vaikka olin E-katsomossa istumassa, niin se ei todellakaan estänyt jatkuvaa moshaamista niin että hiki lensi ja sai sentään rauhoittua ja lepää istumassa hitaiden Nothing else Matters ja Unforgiven biisien aikana ja hyvinki näkyi lavalle, kiitos fiksun Sick Of The Studion taustan. Ja aivan mieletön saundikin! Useimmat biisit kuulostivat paremmilta livenä kuin levynä!
Lämppäreistä: diggaan Diablosta, mutta soundi kusesi ja enkä nähnyt muuta kuin kitaristin tai basistin pyörittämässä tukkaansa. HIMin ääni oli liian kovalla että rintakehässä tuntui, menin sitten vetämään hodareita ennen Metallicaa.
Parhaat biisit ehdottomasti livenä: Creeping Death, Orion, Master Of Puppets, Ride The Lightining, Sad But True ja One. Onessa uskomaton show. Että melkein itketti.
Seuraavana päivänä oli vasen korva tukossa, ääni vielä käheä ja niskat saatanan kipeänä. Se oli sen arvoista. Kiitos Metallica! Ensi kerralla uudestaan.
Kiitos Metallica!
Loistavaaaaaaa!!
0
476
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5492474Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661393Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 961270
- 1371218
- 1051108
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133984- 48910
- 47841
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60780