Halusin vaan sanoa, että MAIJA ROKKAAA!!!
Maija on ihana!
7
2361
Vastaukset
- whta the hkss
Maija Vilkkumaa, tuo suomi-rokin papittarien keulakuva. Vilkkumaa kun tulee lavalle; "kas näin heiluu peppu, ja Maija itse heiluu näin". Maijan irvinaama kun iltapäivälehden kanteen rävähtää, johan siinä vannoutuneinkin Vilkkumaa-fani ihmetellen älähtää.
- Jeanne
Maija Vilkkumaa on
YLI-JUMALA-TAR
paina se kalloosi.
- fffa
Joo. Maija on todella hyvä esiintyjä ja laulaja ja säveltää/sanoittaa mahtavia biisejä, jollaisia en esim. itse voisi edes kuvitella koskaan luovani, Maija on loistava taiteilija.
- meidän tähti!
Maija on kuin tähti, joka loistaa taivaalla pimeässä, eli yli-jumalatar vailla vertaa, nyt on varmaan tulossa pikku ylijumalatar ;) ?
- HeC
meidän tähti! kirjoitti:
Maija on kuin tähti, joka loistaa taivaalla pimeässä, eli yli-jumalatar vailla vertaa, nyt on varmaan tulossa pikku ylijumalatar ;) ?
Niin..
- Teppo
Onks kellään kuvia Maijan keikalta 20.7.2007 Lappeenranta Festivaaleilta? Sais olla myös välähdyksiä yleisötunnelmista. Olin itse kyllä paikkakunnalla, mut lasaretissa just sillon
- oranssitsukat
maija on lyriikkajumala, ihana, rakas, rakas, rakas maija <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581