Koloveden kansallispuisto

Justiisa melottiin siellä

Ei voi kuin todeta että on kauniit maisemat, ja omalla tavallaan voi todeta että pala kauneinta suomea. Ja vesi todella kirkasta, näkyy pohja melkein 5 metriin saakka. Se kun on suomen järvissä tuiki harvinaista, vesi juoma kelpoista. Ja huhuilivat että lohtakin saa vieheeseen melkoisen usein, saimaan norppia näkyy useasti. Ei ihme että saksalaiset ja hollantilaiset ovat löytäneet tämän kohteen, se paljastuu kyllä maisemien kauneudella.

3

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunturikettunen

käypi kun itse ei ole päässyt kunnolla naattimaan noista maisemista. Yksi (liian) pikainen reissu vain yhdelle saarelle(linnasaari?). Jonain päivänä minäkin vielä tutkailen noita vesiä. Ajan kanssa.

• botski

Ne Koloveden maisemat syöpyivät mieleen!4 päivää niitä ihasteltiin,norppakin iltamyöhäsellä suostui näyttäytymään.Ja lepakot.Aamusta klo5.00 lähettiin kohti "autoparkkia",oli upeeta.Ja ne muutamat "uppokivet"tekivät matkanteosta hitusen extreemeä.
      Käväsimme myös Naarajoella yhden etapin.
      Fantastinen pujottelurata...

• paraskin tietäjä

Ei kannata sinne mennä. Missä tahansa muualla on parempaa. Mitä siellä nyt olisi näkemistä? Rääseikköisiä louhikkorantoja, hyttyspusikoita, kylymää vettä. Pitkät matkat melottavaksi, sokkeloista saaristoa, kavalaa karikkoa, kaameita syvänteitä. Eksyt vielä sinne sokkeloon, eikä kukaan pelasta. Melan varresta tulee rakot käteen ja kramppi kyynärpäähän. Eväät loppuvat ja hirvi ui kanoottisi kumoon. Hauki puree uidessa ties minne. Särjistä ja lahnoista saat lapamadon, rantapusikosta puutiaisen. Borrelioosi ei ole leikin asia! Entäs kun aurinko polttaa nahkasi ja saat melanooman? Siihen kuolee! Karhu ja kotka ovat jokapäiväisiä vastaantulijoita ja susilaumat ulvovat öisin. Koipesi vielä taitat rantakivikossa. Siellä ne luusi sitten yksinäisellä rannalla vaalenee ja syysmyrskyn tuomat lehdet ne peittelee. Lopulta vain valju lumen pinta kaamoksen hämärässä hohtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2975
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1225
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      997
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      951
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      915
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      887
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      160
      826
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      774
    Aihe