Loppuuko kesä loman päättymiseen

susa51

Kertokaa, loppuuko mielestäsi kesä kun loma on pidetty?
Mielestäni kesä jatkuu pitkälle syksyyn ja voi jopa vielä tulla intiaanikesä, saisi tulla.

12

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla alkaa parin viikon päästä työt, mutta kesä ei lopu, koska saan työssä olla ulkona ja ottaa aurinkoa sekä retkeillä luonnossa jos on hyvät säät.

• loppuu

Ei oo samaa fiilistä enään.

• kaikki loppuu ja alkaa kaameen tylsä arki..Mullä on tänään pessimisti-olo...:(

• laitapa mieluummin se oikeanpuoleinen kaari siihen silmien alle, tulee heti iloisempi olo :)

Vaikka onhan se elämässä niinkin, ettei ihan aina ole syytä, eikä haluakaan vetää suuta korvia päin..mitäs me nyt keksittäisiin sinun lohduksi? Loppuuko sinulta todellakin lomat tän viikon jälkeen?

• Pirrejuupas kirjoitti:

laitapa mieluummin se oikeanpuoleinen kaari siihen silmien alle, tulee heti iloisempi olo :)

Vaikka onhan se elämässä niinkin, ettei ihan aina ole syytä, eikä haluakaan vetää suuta korvia päin..mitäs me nyt keksittäisiin sinun lohduksi? Loppuuko sinulta todellakin lomat tän viikon jälkeen?

ku vielä on kaks viikkoo...Mut tänään on muuten vaan murjispäivä..
        Välillähän näitä ny tulee kaikille..Aina se ohi menee ja hyvä niin..Tää on vaan se kuuluisa alamäki, mut kyllä se ylämäki jo häämöttää ku oikeen kiikarilla kattoo..:)

• vailet

Minulta loppui loma ja menin maanantaina töihin. Ajattelin mennessäni, että kesä on ihana ja mukavaa vaikka käy töissäkin eli en tunne kesän olevan lähelläkään loppua :-)

• mantilja

Olen aina ollut sitä mieltä, että niin kauan kuin puissa on vihreitä lehtiä ja ruoho kasvaa - on kesä.

Ei kesäni liity lomaan tai säähän. Jos sataa jatkuvasti niin ajattelen, kesähän on kuitenkin kun luonto on vihreä.

Eniten kuitenkin rakastan syksyä, siis rakastan, en vain pidä.

• sanoo paikallinen

sammakostaennustaja täällä meilläpäin ja
      sehän passaa.

• m,m,mnnn

Minä aina juuri tämän ajatuksen takia jätän lomaa myös elokuun loppuun , kun menen nyt maanantaina töihin on kiva ajatella että on vielä lomaa jäljellä!

• ei olisi kesää

lainkaan hällä joka pätkätöitä tekee.

• työttömällä

tai sitten kesä olisi 365 vuorokautta.

• Loppuuko työnteko, kun pääsee eläkkeelle?

Hih - no, EI ;DDDDD

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe