Rapu N ja neitsyt M

Nimetön

Kuinkahan nämä sopivat yhteen? Hyviä- huonoja puolia?
Kiitos vastauksesta :)
terv: Rapu- 71

4

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittelläin on

      neitsyt mies. Hyvin toimii kuules ;)

      • ihanasti raskaana :)

        hmm..juu hyvin toimii,ite rapu nainen ja mies neitsyt..tosin mun mies on välillä aika laiskimus kun taas ite tahon et koko ajan tapahtuis kaikenlaista..mut toisaalta hyvä kun toinen osapuoli on rauhallisempi kuin meikäläinen niin rauhoittaa muakin..vaikeita horoskooppejahan me molemmat ollaan huh huh! mutta täytyy sanoa että seksi toimii todella hyvin ;)


    • rapuleidi

      Olen nyt seurustellut Neitsyt miehen kanssa kohta 6kk ja voin suoraan sanoa että se on ollut parasta aikaa elämässäni. Tuntuu kuin olisin tuntenut hänet koko elämäni! Ensi hetkesta asti on välillämme ollut sanaton yhteys ja ymmärrämme toisiamme. Kummankaan ei tarvitse teeskennellä ja asioista voidaan aina puhua. En ole koskaan tuntenut itseäni niin rakastetuksi kuin hänen kanssaan.

      Oma neitsyeni ei todellakaan jätä minua huomiotta ja osoittaa sen pienin elein joskus tosin yllätyksenä saattaa kotona odottaa esim. lämmin ruoka ja kukkakimppu. Lisäksi hän osallistuu kotitöiden tekemiseen ilman patistamista vaikkakin ei aina jaksaisikaan viedä vaatteitaan heti pois tuolilta kotiin tultuaan. Mikään sottapytty hän ei ole ainakaan tahallaan!

      Yhtenä itselleni hieman hankalana ongelmana on että neitsyeni ei pidä riitatilanteista ja yleensä tyynnyttää uhkaavan tilanteen jo heti alkuun. Osaksi se on oikein hyvä mutta toisaalta joskus on kiva päästää höyryjä ulos.
      Toinen on että hän pyrkii täyttämään kaikki minun toiveeni ja saattaa välillä luopua omistaan sen takia. Tällöin periksi antamatta pistän hänet tekemään niinkuin on hänelle oikein tehdä vaikka se tarkottaisikin että yhteinen ilta siirtyisi toiselle. Neuvona on että ei kannata antaa periksi koska muuten hän luopuu aina omistaan sinun takia!

    • RapuNainen39

      Itse olin 20 vuotta neitsytmiehen kanssa.Ihan ok menee jos vaan jaksat sitä pilkunhalkomista!!
      Onnea!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5953
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3625
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1919
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1408
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe