Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jopa oli tylsää

VIP-vieras

Olin kutsuttuna vieraana Metallican keikalla ja pitää kyllä ihmetellä, että a) miten joku viitsii moisesta rämpytyksestä maksaa ylipäätään jotain, b) miten joku viitsii jonottaa sinne tuntitolkulla ja c )kuinka joku jaksaa olla siellä loppuun saakka?

HIM oli todella loistava, mutta pääesiintyjä olisi kyllä saanut perua keikan ja tilalle olisi voinut tulla melkein kuka vaan. Paitsi ei Teräsbetoni, se on vielä hölmömpi ja lapsellisempi kuin Metelica

Kuuntelin parit ekat räminät ja sitten oli pakko poistua tarjoilualueelle. Sinne mökä ei onneksi kuulunut kovinkaan häiritsevästi. Tarjoilu oli loistava, siitä isännille kiitos. Hienointa oli se, että tunnin dokailun jälkeen halukkaat pääsivät taksilla virallisille jatkoille stadiin. Ei tarvinnut kauaa miettiä, jäänkö vai lähden. Jatkot olivat sitten jo huomattavasti paremmat...

32

4213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että semmosta..

      Vanha tuotanto on todella hyvää. Sonata Arcticallaki paremmat musata tätä nykyä..

    • Pastori

      Just joo mee kirkkoon..nolla! Tommosille pitäs työntää se vippi passi perseeseen!!

    • Jackb6

      Him oli surkee Diablon ja pääesiintyjän välissä..
      Mitä hittoo teit keikalla, jos et edes oo Metallica-fani??!! Olisit voinut myös kieltäytyä kutsusta ja luikkia katsomaan Himiä jonnekin muualle, jos sitä tulit katsomaan.?

      • wiitake

        Näkyy taas näitä kaiken maailman provoajia olevan liikkeellä. Hankkikaa elämä, jos ei parempaa tekemistä ole ku naukua täällä noinkin typeristä asioista. HIM on lähinnä köyhän miehen heviä...


      • Jackb6
        wiitake kirjoitti:

        Näkyy taas näitä kaiken maailman provoajia olevan liikkeellä. Hankkikaa elämä, jos ei parempaa tekemistä ole ku naukua täällä noinkin typeristä asioista. HIM on lähinnä köyhän miehen heviä...

        kumma, kun avaan aina jonkun uuden Metallica-aiheisen keskustelusivun, ni joku siellä valittaa. Sitten tulee semmonen olo, että pitää oikoa niitä tyyppejä, jotka vaan haukkuvat...


      • sitten pitäis vetää?
        Jackb6 kirjoitti:

        kumma, kun avaan aina jonkun uuden Metallica-aiheisen keskustelusivun, ni joku siellä valittaa. Sitten tulee semmonen olo, että pitää oikoa niitä tyyppejä, jotka vaan haukkuvat...

        Vittu te pissikset ootte typeriä. Pitäiskö sitte vaan kritiikittä ylistää vaikka ite ei digannutkaan?


      • Jackb6
        sitten pitäis vetää? kirjoitti:

        Vittu te pissikset ootte typeriä. Pitäiskö sitte vaan kritiikittä ylistää vaikka ite ei digannutkaan?

        Ei, vaan ei tarvii tulla sivuille haukkumaan. Jos ei pitänyt musiikista voi pitää mölyt omassa mahassaan, tai ilmaista mielipiteensä nätimminkin.


    • VIP!?!?

      Mitä vittua sä sillä Vipillä jos et diggaa Metallicasta? Vai vittuttiko vain että et saanu Ulrichin rumpukapulaa, kun olit vielä VIP?

      "Mä menin metallicaa kattomaan eikä ne heittäny mulle rumpukapulaa. Paska keikka en kuuntele enää. Nyyh nyyh"

      Fiilis oli loistava. Ja se sun Himis oli todella huono. Ville oli tylsä. Se vaan sanoi lopussa: kiitos. Ääni oli niin kovaa ja ärsyttävän kuuloinen. Diabloki sai ihmiset huutamaan: PERKELE.

      Outo ihminen olet.

    • Kas näin

      miulla olis varmaan ihan sama kysymykset mielessä, jos joutuisin katselemaan jonkun veeeeerrrrryyyyyy impporttantti perssonin bailausta, nimittäin sellaista jossa pellehermanni (punainen nenä, nääs) tarkasti huolehtii ettei kalja läiky, tukka tahi jalka heilahda musiikin aikana eikä kello häviä näkyvistä XD XD XD

      Kysymys tietysti olisi, että onkohan tuolla tyypillä ikinä hauskaa selvinpäin?

    • James h

      Yhtä juttuu en vaan ymmärrä että jos jätkät on vetäny 25v keikkaa ja siinä sivussa vetäny aikoinaan vähän muutaki ku saludoo..ja vielä on tollasessakin tikissä ni jotkut saatanan pöllöt vaan valittaa !!Herätkää ny perkele yks oli melkeen vuoden vierotuksessa yms..nyt se nauro lavalla ja oli ..ainakin näytti helvetin hauskaa!
      Kaikkeen siihen nähden,aivan saatanan hyvä keikka
      Verratkaa ny vaikka esim.peppersseihin..ei ollu ainakaan joulukuun keikka globenissa kovin räjähtävä..ei yhtään encorea ja lähtivät vittuun lavalta..tosin ruotsalais yleisökin oli aivan perseestä...no eipä tässä muuta ...PERKELE! SEEK & DESTROY VAAN KAIKILLE!!

      • samat

        fiilikset. Täytyy nostaa Jamesille hattua, vierotuksen jälkeen tollasessa tikissä. Ja koko bändille siitä, että ovat vielä kasassa.


    • janne7

      oikein sikiää?

      • ole Californiasta?

        Jenkkibändi tää Metallica joka tapauksessa


      • jn7
        ole Californiasta? kirjoitti:

        Jenkkibändi tää Metallica joka tapauksessa

        noita vip vieraita jotka lähtevät parin biisin kuultuaan jatkoille,voisivat saman tien jäähä kotiin.


      • VIP-Vieras
        jn7 kirjoitti:

        noita vip vieraita jotka lähtevät parin biisin kuultuaan jatkoille,voisivat saman tien jäähä kotiin.

        Ketsoppas kun on varaa valita.Ennen keikkaa syödään ja juodaan hyvin firman piikkiin.Sitten katsotaan/kuunnellaan miltä bändi vaikuttaa.Jos on täyttä shittiä kuin tässä tapauksessa oli niin tottakai poistumme jatkoille.Siellä taas oli loistava fiilis kun ei tarvinnut kuunnella sitä huutoa ja meteliä mitä metallica saa aikaan.


      • Toinen VIP
        VIP-Vieras kirjoitti:

        Ketsoppas kun on varaa valita.Ennen keikkaa syödään ja juodaan hyvin firman piikkiin.Sitten katsotaan/kuunnellaan miltä bändi vaikuttaa.Jos on täyttä shittiä kuin tässä tapauksessa oli niin tottakai poistumme jatkoille.Siellä taas oli loistava fiilis kun ei tarvinnut kuunnella sitä huutoa ja meteliä mitä metallica saa aikaan.

        Totta kai käyn syömässä ilmaiset huippusafkat ja juomassa laatuviinat. Jos bändi on paska - niin kuin nyt oli - niin sitten lähdetään radalle.

        Ei ne Metallican jätkät mitään jumalia oo (paitsi teille pissiksille tietysti), kyllä niitä saa arvostella siinä missä muitakin vapaaehtoisesti arvosteltaviks ryhtyneitä tahoja.


      • 95 miljoonaa myytyä levyä
        Toinen VIP kirjoitti:

        Totta kai käyn syömässä ilmaiset huippusafkat ja juomassa laatuviinat. Jos bändi on paska - niin kuin nyt oli - niin sitten lähdetään radalle.

        Ei ne Metallican jätkät mitään jumalia oo (paitsi teille pissiksille tietysti), kyllä niitä saa arvostella siinä missä muitakin vapaaehtoisesti arvosteltaviks ryhtyneitä tahoja.

        Okei. Teidän mielestäni siis on 'arvostelua' se, että sanoo bändin ykskantaan olevan 'paska'. No, siinähän vain osoitatte oman fiksuutenne.

        Jos on vähänkin järkeä, miksi edes vaivautua paikalle. Ja jos on niin köyhä, ettei ole varaa ostaa omia sapuskoja ja juoda omia viinoja, vaan on tultava jonkun toisen firman piikkiin niitä hamstraamaan, niin elämänne on oikeasti varmasti tosi ankeaa.

        No, minä ainakin nautin täysin siemauksin upeasta konsertista ja varmasti moni muukin aidosti Metallican musiikista kiinnostunut. Parempi tosiaan onkin sitten, että nämä jonkun firman piikkiin skruudaavat ääliöt pysyttelevät siellä kaljateltassa muita häiritsemästä.

        Mutta mä en kyllä viitsis tuhlata aikaani bändin kuuntelemiseen, joka ei minua kiinnosta. Minusta se on idioottimaista. Kaitpa te sentään tiesitte, että minkälaista musiikkia Metallica soittaa? Tai olitteko edes kuulleet aiemmin Metallicasta mitään?


      • Sosiaalitantta
        95 miljoonaa myytyä levyä kirjoitti:

        Okei. Teidän mielestäni siis on 'arvostelua' se, että sanoo bändin ykskantaan olevan 'paska'. No, siinähän vain osoitatte oman fiksuutenne.

        Jos on vähänkin järkeä, miksi edes vaivautua paikalle. Ja jos on niin köyhä, ettei ole varaa ostaa omia sapuskoja ja juoda omia viinoja, vaan on tultava jonkun toisen firman piikkiin niitä hamstraamaan, niin elämänne on oikeasti varmasti tosi ankeaa.

        No, minä ainakin nautin täysin siemauksin upeasta konsertista ja varmasti moni muukin aidosti Metallican musiikista kiinnostunut. Parempi tosiaan onkin sitten, että nämä jonkun firman piikkiin skruudaavat ääliöt pysyttelevät siellä kaljateltassa muita häiritsemästä.

        Mutta mä en kyllä viitsis tuhlata aikaani bändin kuuntelemiseen, joka ei minua kiinnosta. Minusta se on idioottimaista. Kaitpa te sentään tiesitte, että minkälaista musiikkia Metallica soittaa? Tai olitteko edes kuulleet aiemmin Metallicasta mitään?

        No sen verran olen kyseisestä porukasta kuullut että melkein aina joku siitä porukasta on jossain huumevieroituksessa tai vastaavassa.Pahoja ongelmia keskenään.Ei mulla sitten muuta.


      • TriK
        Toinen VIP kirjoitti:

        Totta kai käyn syömässä ilmaiset huippusafkat ja juomassa laatuviinat. Jos bändi on paska - niin kuin nyt oli - niin sitten lähdetään radalle.

        Ei ne Metallican jätkät mitään jumalia oo (paitsi teille pissiksille tietysti), kyllä niitä saa arvostella siinä missä muitakin vapaaehtoisesti arvosteltaviks ryhtyneitä tahoja.

        Niinpä niin. Miksi tulet arvostelemaan bändiä oikein tänne Metallica-keskustelupalstalle, kun tiedät, että ko. bändistä diggaavat käyvät täällä? Ei taida sinua niinkään kiinnostaa bändin arvosteleminen vaan fanien ärsyttäminen enemmänkin. Jos haluaa arvostella bändiä niin pistä postia suoraan bändille..


      • Jackb6
        TriK kirjoitti:

        Niinpä niin. Miksi tulet arvostelemaan bändiä oikein tänne Metallica-keskustelupalstalle, kun tiedät, että ko. bändistä diggaavat käyvät täällä? Ei taida sinua niinkään kiinnostaa bändin arvosteleminen vaan fanien ärsyttäminen enemmänkin. Jos haluaa arvostella bändiä niin pistä postia suoraan bändille..

        tai voisivat luoda oman keskustelufoorumin, jossa haukkuvat ja arvostelevat bändiä sitten oikein urakalla.


      • tiedät
        ole Californiasta? kirjoitti:

        Jenkkibändi tää Metallica joka tapauksessa

        että ne on Californiassa? Oletko mukamas ollut siellä? "Jenkkibändi tää Metallica joka tapauksessa" Taidat olla vuoden viisain mies :D Taitaa jenkeistä ja Californiasta löytyä vähän fiksumpaa porukkaa kuin sinä ja sun kaltaiset juntit.


      • olla vielä
        Toinen VIP kirjoitti:

        Totta kai käyn syömässä ilmaiset huippusafkat ja juomassa laatuviinat. Jos bändi on paska - niin kuin nyt oli - niin sitten lähdetään radalle.

        Ei ne Metallican jätkät mitään jumalia oo (paitsi teille pissiksille tietysti), kyllä niitä saa arvostella siinä missä muitakin vapaaehtoisesti arvosteltaviks ryhtyneitä tahoja.

        pelkkä pissis. Sulla ei taida olla mitään hajua siittä minkä ikäiset kuuntelee Metallicaa?


      • MightyHet
        Toinen VIP kirjoitti:

        Totta kai käyn syömässä ilmaiset huippusafkat ja juomassa laatuviinat. Jos bändi on paska - niin kuin nyt oli - niin sitten lähdetään radalle.

        Ei ne Metallican jätkät mitään jumalia oo (paitsi teille pissiksille tietysti), kyllä niitä saa arvostella siinä missä muitakin vapaaehtoisesti arvosteltaviks ryhtyneitä tahoja.

        VIP-vieraathan ne on oikeita ihmisiä arvostelemaan keikkaa. Jollei ole varaa syödä himassa pidä edes pääs kiinni kun liki 100 miljoonaa levyä myynyt metalli-ikoni vetää settinsä sun einestämises taustamusiikiksi. Ei ne teitä varten tänne asti tullu.


      • Jackb6
        Jackb6 kirjoitti:

        tai voisivat luoda oman keskustelufoorumin, jossa haukkuvat ja arvostelevat bändiä sitten oikein urakalla.

        että ei stadion kiertueella olevan bändin kannata soittaa muuta kuin perushitit. Niitä ne isot massat on tullu kuuntelemaan.
        Kukaan ei oo ees muutes miettiny mikse keikka oli paska tai hyvä. Ei yhtään perustetta, pelkkää tunne kiukuttelua.


      • Kas näin
        VIP-Vieras kirjoitti:

        Ketsoppas kun on varaa valita.Ennen keikkaa syödään ja juodaan hyvin firman piikkiin.Sitten katsotaan/kuunnellaan miltä bändi vaikuttaa.Jos on täyttä shittiä kuin tässä tapauksessa oli niin tottakai poistumme jatkoille.Siellä taas oli loistava fiilis kun ei tarvinnut kuunnella sitä huutoa ja meteliä mitä metallica saa aikaan.

        Tämä arvon Vippivieras ei ole tainnut olla lähelläkään konserttia eikä eläissään minkään valtakunnan konserttijatkoilla.

        Kas, kun erehtyy keksimään, että konsertin virallisilla jatkoilla ei soiteta lainkaan bändin musiikkia XD XD XD


      • chiuass
        Jackb6 kirjoitti:

        että ei stadion kiertueella olevan bändin kannata soittaa muuta kuin perushitit. Niitä ne isot massat on tullu kuuntelemaan.
        Kukaan ei oo ees muutes miettiny mikse keikka oli paska tai hyvä. Ei yhtään perustetta, pelkkää tunne kiukuttelua.

        päinvastoin. Minä ainakin lähdin pois kun totesin, että tuon tason soittoa kuulee yläasteen
        kevätjuhlissakin.


    • käyttäytyy noin

      Näitä idioottejahan riittää, jotka työntyvät paikalle välittämättä itse tilaisuudesta. Muistan elävästi Hgin MM-kisat, joihin itse olin saanut myös kutsun. Paikalla oli sen näköistä porukkaa, joka ei kuuna kullan valkeana ole harrastanut liikuntaa, puhuttamattakaan siitä, että olisi edes sohvaperunana ollut kiinnostunut kentän tapahtumista. Nää tyypit kävi vetämässä sitä ilmaista kaljaa ja makkaraa ja tulivat sitten häiriköimään muiden katselijoiden elämää mölisemällä typeryyksiä kilpailevista urheiljoista. Onneksi kalja taisi maistua paremmalta, joten näitä tyyppejä ei paljon katsomossa loppuajasta näkynytkään.

      Itse myös siis sain VIP-lipun, mutta olen kyllä sen verran kohtelias, että kannustan esiintyjiä/urheilijoita, jos kerran ylipäätänsä olen viitsinyt raahautua paikalle. Miksi muuten olisin edes tullut?

      Vain moukka tekee kuten tämä AP. Häpeäisit!

    • roisto666

      njoo pakko kyllä sanoo ku tässä kattelen binge&burgea niin ei se meno ihan samanlaista kyllä ollu eestissä eikä suomessa.. mutta mistäköhän tuo mahtaisi johtua?? olen semmoset 16 vuotta kuunellu metallicaa ja tätä nykyä olen 23, joten kritiikki saattaa joskus täysin kadota kun näkee METALLICAN lavalla, vaikka olin kauheessa kanuunassa molemilla keikoilla niin kyllä se silti vaan potkii..

      ps. life is a bitch then you die, ja näin käy kaikille myös metallican jätkien vanhentuminen on tosi asia.

      ps2. viestissä ei nyt kyllä ollu päätä eikä häntää

      • metalunion

        Tapelkaa, isi antaa namia.


      • roisto666
        metalunion kirjoitti:

        Tapelkaa, isi antaa namia.

        ei miul oo namia... toisin sanoen nyt meni ohi


      • metalunion
        roisto666 kirjoitti:

        ei miul oo namia... toisin sanoen nyt meni ohi

        Crash course in brain surgery. Tähtäsin tuonne vähä ylemmäs. Mihin lie tuo kiikari kohdistettu.


    • mietippä

      kun ihan olit kutsuttu.. HÖH.. Ja viitit viel sanoo että kuinka joku maksaa.. ku itte olit päässyt sinne persettä antamalla? vois pitä turvan kiinni jos ei osaa edes käyttäytyä..
      noh firmat antaa kaikille noita lippuja.. kunhan homma pela.. ja juomaa riittää..
      virallinen.. voi v. onnoks me ei siellä sitten tavattu.. taisit olla jo nakit silmillä ku me KUNNON V.I.P. tultiin.. onneks ei maailma ole noin täynnä .. siis noita..
      mutta mun eno sanoi kerran.. toinen tykkää tytöstä, toinen äidistä, nykyään kolmas isästä!! ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe