Kuinkahan nämä sopivat yhteen? Hyviä- huonoja puolia?
Kiitos vastauksesta :)
terv: Rapu- 71
Rapu N ja neitsyt M
4
1253
Vastaukset
- ittelläin on
neitsyt mies. Hyvin toimii kuules ;)
- ihanasti raskaana :)
hmm..juu hyvin toimii,ite rapu nainen ja mies neitsyt..tosin mun mies on välillä aika laiskimus kun taas ite tahon et koko ajan tapahtuis kaikenlaista..mut toisaalta hyvä kun toinen osapuoli on rauhallisempi kuin meikäläinen niin rauhoittaa muakin..vaikeita horoskooppejahan me molemmat ollaan huh huh! mutta täytyy sanoa että seksi toimii todella hyvin ;)
- rapuleidi
Olen nyt seurustellut Neitsyt miehen kanssa kohta 6kk ja voin suoraan sanoa että se on ollut parasta aikaa elämässäni. Tuntuu kuin olisin tuntenut hänet koko elämäni! Ensi hetkesta asti on välillämme ollut sanaton yhteys ja ymmärrämme toisiamme. Kummankaan ei tarvitse teeskennellä ja asioista voidaan aina puhua. En ole koskaan tuntenut itseäni niin rakastetuksi kuin hänen kanssaan.
Oma neitsyeni ei todellakaan jätä minua huomiotta ja osoittaa sen pienin elein joskus tosin yllätyksenä saattaa kotona odottaa esim. lämmin ruoka ja kukkakimppu. Lisäksi hän osallistuu kotitöiden tekemiseen ilman patistamista vaikkakin ei aina jaksaisikaan viedä vaatteitaan heti pois tuolilta kotiin tultuaan. Mikään sottapytty hän ei ole ainakaan tahallaan!
Yhtenä itselleni hieman hankalana ongelmana on että neitsyeni ei pidä riitatilanteista ja yleensä tyynnyttää uhkaavan tilanteen jo heti alkuun. Osaksi se on oikein hyvä mutta toisaalta joskus on kiva päästää höyryjä ulos.
Toinen on että hän pyrkii täyttämään kaikki minun toiveeni ja saattaa välillä luopua omistaan sen takia. Tällöin periksi antamatta pistän hänet tekemään niinkuin on hänelle oikein tehdä vaikka se tarkottaisikin että yhteinen ilta siirtyisi toiselle. Neuvona on että ei kannata antaa periksi koska muuten hän luopuu aina omistaan sinun takia! - RapuNainen39
Itse olin 20 vuotta neitsytmiehen kanssa.Ihan ok menee jos vaan jaksat sitä pilkunhalkomista!!
Onnea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135